Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   4 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1...77787980818283...102>>


0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 20:10:16
Mykita
Zmiennokształtny
To jak mam tę windę opuścić? Znaleźliście to na schemacie?

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 20:21:59
Wilk
Zwierzę
"Oczywiście że znaleźliśmy. Czerwony kabelek ze znaczkiem "LD" zewrzyj do brązowego dwa razy. I nie martw się, dwa pozostałe to zamknięcie dachu i winda w górę a więc szkody nie będzie, próbuj do skutku."
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 20:36:34
Mykita
Zmiennokształtny
Zmień kamienną krew i kulebiak na dwa kamienne kwiaty. Wole się trochę zabezpieczyć przed mąceniem w głowie. Sprawdź czy masz załadowany pistolet amunicją FMJ.
No to przygotować się, zaczynamy.
0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 20:39:06
Dobrze będzie chwilowo dach otwarty zostawić, chcę by było dobrze widać co się dzieje. Jak przy próbach się zamknie dach, to otwórz go ponownie.

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 20:48:43
Wilk
Zwierzę
Bóbr przywkókł z sąsiedniego budynku kratę ogradzającą krowi boks. Długie pionowe kraty dość luźno rozstawione, z dwoma poprzeczkami, góra i dół. Wstawiacie to w wejście... nie bardzo będzie się trzymać ale lepsze to niż nic. A wy zawsze możecie jeszcze wiać przez okno na zewnątrz.

Pistolet załadowany, tryb auto. Kapłan przygotował broń, Demo za oknem sąsiadującym z waszą "stróżówką" przylepił coś do ściany ("I nie wyłazić dopóki nie odpalę!") Ryży pognał byle dalej. Bóbr zapytał, "Dziki, a mogę was osłaniać, no, z tamtego dachu na przykład?" po czym wycofał się na tę strategiczną pozycję... Tamara uzupełnia amunicję na swoim pasie amunicyjnym.

Pierwszy przewód wywołał tylko szczęknięcie i nic.
Drugi natomiast sprawił, że cała podłoga sąsiedniego pomieszczenia, z maskami, z całym śmieciem, wydając straszny zgrzyt, łoskot, hurgot, ruszyła w dół. I zatrzymała się około piętro niżej.
"Jest wejście pod waszą kabinę" woła Kapłan z przeciwnej strony.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 21:26:29
Mykita
Zmiennokształtny
Jak ktoś lepiej zna ukraiński, to niech zawoła czy ktoś tam jest.

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 21:43:48
Wilk
Zwierzę
Tamara woła.
Nic.
--sf.

Anonim
0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 22:03:28
Ostrożnie sprawdzam, czy będzie reakcja, gdy znów spróbuję nadać cokolwiek... no dobra, nie Morse'm, gdy po prostu zastukam...
Z niepokojem patrzę pod nogi. "Wejście pod naszą kabinę" niespecjalnie nastraja mnie pozytywnie, choć nie wiem, jak głęboko jest.

"Ktoś widzi cokolwiek?"

Cholera... mam jakieś dziwne skojarzenia z Morią...

Nadaję do stalkerbazy.

"Opuściliśmy windę, na razie zupełnie nic się nie dzieje. Jak podnieść ją w razie czego...?" Jeżeli to znów czerwony z brązowym, to jeśli zajdzie potrzeba, próbuję od kombinacji, która wcześniej nic nie dała.

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 22:12:36
Wilk
Zwierzę
Na stukanie pada odpowiedź... ale akurat byłeś rozłączony z Alexem. Nie jesteś w stanie powtórzyć.

"Ciemno" odpowiada Kapłan. "Jakieś rury."
Demo świeci latarką. "Tak, rury."
Zapewne istotnie pompa od siłowników podtrzymujących dach w pozycji pionowej.

Próbujesz poprzednią kombinację. Winda wraca do poziomu zero.

"Moria? Toż to dopiero Hobbiton" Tamara uśmiecha się na twoją refleksję.
"Tak, a z dołu zaraz wyjdzie Bilbo Baggins."
--sf.

Anonim
0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 22:33:59
"No, skoro tu jest Hobbiton, to co było w Dityatkach w takim razie...?" Zwracam się do wszystkich zebranych. "Tak korzystając z przerwy, sugeruję artefakty antypsioniczne, na wszelki wypadek..."

Dobra, więc kombinacje do sterowania windą mam sprawdzone, nie ryzykuję zamknięciem hali, jeśli coś niemiłego się z podziemi gramolić zacznie... Spróbujmy opuścić windę raz jeszcze, połączyć się z Aleksem i spróbować porozumieć z tym... "stalkerem".

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 22:36:33
Wilk
Zwierzę
Opuszczasz.
Chwila "dyskusji".
"Niżej" tłumaczy Alex.
--sf.

Anonim
0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 23:01:13
Ok...

Łącze się z Azotem. "Jest jakaś informacja, jak opuszczać windę na kolejne piętra...?"
Jeżeli nie, próbuję tego samego układu kabli, co chwilę temu.
Łączę znów z Alexem, by nic mnie nie ominęło.

"Chciałbym go zapytać, jak się nazywa. Pseudonim choć."

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.03.2011 23:03:19
Wilk
Zwierzę
"Jeśli nie opuściłeś o dwa, jak mówiłem, dwukrotnie zwierając ten przewód to niżej nie opuścisz."
"Czekaj, jak się dwukrotnie zwiera przewód?"
"A jak się dwukrotnie naciska przycisk?"
"Eee, zaćmienie umysłowe. Dobra, łączę się z Alexem, na razie."

Łączysz się.
Alex podaje sekwencję na "zidentyfikuj się". Stukasz.
DAWG.
Hmmm. Tamara gwałtownie się ożywiła. "Alex, przetłumacz proszę "ROLF i znak zapytania?""
Ok... stukasz.
"Tak!"
"Słuchajcie..." Tamara zaczyna mówić z ożywieniem. "Rolf... Dawg jest mutantem, jak ja. Duży, straszny. Nie zastrzelcie go! Kapłan, Demo, słyszeliście?"
Kiwają głowami, powątpiewająco.
...znowu stukanie.
"Pospieszcie się" mówi Alex.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 23.03.2011 8:01:33
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 8:42:08
Mykita
Zmiennokształtny
No dobra, bez nerwów proszę. Nie chcemy tu niepotrzebnych ofiar po żadnej ze stron.
Kanału do Alexa nie zamykaj, tłumacz dodatkowy zawsze się przyda.
Ułóż sobie przewody tak byś miał łatwe do zapamiętania. Przykładowo po lewej górny to winda w górę, po lewej dolny to winda w dół.
Dach prawy górny otwarcie dachu, dolny zamknięcie. Umożliwi to łatwą obsługę innym osobom gdyby potrzeba zaszła.
Dotknij przewody tak, by winda zjechała kolejny poziom w dół.
Ostatnio edytowany przez Dreamer dnia 23.03.2011 8:43:58

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 9:07:51
Wilk
Zwierzę
Winda rusza. Podchodzicie do kraty... po chwili robisz krok w tył, bo przed tobą zaczyna zionąć przepaść.

Karabin w dłoń...

Cieszysz się, że zostawiłeś dach otwarty bo winda zniknęłaby zupełnie w mroku. Mimo to z niepewnością wychylasz się patrząc w ogromną studnię...

Na dole nagle słyszysz łomot, łoskot, uderzenia. Na windzie pojawiają się jakieś postacie, trudno ci powiedzieć jakie. Jacyś ludzie, jakaś większa postać. Walczą, jakąś bronią białą.
Słyszysz echo okrzyków, "Nie strzelaj!" z dołu.
--sf.

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 9:15:31
Mykita
Zmiennokształtny
Podnieś windę o jeden poziom.
Do kogo mamy nie strzelać, a do kogo mamy?
Tamara wspomóż mnie, może Ty rozpoznasz co się dzieje.
Ostatnio edytowany przez Dreamer dnia 23.03.2011 9:52:32

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 9:51:49
Wilk
Zwierzę
Winda rusza.
Widzisz jedną dużą masywną sylwetkę i dużo mniejszych - ta duża walczy z tymi drobnymi, walka wręcz, jakimiś pałkami, prętami...

Nagle czujesz, że nie możesz złapać oddechu. Nabrałeś powietrza w płuca a to powietrze nie ma żadnej wartości oddechowej, równie dobrze mógłbyś nie brać tego oddechu... Tamara zachłystuje się nagle, biegnie do okna, wyskakuje, odbiega... ty tymczasem - czujesz dyskomfort w związku z brakiem powietrza ale równocześnie czujesz, że wcale się nie dusisz. Twoja "wydajność" jest pewnie zredukowana o jakieś 20% ale jesteś w stanie trzeźwo myśleć i działać.

