Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   4 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1...33343536373839...102>>


0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 11:25:42
Wilk
Zwierzę
Przeładowujesz drugim magazynkiem 35-nabojowym. Dajesz Tamarze znać.

Zostawiasz Wilczego na straży z jednym stalkerem (uzbrojonym w AK), z drugim ruszacie do drogi za stawem. Przy zakręcie spotykasz Tamarę z jeszcze jednym stalkerem (z krótką wersją AK).
Kryjecie się za małą szopą na tyłach.

"Ludi! Nie strilajtie!" słyszycie od małego budynku. Jeden z waszych wychyla się.
"Arużu na ziemlie! Pieriej do griebli"
Ciężko kuśtykając, trzymając się za bok, pod lufą karabinu mija was młody nieogolony bandyta w skórzanym płaszczu i kieruje się na groblę. Jeden ze stalkerów daje znać reszcie w domku za groblą, że w ich stronę idzie ranny, poddający się przeciwnik.

Stalker z krótkim AK przebiega do budyneczku z którego wyszedł bandyta. "Wilczy, nie strzelaj do domku" przez PDA komunikuje się ten, co został przy was.

Tamara całuje cię szybko w policzek i rusza biegiem za mniejszy budynek na tyłach pobliskiego baraku. Wyglądasz zza narożnika, rozglądasz się lornetką. Łapie tylko jednego żywego za drogą. Zaznacza też pozycję żywego wroga wewnątrz budynku, wg. komunikacji z PDA. Niezidentyfikowanych ramek brak.

W międzyczasie stalker z domku przebiegł wszystkie pomieszczenia, daje wam znać "Czysto" i wraca do środka.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 21.12.2010 11:33:23
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 11:51:03
Mykita
Zmiennokształtny
Z tego miejsca niewiele zdziałam.
Pójdę za Tamarą i przy okazji będę mógł jej dać jakąś osłonę w razie potrzeby.
Najlepiej było by się niepostrzeżenie dostać na przeciwny róg budynku, w którym się znajduje oprych. (gdzie tam są wejścia?)
Nie będzie wiedział od ostrzałów z której strony się chować, a zabłąkany pocisk ma marne szanse na trafienie któregoś z naszych.
Jeśli uda się oczyścić budynek, to można z niego prowadzić ostrzał na drugą stronę drogi.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 12:10:19
Wilk
Zwierzę
Tyłami drugiego baraku, razem z Tamarą docierasz do jego końca.

Obserwujesz budynek z wrogami. W środku jego długości jest wejście zarośnięte krzakami, wzdłuż ścian powybijane okna. Przez nie widzisz okna po drugiej stronie wychodzące na drogę - prawie całą jego powierzchnię zajmuje duże, pustawe pomieszczenie, tylko na końcach są jakieś pomieszczenia gospodarcze czy łazienki, z malutkimi okienkami pod sufitem.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 13:11:34
Mykita
Zmiennokształtny
Przekaż stalkerą w domku by ostrzelali hangar na rogu gdzie jest czerwona ramka.
W czasie strzelania (zagłuszy bieg), biegiem pod przeciwstawny róg hangaru (Przekątna od czerwonej ramki) i niziutko głowy.
Spytaj się Tamary co słyszy, a następnie zaglądnij jaka jest sytuacja. Jak został tylko jeden, to celuj i strzel pierwszy.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 13:21:02
Wilk
Zwierzę
Dwa karabiny terkoczą, przebiegasz do kawałka pustej ściany, na drugim końcu widzisz jak podbiega dwóch pozostałych stalkerów. Oni znikają za przeciwległym narożnikiem, ty podkradasz się do okna.

Pytasz Tamary co słyszy. "Bardzo nerwowy oddech na samym końcu. Przytłumiony, jak za ścianą."

