Ogólnie moją pracę-pracę (tą płatną) robie w Unity3D głównie (czasem coś z UDK szef kombinuje i wtedy też trzeba w to się bawić ). Ale, jako że to będzie gra przygodowa point-n-click w 2D to takie silniki na nic będziemy korzystać z silniczka Visionaire (ostatnio jakoś wyszedł i nabiera popularności - a do AGS zaufania 100% nie mam).
Jeśli chodzi o sidescrollery to robię w pracy jedną platformówkę w 2D na PC/Mac/iPad i w sumie też futrzasta będzie. Jak będę miał już finalną wersję postaci to pokażę (na razie korzystamy z tymczasowych animacji).
No to chyba dobrze też przygodówka, ale ta będzie nieco mroczniejsza
Wrzucam na etapie szkicu. Trochę trasowałem po zdjęciu, trochę formowałem, trochę własnej twórczości bez refa. Co poprawić?
Słabe :/
To ja powiem, że pracuję ze znajomymi nad "nieco" futrzastą grą. Prace nie moje, ale wstawię i tak, jako że artysta nie futrzasty, więc nie mielibyście gdzie tego zobaczyć.
Na "przedsmak" koncept postaci i pierwszej planszy
Boje się skomentować bo jest takie dobre
A mi się ostatnio nudziło i zrobiłem drugie podejście do chibi avka dla Husky'ego i jakoś tak pacnąłem jeszcze swojego Kael'a :3
Wrzucam na etapie szkicu. Trochę trasowałem po zdjęciu, trochę formowałem, trochę własnej twórczości bez refa. Co poprawić?
Słabe :/
Rozumiem, że to jest odpowiedź na pytanie "co mam poprawić, by było lepsze w dalszych etapach pracy". Dziękuję i na pewno będę miał to na uwadze podczas tworzenia lineartu.
Wrzucam na etapie szkicu. Trochę trasowałem po zdjęciu, trochę formowałem, trochę własnej twórczości bez refa. Co poprawić?
Słabe :/
Liszku - pytanie było co poprawić a nie "jak oceniacie".
Toboe - ogólnie to jest średnio. Zrobiłeś mu dwupasmówkę z ogona. Szyja jak u karka na siłowni. Łokcie w przednich łapach się przydają, ale mogło być gorzej. Tylna łapa do poprawy - za grube udo, jak mi się wydaje i zgięcie wygląda jakby miało narośl. Łeb jest do przyjęcia.
Każdy zasługuje na drugą szansę. Na trzecią... niekoniecznie.
Pytanie do Dasha. Są jakieś postępy? Chętnie więcej screenów bym zobaczył.
Postępy są, głównie fabularne, screenów na razie brak bo się nam deadline w pracy zbliża i pracujemy mocno nad nie naszym projektem w tej chwili (szczególnie grafik - bierze nadgodziny sobie bo ma za dużo roboty).
Ale jak będzie coś wartego pokazania to na pewo wstawię
Co prawda w ogóle nie umiem rysować, ale po primo - wygumkowałbym te "włoski" tudzież "futro" na około łba (dot. zwłaszcza dolnej szczęki) i zainwestował w sztuczną szczękę, bo wygląda jakoś tak bezzębnie strasznie. Nie jadł pedigree dentastix?