Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   8 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1...312313314315316317318...347>>


4
(+4|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 14.10.2015 2:03:11
Ryba
Inna forma
Cześć wszystkim :-Dk
Jestem nowy w furry (spokojnie, moja decyzja o dołączeniu jest przemyślana, więc nie ucieknę jak cześć początkujących xD )
Od jakiegoś czasu interesuje się fandomem furry, a niedawno poczułem, że też mogę znaleźć tu miejsce dla siebie. Nadal pracuję nad moją fursoną, bo niestety plastyk ze mnie marny :c Mam 19 lat i studiuję biotechnologię w Poznaniu. Chcę dowiedzieć się więcej o futrzakach no i oczywiście poznać kilkoro ^^

Anonim
1
(+1|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 14.10.2015 11:31:25
Hejo, zycze wielu super znajomosci xP

Anonim
1
(+1|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 14.10.2015 16:21:14
Aloha AlatumLupus96 :3 Życzę udanych kontaktów i pozytywnie spędzonego czasu na Polfursie.

0
(+0|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 17.10.2015 12:13:14
Anthro
Cytat z "Chemical": (Link »)
Twoja psychika już nigdy nię będzie taka sama : )

już chyba wiem co miałeś na myśli, ale bardzo mi się ta zmiana podoba :D ;)

3
(+3|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 19.10.2015 19:49:03
Anthro
Hejka. Smokeł z Krakowa, stary-nowy bo siedzący w futrach z 4 lata, ostatnio stara się poznać więcej osób i fajnych kontaktów. No i wpadł się przywitać.
Tak więc witam Was. :)
Lubię ciastka
lecz jeść ich nie mogę
bo grubnę :C

Anonim
2
(+2|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 19.10.2015 20:03:17
[treść usunięta na prośbę użytkownika]

Anonim
1
(+1|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 20.10.2015 18:58:12
Aloha smokiełku :3

5
(+5|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 20.10.2015 22:21:30
.
Ostatnio edytowany przez Huskowaty dnia 18.01.2016 20:39:41

2
(+2|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 5.11.2015 14:43:38
Miś Polarny
Anthro
Witam Futrzaki!