Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   11 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

1234>>


0
(+0|-0)
Format C. Prośba o pomoc.
Wysłano: 30.05.2009 11:15:59
Wilk
Anthro
Siemanko.

Zatyka mi się ostatnio system i chciałbym sformatować dysk ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.
trafiłem na kilka artykułów:
http://komputery.katalogi...u_C-t61805.html
http://komputery.katalogi..._XP-t16947.html
http://www.pcwiedza.pl/instalacja_windows_xp.html
http://forum.programosy.p...-vt26281s0.html
Prosił bym o pomoc. Tzn:
-wyjaśnienie krok po kroku jak to się robi bo z tego jestem totalnie zielony.
-Jakie są skutki (co kasuje format, czy naprawdę muszę reinstalować widna).
-Zweryfikowanie informacji czy są prawdziwe czy nie w powyższych linkach.



Wolfy Fang.
Ostatnio edytowany przez Fang dnia 30.05.2009 11:21:39

0
(+0|-0)
Re: Format C. Prośba o pomoc.
Wysłano: 30.05.2009 11:44:39
Szakal/ Anubis
Anthro
Fang, czyli chcesz powiedzieć, że nie wiesz jak przeinstalować Windowsa?... jeżeli chodzi Ci o dysk systemowy. Jeżeli tak to powiem Ci tyle włóż płytkę z Win do napędu, reśniej kompa i wciskaj F12 dalej masz już wszystko po Polsku i możesz sobie sformatować partycje jakie chcesz. Jeśli nie masz ustawionego w BIOSIE bootowania płytek to sobie poczytaj jak to zrobić, albo wejdź w BIOSA i tam jest wszystko ładnie napisane, oczywiście po ang.

-Jakie są skutki (co kasuje format, czy naprawdę muszę reinstalować widna).
Zmoderowano: NC..._____________________________________________
Ostatnio edytowany przez LV dnia 30.05.2009 12:07:35

0
(+0|-0)
Re: Format C. Prośba o pomoc.
Wysłano: 30.05.2009 12:44:48
Szeregowy Spizgalski
Tak.
Skad ja wiedziałem ze to Fang załozył ten temat?