Kapłan i Demo uciekają od szybu, odbiegają poza zasięg chmury gazu. Ty pozostajesz na posterunku...

Wołasz do Tamary, do kogo masz strzelać. "Nie wiem!" odkrzykuje gdzieś z dachu budynku za wami...

Winda powolutku wspina się w górę.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 9:58:35
Mykita
Zmiennokształtny
No to mi to na kontrolera wygląda. Wszyscy w panice pouciekali, a mnie chronią puki co artefakty. Tylko nie wiem jak długo mnie chronić będą.
Która sylwetka to kontroler?
Przygotuje Makarova w trybie Auto. Zgodnie z tym co Azot powiedział, celować muszę w brzuch , a jak będzie w kamizelce to w udo.
Jak winda podjedzie o ten poziom do góry, to będę wiedział ile mi sił zostało na decyzje.
Jaka jest odległość od mojego poziomu do sylwetki, jak się winda zatrzyma poziom niżej?
Ostatnio edytowany przez Dreamer dnia 23.03.2011 10:04:06
0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 9:59:15
Przyglądnij się co to takiego mniejszego z czym walczy ta postać.
To jakoby przyjaciel Tamary, ale czy na pewno? Mógł jej grzebać w umyśle już z dołu i się podszyć pod jej znajomego.
Tamara wycofaj się dalej, rozmawiaj ze mną przez PDA. Zapytaj jej się o znaki szczególne jej znajomego.
Jak nie będą pasować, to granatów też można użyć.

Jak przesili mnie ta "niemoc" to zostanie się oknem ewakuować i przemyśleć co dalej.

[uwaga na dopisek do posta z godz 10.04]
Ostatnio edytowany przez Dreamer dnia 23.03.2011 10:04:29

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 10:07:07
Wilk
Zwierzę
Poziom niżej to zupełnie niskie piętro, może dwa metry. Ale cała winda ma pod dziesięć na dziesięć metrów. Wszystkie sylwetki na niej się przemieszczają aktywnie. Te mniejsze - rozpoznajesz, chyba ludzie - starają się zapędzić w kąt tę większą, mutant o białej skórze, ubrany w coś chyba. Mutant nie daje się, wycofuje się, dopadając pojedynczych ludzi wali ich jakąś drewnianą pałą, obaleni za jakiś czas z trudem wstają, dołączając do próbujących mutanta okrążyć...
1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 10:08:57
"Duży, biały, psowaty, naga biała skóra" mówi Tamara.

Na razie nic więcej nie potrafisz wywnioskować. "Osłabienie" pogorszyło się jeszcze troszkę ale teraz się już nie zmienia.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 23.03.2011 10:27:27
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 12:04:00
Mykita
Zmiennokształtny
Zmień kotlet na Kulebiak. Wyciągnij manierkę z Sokiem, wsadź tam końcówkę sznurka. Jak będzie pokryty sokiem, to zakręć manierkę i do plecaka wrzuć. Złap delikatnie sam czubeczek sznurka w usta i spróbuj ssać. Tylko nie za dużo, lepiej tylko trochę i zobaczyć czy efekt jest
wyceluj pistoletem w środek tłumu , ale tak by mutanta nie postrzelić i wystrzel magazynek, sprawdź efekty. czy wstają ponownie?

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 12:10:43
Wilk
Zwierzę
Wyciągasz Kotlet...
Nagle zaczynasz się dusić...
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 12:35:39
Mykita
Zmiennokształtny
Załóż kotlet z powrotem ...

1
(+1|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 23.03.2011 12:45:31
Wilk
Zwierzę
Zakladasz go resztką sił. Niezależnie jak szybko oddychasz, bardzo powoli wraca ci świadomość...

Gdy jesteś w stanie wstać i złapać za karabin, winda przebyła już 2/3 drogi...

Biały mutant rzeczywiście jest psowaty.
Ludzie - wyglądają i poruszają się dziwnie. Zasuszona skóra, jakiś niedowład. Wielu ma połamane kończyny ale nie przejmują się tym.
Kilku leży nieruchomo z połamanymi czaszkami, ale i mutant nie wygląda "świeżo".
Załącznik:
jpg  werecordoba.jpg (165.55 KB; 521x829 px)
49_4d89dd5b6193d.jpg 521x829 px
--sf.

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<1...77787980818283...102>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane