Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   170 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1...318319320321322323324...347>>


0
(+0|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 28.03.2016 23:44:07
Smok
Smok
Cytat z "Ferra": (Link »)
Witaj Kasmoku :D Kto Ci robił avatar D: Ma otwarte zamówienia? :-Pk


Smok na szybko mojego autorstwa - mogę narysować więcej :D.
(Zmieniłem na trochę bardziej HD, jak będę miał galerię to wrzucę oryginał :))

1
(+1|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 30.03.2016 8:27:32
Anthro
Hej.
Jestem z Wrocka, studiuję informatykę na PWr.
Dosyć nowy w temacie. W wolnym czasie uzupełnię profil, teraz chciałem się tylko przywitać :)

1
(+1|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 30.03.2016 17:26:00
Wilk
Anthro
Hello everyone!
Trafił się po raz kolejny ktoś nowy (widzę, że nawet ktoś mnie dzisiaj uprzedził :3). Pochodzę z małego miasta Świecie w Kuj-Pomorskim o którym pewnie nikt nie słyszał. Jestem początkującym informatykiem i mam nadzieję, że nie będę was zbytnio przynudzać podczas mojejj obecności :D
Ostatnio edytowany przez Avenarok dnia 30.03.2016 17:28:56

0
(+0|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 30.03.2016 18:25:02
Lis
Anthro
Witam wszystkich nowych mam nadzieję że wam się tu spodoba :-Dk

Niech bóg strzeże mnie przed przyjaciółmi. Z nieprzyjaciółmi sam dam sobie radę. :-Dk

2
(+2|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 30.03.2016 21:54:48
kot domowy
Anthro
To ja też się przywitam.
Jestem nowa w temacie furry, chociaż sięgając pamięcią zawsze miałam jakieś "kocie odchyły". Do tego furry zawsze mnie jakoś intrygowało ilekroć na coś natrafiałam.
Raczej nie jestem zbyt gadatliwa, więc podejrzewam, że zbyt aktywna na forum nie będę :-ojjk: Może czasem coś wrzucę w "wasze prace", jeżeli nie zraża Was twórczość początkujących :-Dk

2
(+2|-0)
Re: Powitania
Wysłano: 30.03.2016 21:58:07
Gazelopka sawannowa
Anthro