Rozglądasz się ostrożnie wewnątrz, potem używasz lornetki. Duże pomieszczenie jest puste, tylko kilka zruinowanych łóżek polowych. Natomiast ramka pokazuje na łazienkę na jego końcu, wejście do łazienki przy końcowej ścianie, przy środku jej długości.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 13:40:45
Mykita
Zmiennokształtny
Przymierz bronią na wejście do łazienki.
Jeśli da się tak zrobić (nie zdradzając swojej pozycji) wyślij wiadomość na PDA osoby w łazience: "Masz 30 sekund na podania się i wyjście z rękami w górze, zanim zaczną przez okienka wpadać granaty"

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 13:46:47
Wilk
Zwierzę
Przymierzasz, zaczynasz grzebać w PDA, niespecjalnie to idzie, albo albo. Przekazujesz karabin Tamarze a sam zajmujesz się wreszcie komunikacją - gość w końcu jest na "ukrytych", szukasz jak tu się skomunikować nie ujawniając się, przeszukujesz opcje zaawansowane...

Nagle Tamara posyła serię a sekundę później z wnętrza dobiega potężna eksplozja.

"Po nim" mówi Tamara. "Tamci wrzucili granat przez okienko. Zaczął uciekać."
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 14:03:08
Mykita
Zmiennokształtny
No cóż ... na następny raz może pójdzie sprawniej. Będę musiał w wolnej chwili przewertować dokładniej te opcje.
Chwale Tamarę za dobrą robotę,a następnie biorę od niej karabin i przeładowuje.
Wchodzimy do środka, trzeba się upewnić że nikogo nie ma żywego.
Głowy nisko co by się nie wystawić następnemu co jest po drugiej stronie drogi.
Podchodzę pod okno i rozglądam się lornetką za następnym celem i mierze karabinem.
Trzeba to dokończyć, przeszukać teren, może coś ciekawego uda się pozbierać.
Jak nikogo nie znajdziemy to można resztę grupy zawołać.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 15:00:11
Wilk
Zwierzę
Stwierdzasz, że w tym, 35-nabojowym magazynku masz jeszcze pod 30 nabojów - gdzieś tyle Tamara wystrzeliła. Twoje pozostałe zapasowe magazynki mają po 20. Na razie nie ma sensu przeładowywać.


Biegniecie do drzwi i ostrożnie wchodzicie do środka. W nos uderza okropny smród kanału. Dobiegacie do okna i widzicie plecy waszych stalkerów skradających się w stronę krzaków. W kącie niedaleko łazienki jest drabina prowadząca na strych. Tamara biegnie do niej, ty obserwujesz akcję swoich przez okno. Mijają polankę po drugiej stronie, pada pojedynczy strzał. Odzywa się PDA. "Dziękujemy, wygląda że to wszyscy" ogłasza Wilczy.

"Spotkajmy się przy gospodarstwie z resztą, spokojnie podzielimy się zdobyczą" odzywa się PDA.
Słyszysz na strychu głośne szuranie. Za chwilę, głową w dół z włazu na strych spadają dwa trupy, w ślad za nimi schodzi Tamara obwieszona karabinami.

"Pomoże nam ktoś?" mówisz przez PDA. "Mamy tu trzy trupy".
"Spokojnie, trupy będą nosić lenie, ktore siedziały na farmie" odzywa się Wilczy. "My będziemy osłaniali tyły".

Piętnaście minut później jesteście w gospodarstwie za groblą. Stara farma, duża drewniana chałupa, studnia na podwórzu, obora, komórka, stodoła, drewniany płot, zarośnięta wysokimi krzakami sterta obornika.

Na podwórze tragarze zwalili sześć trupów. Obok rozłożono zdobyczne karabiny. Wilczy rozstawił warty. Rannego jeńca dość brutalnie opatrzono a następnie wręczono mu łopatę żeby wykopał grób dla towarzyszy. Strasznie mu to nie idzie. ale stara się bo usłyszał że stalkerzy mogą wykopać za niego ale wtedy on idzie na samo dno.

Ranny stalker dostał od któregoś z współtowarzyszy "Duszę" i teraz ktoś odkaża mu ranę i zabiera się za wyciąganie pocisku. Jego zduszone jęki dochodzą spod gruszy w narożniku gospodarstwa.

Na trawie leży sześć trupów, obok stalker rozkłada na trawie kolejne zdobycze.
Broń - dwa stare kałasze, dwa karabiny Mosina-Naganata, dwururka, przyrdzewiały pistolet maszynowy, obrzyn, pepesza, pistolety = Makarov i Stieczkin.

Obok amunicja: sześć osobno ułożonych magazynków do kałasza, pudełko slugów, pudełko buckshotu, spora garść naboi do Nagana, dwa magazynki do PM, magazynek bębnowy do Pepeszy.

Dalej: pięć przyłożonych kamieniami kupek po dwieście rubli, apteczka, dwie kupki po trzy PDA każda, kupka-dwa granaty, odtwarzacz MP3, lornetka (zwykła), latarka, płaszcz (z dziurami), dwie kurtki wzmacniane (podziurawione), trzy pary niezłych butów, kupka-cztery konserwy z mielonką, kupka - trzy butelki wódki.Trzy zwykłe detektory, jeden Bear. I na końcu Meduza i Skrętak.

Wilczy wyjaśnia: Walczący mają pierwszy wybór, po trzy rzeczy na łebka, kałasz i skrętak liczą się za dwie rzeczy. Co zostaje - reszta bierze po jednej, w kolejności starszeństwa.

Wilczy jako dowódca, pierwszy bierze sobie parę butów, Meduzę i kupkę rubli. Ty i Tamara dostajecie drugi wybór, w końcu ty zastrzeliłeś najwięcej wrogów a Tamara wykryła zasadzkę.

Tamara bierze odtwarzacz MP3 (zawsze taki chciała), pudełko buckshotów, i pyta cię, co jeszcze proponujesz żeby wzięła. Ty jesteś następny w kolejności po niej.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 21.12.2010 15:29:03
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 16:09:02
Mykita
Zmiennokształtny
Tamaro, weź ruble. Przydadzą Ci się.
Dla mnie Skrętak i granaty.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 16:59:33
Wilk
Zwierzę
Takoż robicie.

Jeszcze chwilę trwa postój, łup szybko topnieje, któryś ze stalkerów bierze od pechowego bandyty łopatę nie zważając na protesty, wrzucają ciała do dołu, gdy kończy zasypywać - biorą ze sobą, za zakładnika i żeby pokazywał drogę. Montowane są naprędce nosze z ramy jednego ze zdezelowanych łóżek z baraków i czterech stalkerów bierze rannego (który poprosił żeby wziąć dla niego magazynki i PDA). "Do jutra House poskłada cię i będziesz jak nowy" pocieszają go koledzy.

Zbieracie się w drogę. Jeniec prowadzi was tyłami baraków, mówiąc, że mogliby posłać snajpera gdzieś do bazy żeby się zemścić. "Ale uważajcie na anomalie" ostrzega. Nie ma obaw, tyłami baraków w trawie po kolana wymijacie magazyny łukiem, twoje śruby ze wstążkami nie giną w trawie, ktoś zastrzelił dwa szczuroskoczki, innych zdarzeń nie było. Bocznymi ścieżkami wchodzicie w las i do drogi dochodzicie dopiero ze sto metrów w las, zostawiając bazę w tyle.

"Dobra, spływaj i żebym cię drugi raz nie złapał!" woła Wilczy za jeńcem, wypuszczając go w stronę bazy.

Przez kilometr lasu przebywacie bez epizodów, wszystkie mutanty widać smacznie śpią. Ocienioną drzewami aleją ruszacie w stronę niezbyt odległych już pierwszych domów Czerewacza.

Przypominasz sobie o skrytce. Pytasz Wilczego, czy by nie zaczekał. Nie, już blisko, dacie radę. Jeśli obawiacie się, może ktoś zgłosi się na ochotnika żeby wam potowarzyszyć... trzech spośród stalkerów, którzy dotychczas nieśli nosze decydują, że przydałby im się odpoczynek i zatrzymają się obok drogi na czas waszych poszukiwań.

Miedzą przez zarośnięte chwastami pola udajesz się w miejsce, gdzie ma być skrytka. Detektor nic nie wykazuje ale GPS w otwartym polu pozwala zlokalizować miejsce z dokładnością do pół metra. Jest to piaszczyste, lekko porośnięte rzadką trawą zagłębienie... zaczynasz w piachu kopać rękami, Tamara pazurami drze korzenie traw i ziół. Natrafiasz na nieregularną, twardą powierzchnię. Odkopujesz jej fragment... opalizująca, czarna, z tęczowymi rozbłyskami...

"Jaka wielka Drzyzga!" z zachwytem mówi Tamara.

Rozkopujesz trochę dalej, sięgasz finką po bokach... Po chwili uświadamiasz sobie czemu ten artefakt tu jeszcze jest...
Drzyzga jest wielka. To głaz średnicy z pół metra. Bardzo powoli i z wielkim wysiłkiem może byłbyś radę ją toczyć. Unieść - w czterech-pięciu chłopa od biedy a i wtedy będzie ciężko. W stronę drogi jest tu z górki, do drogi w dwadzieścia minut może byś ją dotoczył ale dalej drogą - równo a nawet troszkę pod górkę - nie ma szans, może jakbyś cały dzień i całą noc poświęcił...

"Taka wielka będzie warta z cztery tysiące" mówi Tamara. "Ale jak my ją zabierzemy?"
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 21.12.2010 17:05:36
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 18:02:34
Canis lupus albus
Zmiennokształtny
Moze Marty by pomogl?
冬が来ている!

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 18:07:24
Wilk
Zwierzę
Może... Próbujesz złapać go przez PDA na jego prywatnym kanale, ale radiostację w samochodzie ma aktualnie wyłączoną a PDA jest ewidentnie nie w zasięgu.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 18:10:53
suka
Zmiennokształtny
Wolne przemyślenie...Gravi ma szanse pomóc?

[[Dreamer pisał - znowu zapomniałem się przelogować xD ]]
Ostatnio edytowany przez wilczyca_Jiraiya dnia 21.12.2010 18:12:08

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 21.12.2010 18:13:26
Wilk
Zwierzę
Nie. Obniży masę głazu o kilka kilogramów, ale to nadal o wiele za mało.

Siadasz na brzegu dziury i wyciągasz PDA. Cholera, licznik Geigera w detektorze odezwał się dość solidnie. Wstajesz - milknie. Zbliżasz do głazu - sam głaz nie jest radioaktywny, ale piach dookoła niego już tak. Promieniowanie alfa, około pół metra zasięgu. Oddalasz się od tego miejsca... niby artefakty na to masz ale na wszelki wypadek...

Robisz szybkie obliczenia w PDA. Na oko pół metra czyli 65 litrów. "Tamara, jaką to może mieć gęstość?"
"Pewnie jak zwykły kamień, pod dwa - dwa i pół kilograma na litr."
Podliczasz... pod 150kg.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 21.08.2011 20:07:11
0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 22.12.2010 18:59:03
Daleko od zabudowań, średnio daleko od lasu, żadnych schronień... jak was tu mutanty opadną większym stadem to się nie wybronicie. Po kilku
minutach zastanawiania przysypujesz drzyzgę cienką warstwą piasku i ruszacie z powrotem do drogi.

"Znalazł co miał znaleźć?" pytają stalkerzy, którzy na ciebie czekali.
"Itam, ktoś obrobił skrytkę." odpowiada Tamara.
"Dranie z autohackiem. Kradną uczciwym stalkerom notatki z PDA, nawet nie wiesz że ci taki jeden z drugim ukradł, potem idziesz a tam nic. Jakbym takiego dopadł... W ogóle Azot jest świnia że to sprzedaje. I jeszcze żeby było mało, osobno sprzedaje też zabezpieczenie przed tym, tfu!"

Ruszacie w stronę Czerewacza, nie mija dwadzieścia minut kiedy osiągacie stalkerbazę. Niewiele się zmieniło, tylko Powinność zafundowała sobie maszt i flagę, która teraz dumnie nad bazą powiewa.

Pierwsze co robisz, to obchód - sklep Kostuchy i bar.


========================================================
Detektory:
podstawowy: 300
Bear: (kierunek): 900
(wszystkie ze stalkerskimi bateriami)
Baterie stalkerskie: 100/szt

Kamizelki:
[p: pojemników na artefakty, k: kuloodporność, o: ochrona przed anomaliami i środowiskiem.]
Kombinezon stalkerski [3p 3k 3o]: 3500
Kamizelka lekka kuloodporna [2p 2k 0o]: 500
Kamizelka najemnika [0p 4k 1o]: 1000
Kurtka wzmacniana [1p 1k 1o]: 90
Płaszcz wzmacniany [0p 1k 2o]: 120
Pałatka wojskowa [0p 0k 2o]: 80
Kamizelka "Wiatr Wolności" [3p 1k 3o]: 1000
Kombinezon SEVA [5p 2k 5o]: 15000
PSZd-9 (kamizelka Powinności) [0p 5k 2o]: 1300
Kamizelka "Obrońca Wolności [2p 4k 3o]: 1700
Kamizelka taktyczna Beryl: [0p 5k 2o]: 2000
Gazmaska: 50

Wódka: 40
Kiełbasa dietetyczna: 70
Konserwa Turystyczna: 50
Skumbrie w tomacie: 30
Pasztet ze szczuroskoczka: 50
Chleb: 50
Suchary paczka 10szt.:25
Zupki chińskie: 80/szt
Mięso suszone: 20/płat
Ryby suszone: 50/płat
Napój energetyczny "Stalker": 80
Mrówki wodne suszone: 20/kilogram
Płaty mięsa wężowego: 20/szt
Masło (z końskiego mleka): 100/osełka
Herbata ekspresowa: 5/torebka
Szafir: 50/pół litra
Śliwki suszone: 100/kg
Jabłka: 50/kg
Papierosy: 180/paczka
Tytoń suszony: 1000/paczka
Marihuana: 100/1 joint

Pistolet PM: 150
Amunicja 9x18 +P+ 50szt: 450
Amunicja 9x18 FMJ 50szt: 150
Pistolet Colt 1911: 300
amunicja .45 ACP +P+: 650/20szt
amunicja .45 ACP FMJ: 450/20szt
Pistolet Desert Eagle: 1400
Amunicja .50AE: 700/20szt

Obrzyn dwururka: 80Ru
Remington (6-strzałowy, pump-action): 500
Saiga-12 (półautomatyczny shotgun): 2300
Magazynek bębnowy do Saigi (20 naboi): 400
Amunicja śrutowa buckshot: 130/12szt
Pociski do broni gładkolufowej slugs: 150/12szt
AKM w dobrym stanie: 1200
Amunicja 7.62x39mm (do AK47/AKM) 120/20szt
Magazynek 7.62x39mm (do AK47/AKM, pusty) na 35 naboi: 200Ru
AK-74, nówka: 2500
Amunicja 5.45x39mm (do AK-74 i AN-94): 130/20szt
AN-94 Abakan, mało używany: 3500
Granatnik podwieszany (AK-74, Abakan): 5000
Granaty do granatnika: 240/szt
M16 w dobrym stanie: 3000
TRs-301 w dobrym stanie: 2700
5.56x45mm NATO: 240/20szt
Snajperka SVD: 7200
Amunicja snajperska do SVD: 300/10 naboi
Granaty zaczepne: 100/szt
Granaty obronne: 80/szt
Miny "Claymore": 400/szt

Sporo innej broni, pytać.
Magazynki puste standardowe, różne rodzaje - ok. 50-100Ru

Apteczka zwykła: 280
Apteczka wojskowa: 500
Bandaż: 10

"Neuroprotektor": 1000
Antyrad: 350
Antidotum: 350
Witamina K: 150

Sporo innego powszechnego osprzętu i innych drobiazgów.


========================================================
Kowboj prowadzi broń ASG:

Sprężynowe (trzeba naciągać za każdym razem):
Shotgun: 600Ru (zasięg ~30m)
SVD: 8000Ru (zasięg 400m)
Walther PPK (zasięg ~10m)

Elektryczne (wszystkie mają tryb auto):
G36C Cyma (bardzo niezawodna): 4500Ru
G36 Cyma (niezawodna, dobre osiągi): 5500Ru
AKS74U Cyma (krótka, szybkostrzelna): 4000Ru
AK-47 Cyma z prec-lufą (celna): 5000Ru
Desert Eagle (stosunkowo mały i lekki): 4000
G36K CA (bardzo niezawodna, świetne osiągi): 15000
M4 CA (wysoka jakość, szybkostrzelna, mała): 18000
Wszystkie "elektryki" wyposażone w baterie stalkerskie 9.6V

Gazowe: (mniejsze, lżejsze, zawodne przy szybkim ogniu)
Glock 37 Subcompact (zupełnie malutki): 2500Ru
Beretta M190 (tryb auto): 3000Ru
Ruger 570 (niezły zasięg): 2800Ru
MP5 (auto, nirezła celność): 7500Ru
Glock 17 KSC-KWA (wysoka jakość): 6000Ru

Kulki nabijane materiałem z Imprintu:
(wypalają 30cm dziury w dowolnym materiale pochodzenia naturalnego)
Kulki IMPRINT: 60Ru/szt,
Kulki IMPRINT: 500Ru/10szt,
Kulki IMPRINT: 4000Ru/100szt,
Granat ręczny IMPRINT: 3000Ru (pole rażenia ~5m)

Kulki zwykłe, do ćwiczenia:
Kulki PJ 3000szt: 200Ru
Kulki Guarder 3000szt: 600Ru

Magazynki:
Magazynek hi-cap (~300 kulek): 300Ru (tylko trening/zabawa)
Magazynek mid-cap (~100 kulek): 500Ru (polecany do kulek IMPRINT)
Magazynek lo-cap (~30 kulek): 400Ru (polecany do kulek IMPRINT)
Pist. gaz. lo-cap (~30 kulek): 800Ru
Butla CO2: 300Ru (łatwo zamarza)
Butla Green GAS: 1000Ru (dobre parametry)

========================================================
Bar:
Zupa z węża: 70Ru
Jajecznica (na jajkach mrówek wodnych): 50Ru
Gulasz z dzika: 150Ru
Mrówki wodne w sosie gulaszowym: 30Ru
Rosół ze szczuroskoczka: 20Ru
Udka szczuroskoczka w panierce: 60Ru
Porcja ziemniaków smażonycj: 350Ru(!)
Wódka: 10Ru/100ml
Kumys: 40Ru/250ml
Piwo: 60Ru/puszka
Szafir: 60Ru/kubek
Herbata: 10Ru
Śliwki zapiekane z mrówkami wodnymi, śmietaną i miodem: 150Ru
Budyń (na końskim mleku): 200Ru
Lody (na końskim mleku i jajkach mrówek wodnych), wiśniowe, śliwkowe: 500Ru


========================================================
Skrytki:

Jampol, amunicja buckshot: 70Ru
Jampol, bilet na Imprint: 700Ru
Iłownica, 2 artefakty: 350
Paryszew, artefakt: 50
Zalesie, karabin AK47: 200
Iwanowka, kombinezon stalkerski, AK-74: 200
Koło Nowosiełek, amunicja, apteczka: 250
Zapolie, skrzynia amunicji: 300Ru (uwaga mózgozwęglacz)
Czernobyl, kombinezon naukowców: 600Ru
Czernobyl, sprawna motorówka: 800Ru
Czernobyl, dynamit: 400Ru
Czernobyl, TRs-301 mocno zużyty: 150Ru
Ditiatki, kombinezon stalkerski: 150Ru
Rassocha, Wołga, sprawna, bez paliwa: 2000Ru


========================================================
Ogłoszenia:
2x Nagroda 700 za dostarczenie przesyłki do Ditiatek
1200 i koszta amunicji za pomoc w rozwaleniu gniazda snorków
Nagroda 40000 za przyniesienie dokumentów ze stacji policji w Czystogałowce
Artefakt "Płomień" pilnie poszukiwany, 15000 za pożyczenie na tydzień.
Kupię artefakty "kamienna krew" 3000/szt, do 2 szt.
Nagroda 4300 za głowę Maso, bandyty grasującego pod Zalesiem
Poszukiwana pompa paliwowa do czołgu T-34, 1200 za sprawdzoną informację (ze zdjęciem), 5000 za pompę. Baza Powinności w Czernobylu
Samochód dla każdego Stalkera! Baza pod Jampolem. Bilet na most przez Uż gratis!
Sprzedam bilety na most przez Uż, 450Ru/szt'
Sprzedam bilety na przejście przez Imprint, 950/szt
Zgubiono pamiątkową papierośnicę, baza koło Zalesia. Nagroda 800Ru.
Kupię DOBRĄ marihuanę, 1500/gram, Nowosiełki
Skup nietypowych artefaktów, dobre ceny - baza naukowców Czernobyl
Pewna eksorta za Iłownicę, 1100, bilet w cenie
Montujemy grupę do Czarnobyla, wymarsz pojutrze rano
Szukam sprawnej przyczepki samochodowej, 500 za sprawdzoną informację, 2000 za przyczepkę.
Kupię Euro, 4100Ru/100E
Nagroda za głowę stalkera Soroka, 3000Ru

========================================================

Ogłoszenia przypominają ci o Martym. Sprawdzasz PDA, po czym ze śmiechem odwracasz się od baru i pozdrawiasz Martiego, który siedzi w kącie baru popijając coś z kubka. Zauważył cię, pozdrawia, zaprasza do stolika.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 23.12.2010 11:06:50
0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 25.12.2010 15:48:56
Dosiadacie się. Marty wyciąga z kieszeni na artefakt niebieską kulkę,

"Po pierwsze, dzięki za Duszę, zapomniałem ci oddać. Po drugie, autko utknęło w Myjni na dłużej bo okazało się że granaty naruszyły mocowania płyt pancerza i trzymał się na ostatnich dwóch śrubach. Dzisiaj, za dwie-trzy godzinki będzie gotowy. Serwis taxi wznawia usługi z wieczora."

"Po drugie, Wykorzystałem czas, pochodziłem po okolicy, mało nie straciłem najpierw rąk, potem nóg, potem głowy w tej kolejności, ale mam jakieś własne artefakciki, Pewnie bez tej Duszy gniłbym gdzieś w krzakach nad Użą, a więc... nie opchnąłbyś mi jej po znajomości?"

"Po trzecie, jakby się pod ziemię zapadły wszystkie przyczepy. Dałem nawet ogłoszenie na tablicy, nie wyczaiłeś gdzieś jakiejś? No i jak u was, opowiadaj!"

Opowiadasz o wycieczce na artefakty do stacji energetycznej, o przejściach z bandytami i o Azocie, zastanawiasz się, wtajemniczać go w historię ze Steżewem czy nie...

Rzucasz też pytanie, czy dałoby się przewieźć taki głaz pod 150 kilo autem... "Dałoby się. Wyciągarką na pochylnię i do środka. Ale jeśli to coś cennego to biorę 25%"
0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 27.12.2010 19:21:18
...gra ktoś jeszcze?
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 27.12.2010 20:56:20
Wilk
Anthro
O Steżewie można mu powiedzieć a co do umowy 25% to nie tak dużo a jak nie on to nikt nie pomoże w przeniesieniu Drzyzgi

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 27.12.2010 22:28:21
Wilk
Zwierzę
Zaczynasz od wtajemniczenia z Drzyzgą, o rozmiarach głazu.

"Hehehe, można to podrzucić do Opacziczi, zrobimy zagwozdkę Katiuszy jak ma to przerzucić przez granicę. Rewelacyjnej kwoty nie będzie, bo będzie musiał to jakoś pokawałkować i wysłać przez kilku kurierów. Alternatywnie możecie zagadać do mafii w Czarnobylu, oni mają środki żeby coś takiego przerzucić w jednym kawałku, ale ja się do nich nie zbliżam na odległość strzału a więc musiałbyś to jakoś do nich dotargać samemu."

Co do Duszy, na razie odmawiasz. "Jak będziesz potrzebował albo wybierał się na coś niebezpiecznego to daj mi znać, pożyczę ale na razie bywa nam zbyt potrzebna."

Marty stawia Tamarze kubek mleka, wy popijacie herbatkę z prądem, tak a'konto transakcji z Drzyzgą.

Opowiadasz o Steżewie. Po kolei, sen, dym, poszukiwania, Pop, postać na drugim brzegu... Marty słucha jak zaczarowany. "Kurde, Dziki, to jest historia. Nie jakaś wycieczka na snorki czy wykopywanie artefaktu z kałuży. Nie przydałaby ci się dodatkowa para rąk w wyprawie?"
"Wiesz, że często z wypraw w trzy-cztery osoby do Iwanowki jedna-dwie nie wracają?"
"Wiem. Ale wiesz, stalker w Zonie musi się ustawić. Zdobyć przychylność stron. W Myjni mam duże fory. Niezależni mnie już trochę szanują. Naukowcy mnie polubili. U Powinności i Wolności jeszcze sobie wypracuję, wojsko się kupi poprzez kontakty z naukowcami, bandytów jakoś ułagodzi przez wtyki z Myjni... Ale zdobyć przychylność samej Zony... To zdobywa niewielu. Szaraczki jak ja nie dostają misji od Zony. Nie mają okazji się wykazać. Wiem, że nie będzie łatwo. Nie może być łatwo. Nie jeśli Zona ma mnie zauważyć. To co, weźmiesz mnie?"
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 28.12.2010 12:09:53
Wilk
Anthro
Jeśli chcesz to chodz
Pomoc zawsze się przyda

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 28.12.2010 12:34:37
Wilk
Zwierzę
"Zajebiście!" zaciera ręce. "Kiedy ruszacie, co wziąć na drogę? Parę kilo amunicji, racje na ile dni, apteczkę czy dwie? Idziecie przez bagna? Zapasowe gazmaski?"
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 28.12.2010 12:35:01
Mykita
Zmiennokształtny
Wykorzystując wolną chwile przeładuje broń.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 28.12.2010 12:50:50
Wilk
Zwierzę
Zużywając zapas naboi z plecaka ładujesz magazynki - nadpoczęty przez Tamarę i zużyty na strzelanie w krzaki. Zabrakło dwóch naboi do napełnienia zapasowego magazynka 35nab...
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 28.12.2010 13:36:10
Mykita
Zmiennokształtny
Można by wykupić skrytkę z motorówką? Przyda się jeszcze dodatkowo.
Naboi to dokupić bezwzględnie potrzebuje, są tu zwykłe do AK. Tak ze 80 sztuk i do tego magazynek na 35 naboi.
Baza mafii jest przy brzegu to może by im semi-artefakt motorówką dowieźć? Trzeba by przepakować z samochodu do tej motorówki a na miejscu jak chcą to już sobie chyba wyciągną... Zabawy więcej ale może się opłacić.

Tak właściwie to przed całą akcją to by się przydało odebrać pewne zamówione rzeczy.
Ostatnio edytowany przez Dreamer dnia 28.12.2010 13:43:42

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<1...33343536373839...102>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane