Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   5 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1...9596979899100101102>>


0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 10:09:48
Wilk
Zwierzę
Biegniesz po stalowych schodkach na górę. Dobiegasz do wieży. "Hej, żyjesz?"
"Żyję, żyję" odpowiada Szrama pełniący aktualnie wartę. "Acha, fajnie że jesteś. Ile to mi byłeś winien? Pięć stówek?"
"Nie w tej chwili! Co widzisz od strony lasu? Ten narożnik z dziubem zwęglacza"
"Chyba stadko mutantów wyszło z lasu, nie jestem pewien bo ciemno że choć oko wykol tylko ramki złapałem. Idą z grubsza w tę stronę. Jakieś dwanaście sztuk, damy sobie radę jeśli nas odwiedzą."
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 11:52:44
Canis lupus albus
Zmiennokształtny
Do Szramy: "Wiesz, że jestem szamanem? To jako szaman mówię, że coś jest nie tak... Mam takie przeczucie"
Rozejrzyj się lepiej, weź lornetkę i poobserwuj okolice.
冬が来ている!

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 13:06:41
Wilk
Zwierzę
"To panie szamanie zasuwaj na pięterko na sensowne stanowisko snajperskie, i patrz co tam do nas idzie. Jak fałszywy alarm to przyniesiesz mi flaszkę whisky od Gandzi, jak prawdziwy to ja ci pół litra postawię. Na Zombie to się zbyt sprawnie rusza a więc jak nie mutanty to Monolit. Spróbuj dopuścić ich na czterysta metrów zanim otworzysz ogień."

Sensowne stanowisko snajperskie... Albo dach niskiego budynku dowództwa albo piętro budynku koszar albo któreś z drzew. Chyba że masz inne pomysły.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 15:20:47
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
Decyduję się na budynek koszar, decydując, że tam będę miał chociaż szansę na częściowe osłonięcie się murem.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 16:26:50
Wilk
Zwierzę
Ruch w PDA, kilku obudzonych dobija ci się przez PDA o co chodzi. "Dajcie pół minuty to wam powiem." "No ale co?!" "Podejrzenie Monolitu."

Wychylasz się nad krawędź okna na piętrze z lornetką. Kilka ramek w obrazie. Przybliżasz... Kształty ciężko rozpoznać ale chyba gdzieniegdzie błyśnie małe światełko... zielone, czerwone... Któryś się zatrzymuje, prostuje - bez wątpienia człowiek, chyba też obserwuje was lornetką. Liczysz...

"Dwunastu uzbrojonych ludzi, północny wschód, skradają się."
"Cichutko panowie, nie wiedzą że ich widzimy! Dziki, rozsyłaj kropki!"
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 16:41:42
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
Wyciągam karabin i opieram go o parapet okna, po czym znowu przyklejam się do lornetki, starając się oberwować sytuację na dole, czekając, aż przeciwnik podejdzie bliżej.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 17:16:58
Wilk
Zwierzę
"Jakiś plan bitwy czy każdy za siebie?" pada pytanko na ogólnym.

Kilka osób z Domu Kultury się obudziło. "Podskoczyć z odsieczą? Jakieś posiłki w odwodzie?"

Grupa wroga zbliża się nadal zwartą kolumną.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 17:22:13
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
"Zbliżają się zwartą kolumną" - raportuję - "Wypadałoby spróbować podejść ich od flank i otoczyć. Może uda się rozbroić całą grupę. Wypyta się, po co przyleźli i zbierze opłaty klimatyczne." - dodaję.

"Dwie grupki niech spróbują podejść ich z boków, reszta chroni bazę. Dajcie jeszcze kogoś na pozycję snajperską."

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 17:47:42
Wilk
Zwierzę
Czekajczekaj. Już miałeś starcie z Monolitem i jeśli to oni - a kto inny? - to o zmuszeniu ich do poddania możesz zapomnieć z góry. To fanatycy, walczą do końca, nigdy się nie poddają, wycofują się tylko na rozkaz - jeśli osiągnęli cel, a schwytani wszelkimi dostępnymi sposobami popełniają samobójstwo. Mają specjalnie podcięte więzadełka pod językiem żeby być w stanie połknąć język (i się w ten sposób udusić) i schwytani korzystają aktywnie z tej opcji.

A więc raczej sugestii zmuszania ich do poddania w pełnej świadomości tych faktów nie rzucisz... no chyba że rzeczywiście uznasz że warto...
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 18:37:42
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
Jako fanatycy mogą faktycznie nie zdać się na nic. Ale schwytani i odpowiednio zabezpieczeni przed samobójstwem mogą dać nam jakieś informacje na temat przyszłych ruchów tejże grupy. Ostatecznie wystarczy kombinerkami trzymać ich za języki.

Po chwili zastanowienia decyduję się jednak na łatwiejszy scenariusz i wydaję polecenie wzięcie ich z obu stron i przetrzebienie ilu się da. Rozbrojonych schwytać i postarać się nie zabić wszystkich.

Po wysłaniu wiadomości wracam do obserwacji, szykując się do ataku, czekając, aż ci wlezą w pułapkę bądź w skuteczny zasięg ognia.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 19:43:33
Wilk
Zwierzę
Dwie grupki stalkerów odłączają się i idą szukać pozycji na skrzydłach. Przełąłczasz PDA w widok "wszyscy" - co prawda nie widać czterech waszych żołnierzy bez PDA ale reszta jest. Z Domu Kultury rusza mała grupka chętnych do bitki ale sporo potrwa zanim dotrą. Chwilę obserwujesz kolumnę Monolitów - co chwilę od czoła kolumny oddziela się człowiek, zatrzymuje rozglądając przez lornetkę, dołącza do końca kolumny. Wasi zajęli pozycje.

Obserwujesz pole bitwy na PDA. Ostatnia chwila na wprowadzenie poprawek, przemieszczenia, plany itp.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 20:38:50
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
Przyglądam się szybko grupie przeciwników. Czy są już w zasięgu skutecznym broni? Jeżeli tak, to wydaję rozkaz jednoczesnego ataku, samemu posyłając pierwszą, odwracającą uwagę, krótką serię w najbardziej wysuniętych na czoło.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 5.09.2011 20:58:20
Wilk
Zwierzę
Czy są w zasięgu skutecznym to ty musisz zadecydować - patrz PDA (link pod moją sygnaturką).

Dla ciebie są z pewnością w zasięgu bo twój karabin ma zasięg 700 metrów, dla prowadzonego po snajpersku ognia pojedynczego oczywiście. Większość innych ma stare kałasze, zasięg skuteczny po 100-200m. Wintorez Szramy ma 400m zasięgu. Szura dosiadł się obok ciebie ze starym podniszczonym Dragunovem, który nowy miał zasięg 800 metrów a teraz...?

Aktualnie przed trójką z lewej flanki ukryli się za skrajem jakiegoś zarośniętego sadu i są jeszcze poza ich zasięgiem...
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 5.09.2011 20:59:39
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 6.09.2011 14:24:14
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
Daję grupce po lewej jeszcze chwilę na zmianę pozycji. Po upewnieniu się, że widzą swoich przeciwników, strzelam do najbardziej wysuniętego w kierunku naszej bazy przeciwnika, rozpoczynając ofensywę.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 6.09.2011 14:30:47
Wilk
Zwierzę
Dajesz im jeszcze parę sekund i...

"♥♥♥♥♥" rzucasz z cicha... [patrz PDA]
Zmienili kierunek tak szybko że nawet nie zdążyłeś strzelić - nagły zwrot i sprint za dość duży sad.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 6.09.2011 14:32:17
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 7.09.2011 14:51:45
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
"Uciekają do sadu, ostrzelać ich kontrolnie." -dysponuję do pda na otwartym kanale i sam puszczam kilka serii w kierunki, w który uciekli.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 7.09.2011 15:14:57
Wilk
Zwierzę
Strzelasz na wyczucie w sad, tak, że masz szansę trafić w grupę za nim.
Na ten dystans tylko pierwszy strzał ma szanse cokolwiek zdziałać, następny idzie już gdzieś w las w tle, trzeci w niebo.
Misza oddaje ze dwa strzały ze snajperki. Reszta - ktoś tam kilka razy wystrzelił ogniem pojedynczym... nie ma w zasadzie do kogo strzelać. Dwaj pozostali snajperzy mają o wiele za drogą amunicję żeby marnować ją strzelając na oślep.

Wróg kryje się za zabudowaniami, zaroślami, kropki w PDA to tylko "duchy" - przypuszczalne pozycje...

Jeden z waszych z trójki z tamtego skrzydła spanikował i ruszył pędem w stronę bazy. Tylko czekać aż tamci go zdejmą strzałem w plecy. Dwóch pozostałych kryje się - prawdopodobnie bardzo spietrani, nie bez powodu...
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 7.09.2011 17:42:01
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
"Pozostać na pozycjach. Mogą próbować powtórnego ataku." - wydaję polecenie, przyklejając się do szkieł lornetki. "Obserwować teren i meldować, czy czegoś nie widać."

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 7.09.2011 18:00:26
Wilk
Zwierzę
"Dawaj! Dawaj!" - okrzyki ponaglające uciekiniera.

Słychać pojedynczy strzał. Uciekinier pada.

Ze dwie serie - jakaś wymiana ognia w zarośniętej okolicy. "No to już po pozostałej dwójce" klnie z cicha Misza strzelając ponownie ze snajperki. Widzisz gdzieniegdzie przebłyski ognia z luf pośród drzew...
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 7.09.2011 19:29:54
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
" -waMać!" mówię cicho i znowu wydaję polecenia "Wycofać się do bazy. Zająć stanowiska do obrony i czekać na atak, osłaniamy was. Snajperzy - szukać celów." mówię szybko, ale wyraźnie i przyciskam kolbę karabinu do barku i szukam potencjalnych celów, oraz osłaniając naszych.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 7.09.2011 22:39:01
Wilk
Zwierzę
Dwóch pozostałych rusza pędem w stronę bazy, zygzakując. Strzały, seriami z okien budynku dowództwa. Widzisz rozbłysk lufy, strzelasz w tamte okolice kilkukrotnie. Misza strzela ze trzy razy, za trzecim razem klnie z rodzajem satysfakcji...

Ogień na chwilę wygasa. Jeden ze stalkerów dotarł do bazy, drugi leży gdzieś w połowie drogi, chyba dość ciężko ranny.

Chwila ciszy. Słyszysz świst kuli koło ucha, trafiła gdzieś w ścianę za wami.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 8.09.2011 19:09:22
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
"Cholera jasna. Pilnować stanowisk, raport strat." - rzucam do PDA i znów przyklejam się do karabinu, wypatrując, skąd pada najwięcej strzałów, albo chociaż ostatni.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 8.09.2011 21:12:48
Wilk
Zwierzę
"Lewe skrzydło jeden martwy jeden ranny, jeden cały, reszta centrum cała." pada odpowiedź.
"Prawe skrzydło całe, skubiemy ich na dystans."

Wpatrujesz się w mrok... widzisz rozbłysk gdzieś między drzewami... słyszysz świst i nagle czujesz rwący ból lewej ręki i twarde uderzenie w klatkę piersiową. Upadasz na podłogę patrząc na swoją lewą rękę, w której widnieje w okolicy połowy długości przedramienia czysta prosta rana na wylot. Sycząc z bólu starasz się zacisnąć rękę w okolicy łokcia żeby przyhamować intensywne krwawienie. Boli jak diabli.

Pięć centymetrów wyżej i kula trafiłaby w głowę.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 8.09.2011 21:39:44
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
"Ja pierdolę... Misza! Dowodzisz!" mówię dziewczynie i sam staram się zatamować krwawienie zestawem medycznym z inwentarza.

0
(+0|-0)
Re: Zona Quest
Wysłano: 8.09.2011 22:16:41
Wilk
Zwierzę
Misza to nie dziewczyna :) To żołnierz z Rudni-Weresni, elektryk z zawodu, po perypetiach z pomieszaniem dwóch rzeczywistości zwerbowany przez Alexa do stalkerów.

"♥♥♥♥♥ nie po to kapralem zostałem" mruczy Misza. "Słuchać tam" woła do PDA. "Znaleźć dobre bezpieczne stanowiska, walić jak wyściubią nos, oni też mają snajperów. Prać tylko pewne strzały." po czym przysiada przy tobie, dość sprawnie zakłada opaskę uciskową, gazę, bandaż. Bandaż nadal przesiąka krwią. Rana niby czysta i dzięki Kulebiakowi nie zdychasz z bólu i nie wykrwawiasz się na śmierć ale kilka większych naczyń krwionośnych musiało pójść.
--sf.

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<1...9596979899100101102>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane