Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

1234>>


0
(+0|-0)
FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 4:39:04
Smok Serwisowy
chciałbym zaproponować małą zabawę - wspólne, równoległe przechodzenie gry x-com Terror from the deep.

wszyscy przechodzą na tym sam poziomie trudności (proponuję najłatwiejszy bo sam gry nigdy nie przeszedłem i wszyscy będą mogli wziąć udział bez wcześniejszego doświadczenia). na forum wymieniamy się screenami po każdej walce, relacjami z postępu i wspólnie staramy się przetrwać do końca wymieniając rady co do rozgrywki. zabawę wygrywa ten kto pierwszy ukończy grę wypędzając kosmitów z naszej planety lub polegnie bohatersko jako ostatni :P (bo gra jest dość trudna xD) (liczy się czas w grze a nie realny) dla utrudnienia możemy np ustalić że nie wolno powtarzać misji (wczytując grę)... wtedy pewnie też parę osób by odpadło w trakcie, chociaż nie wiem czy to nie "zbyt hardkorowe" ;P

znajdą się jacyś chętni by wspólnie stawić czoła najeźdźcom z kosmosu :)?

(na razie zbieramy chętnych - jeśli zgłosi się kilka osób to wspólnie ustalimy datę rozpoczęcia kampanii ;p)




Edit:
grę można bez problemu pobrać za darmo (Tutaj), posiada do wyboru kilka wersji językowych (w tym polski), do odpalenia na win 7 i systemach 64 btowych wymaga dosboxa


Ps1: ja grałem w tą grę wieki temu i nigdy jej nie przeszedłem, zakładam że raczej większość osób która się zgłosi będzie przechodziła grę pierwszy raz, ale oczywiście nie zaszkodzi jeśli wesprą nas w walce o ziemie też jacyś doświadczeni gracze (może ktoś naciągnie io bo on w to rozpierdala ;p)

Ps2: pomysł na takie wspólne starcie przyszedł mi do głowy bo od dawna chciałem zagrać w tą grę ale mnie przeraża i boję się w nią grać sam xD. jeśli macie pomysły na inne gry w które można by zorganizować podobną wspólną kampanie to oczywiście temat otwarty i droga wolna:P sam chętnie wezmę udział :)
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 15.02.2011 5:00:10
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 6:11:21
Wilk
Zwierzę
jeśli wybierasz tftd bez savescumming, to raczej będzie to rozgrywka 'kto ostatni odpadnie'.

Jestem skłonny podjąć wyzwanie ale jeśli chcesz mniej desperacko-beznadziejnie-hardcorowej rozgrywki, proponowałbym "ufo: enemy unknown" czyli część pierwszą...
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 10:46:52
Smok Serwisowy
to można z sejwami, ale jakoś miałem ochotę na ten terror, tak też pamiętam że kiedyś zawsze "wtapiałem" ale teraz może io z nami zagra to jakoś wspólnymi siłami pokonamy zuo xD
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 10:58:35
Miś - Fallen Jedi
Anthro
cze,

fajna inicjatywa

pisze się - musimy się zgadać na Skype lub czymś podobnym co i jak ...
Bear - Fallen Jedi
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Furry Bear
If I were a bear,
And a big bear too,
I shouldn’t much care
If it froze or snew;
I shouldn’t much mind
If it snowed or friz —
I’d be all fur-lined

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 11:09:08
Wilk
Zwierzę
Pełna poradnikoza, żeby nie wtopić z badaniami.
(badając technologie w niewłaściwej kolejności da się grę doprowadzić do stanu nieukańczalności albo bardzo sobie utrudnić odcinając bardzo pomocną gałąź technologii.)
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 11:12:13
Smok Serwisowy
szarp już przegląda poradniki ;p
tam chodzi o to że chyba jest 1 czy 2 badania które wymagają jakiegoś itemu w bazie i trzeba być pewnym że się go ma zanim się je ukończy (bug jakiś)
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 15.02.2011 11:13:16
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 11:52:39
Miś - Fallen Jedi
Anthro
ja tam nie miałem problemów nigdy ze skończeniem tej gry - jest po prostu - łatwa ... ale z badaniami trzeba naprawdę uważać.
Bear - Fallen Jedi
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Furry Bear
If I were a bear,
And a big bear too,
I shouldn’t much care
If it froze or snew;
I shouldn’t much mind
If it snowed or friz —
I’d be all fur-lined

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 12:01:05
jestę kapibarę
Zawsze chciałem sobie w jakiś xcom kiedyś pograć, kończyło się to na ogół na fazie planety, gdzie trzeba było ganiać ufo, raz doszedłem do bitwy i wszystko wybuchło.
Poza tym obawiam się że moje granie skończyło by się tak jak zwykle (mniej więcej tak jak skończyło się ostatnio granie w ocean tradera) - a to trochę nie-fair play ;P
Ostatnio edytowany przez LV dnia 15.02.2011 12:01:30

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 12:09:00
Smok Serwisowy
możesz się przyłączyć jako maskotka bitwy która ocali świat w 24 godziny jeszcze zanim kosmici zdążą w ogóle się w ogóle pojawić ;p
w sumie chodzi tylko o dobrą zabawę - ale oczywiście będzie miło jeśli znajdzie się jeszcze pare osób które zechcą spróbować bez dodawania sobie 99999999 wszystkiego ;p
0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 12:28:10
Cytat z "Edi":
możesz się przyłączyć jako maskotka bitwy która ocali świat w 24 godziny jeszcze zanim kosmici zdążą w ogóle się w ogóle pojawić ;p
w sumie chodzi tylko o dobrą zabawę - ale oczywiście będzie miło jeśli znajdzie się jeszcze pare osób które zechcą spróbować bez dodawania sobie 99999999 wszystkiego ;p



btw - przyszło mi też do głowy że można by było rozegrać jakąś długo epicką partię w civilisation :)
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 12:48:29
Uncia Hortensis
Rabatka
Cytat z "Edi":

Ps2: pomysł na takie wspólne starcie przyszedł mi do głowy bo od dawna chciałem zagrać w tą grę ale mnie przeraża i boję się w nią grać sam xD. jeśli macie pomysły na inne gry w które można by zorganizować podobną wspólną kampanie to oczywiście temat otwarty i droga wolna:P sam chętnie wezmę udział :)


Turniej Ironman w Angbanda! <3 :milosck:



A na granie w Terror from the Deep też chętnie się zapisze. Chociaż jeżeli gramy na zasadzie 'kto lepiej' to jednak granie bez wczytywania po przegranej jest lepsze. Z resztą, każdy może mieć swoje zasady. Ja jak zgine to odpadam. Tylko najpierw zagram kilka razy samemu przypomnieć sobie 'jak to się je' ;-)k


Cytat z "Edi":
btw - przyszło mi też do głowy że można by było rozegrać jakąś długo epicką partię w civilisation :)

OpenTTD?
Ostatnio edytowany przez Fuma dnia 15.02.2011 12:49:41
Myr

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 13:09:08
Wilk
Zwierzę
Cytat z "Fuma":
Tylko najpierw zagram kilka razy samemu przypomnieć sobie 'jak to się je' ;-)k


To co, rozgrywkę zaczynamy tak na jesieni?
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 13:12:17
Uncia Hortensis
Rabatka
Straszyliście, że taka trudna, to myślałem, że pokroju roguelike. Czas od stworzenia nowej postaci do śmierci liczony w minutach jest wprost proporcjonalny do ilości zagrań.
Myr

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 13:30:23
Wilk
Zwierzę
Tutaj jest bardziej chamsko. Przez trzy-cztery dni budujesz elegancką bazę, robisz wjazdy na chatę ufokom, nawet z trudem bo z trudem ratujesz terroryzowaną ludność cywilną, bazę czy dwie rozwalisz, budujesz obronę własnej bazy... a potem nadlatują ufoki, przelatują przez obronę twojej bazy i robia ci taki zajazd szlachecki że do następnego miesiąca nie wyściubisz nosa liżąc rany, a potem wjeżdżają jeszcze raz tylko ty zamiast dzielnej potęgi zbrojnej masz ostatnie niedobitki.

Alternatywnie połowa żołnierzy na misji, połowa na treningu i ufoki zajmują niebronioną bazę. Albo po prostu otwierasz śluzę i dostajesz "reaction fire", rakietę w tłum.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 15.02.2011 13:42:42
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 13:57:02
Smok Serwisowy
no to na razie w obronie naszej zagrożonej planety zdecydowali się bohatersko stanąć:

-Edward
-Sharpy
-Io
-Fum

-Lv* ( z kodami ;p)


zasady możemy doprecyzować mi w sumie bez różnicy czy gramy z sejwami czy bez - stawiam na dobrą zabawę.

czekamy na więcej chętnych :D
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 15.02.2011 14:00:49
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 13:57:36
jestę kapibarę
Cytat z "Edi":
możesz się przyłączyć jako maskotka bitwy która ocali świat w 24 godziny jeszcze zanim kosmici zdążą w ogóle się w ogóle pojawić ;p


Bez przegięć - wtedy jest nudno. Np. jedyna cywilizacja która mi się nie nudzi to jedynka - bo tam można sobie dodawać tylko kasę, a w piątce jak w grze jest wbudowany bezkonsekwencyjny edytor do terenu i jednostek to w piątej kolejce mam państwo z ładnych klocuszków i nie chce mi się dalej. Too easy, no fun. W Xcomie pewnie dodałbym kasy i szukał statsów załogi żeby podbić - a reszta jak idzie.

Cytat:
w sumie chodzi tylko o dobrą zabawę - ale oczywiście będzie miło jeśli znajdzie się jeszcze pare osób które zechcą spróbować bez dodawania sobie 99999999 wszystkiego ;p


Dla mnie największy fun to znaleźć te "wszystkie" rzeczy w hexach w save, samemu. Miałem focha na europę universalis bo tam save jest tekstowy i przerabia się go w notatniku, zero wyzwania. Nie wiem czemu bardziej mi się podoba grzebanie w heksach niż uczciwe granie.
0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 14:00:59
Cytat z "Edi":

-Lv* (*jako gracz dodatkowy z kodami ;p)


Możecie mi przesyłać sejwy z prośbą "w tej kolejce brakuje mi 100 dolarów na karabin dla jedynego żołnierza który broni bazy na którą po przejściu tury napadają ufoki" albo "brakuje mi jednej jednostki elerium żeby zbudować cośtam" - czasami takie deus ex machina się przydaje ;P

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 14:05:38
Smok Serwisowy
no nie no - jak gramy to już bez kodów, inaczej gra by była może łatwa i przyjemna ale chodzi o trochę inne wyzwanie niż przerabianie sejwa :)

ale gdybyś chciał dołączyć do zabawy nawet z kodami to zapraszamy :P
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 15.02.2011 14:09:12
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 14:44:14
jestę kapibarę
http://www.ufopaedia.org/...arch_%28TFTD%29
http://www.ufopaedia.org/..._Commander_Trap
http://www.ufopaedia.org/...equired_Objects

tu masz opisane w prosty sposób czego unikać przy badaniach
generalnie - "Don't research live alien Medics" i będzie ok (drugą rzeczą jest nieprzesłuchiwanie Tasoth Commandera aż do końca wszelkich innych badań, trzecią pułapka "musisz mieć cośtam w magazynie kończąc badania").
Ostatnio edytowany przez LV dnia 15.02.2011 14:46:27
0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 19:04:24
Messa ready:>
Znalazłem nawet wersję złożoną do kupy z dosboxem typu click'n'run - odpalana bez klepania komend bezpośrednio z ikonki.
Ostatnio edytowany przez LV dnia 15.02.2011 19:06:19
Załącznik:
png  Messaready.png (167.25 KB; 720x502 px)
44_4d5ac02832fc6.png 720x502 px

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 21:35:56
Wilk
Zwierzę
Ciekaw jestem, czy jest do tego taki patch jak do UFO1, ułatwiający życie przez zmiany taktyczne, np. startujesz z bazą z tymi samymi pomieszczeniami ale w układzie ułatwiającym obronę, a nie ułatwiającym atak obcym.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 21:47:31
Smoko-nietoperz
Anthro
Kapitan Jaszczur, brakujace ogniwo, jest gotowy do walki z kitajcami. Tfu, UFO.
Nigdy w to nie gralem, ale bedzie zajebiscie.
A kto umarł, ten nie żyje.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 21:58:18
Lis Pospolity
Zwierzę
grałem w tą grę dawno dawno temu :3 dzięki za linka, bo nawet nie pamiętałem jej tytułu ^^ jak coś chętnie pogram, już się pobiera ^^

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 15.02.2011 22:23:51
jestę kapibarę
A ja jestem ciekawy czy jest patch wyłączający tą upiorną muzykę przy której nie da się wytrzymać.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 16.02.2011 0:06:24
Wilk
Zwierzę
A więc ja wystartowałem...
Baza Rafa-X na samym środku Pacyfiku, to daje najwięcej wody w zasięgu sonaru.
0. Zacząłem od przezbrojenia Trytona we wszystko, co mam najcięższe. Niepokoi brak flar.
1. Jedną barakudę przezbroiłem w D.U.P. Head, które mam. Działko i AJAX to szajs, docelowo obie uzbroję w podwójne D.U.P. - mało amunicji ale dam radę zestrzelić statki, jakie przy AJAX by mnie zestrzeliły. Na naprawy Barakudy sobie pozwolić nie możemy, a statków jakich 12 dup nie zestrzeli i tak niczym innym nie zestrzelę.
2. Wietrzenie magazynów, robię miejsce na zakupy. Niepotrzebne słabe uzbrojenie, uzbrojenie barakud, OUT!
3. Dobieram 4 żołnierzy, bo jeszcze ich dozbroję tym, co mam. Albo się dokupi broń. W Trytonie miejsca dostatek. Resztę kwater mieszkalnych dopełniam naukowcami. Kupuję trzy dupy, i amunicję do nich tak żeby magazynów nie zapchać bez nadziei.
4. Właściwe zakupy. Na razie skromnie bo miejsca mało. Jak się dupy zawiesi to się miejsca zrobi. Moja ulubiona wybuchowa amunicja, duże torpedy zamiast małych, FLARY, po chwili zastanowienia... a jak będzie zwiedzanie tuneli to jakaś broń kontaktowa się przyda.
5. Naukowcy niech pracują nad Gaussem, bez tych broni kicha, reszta zaczeka.
6. Ekipa budowlana do dzieła. Więcej miejsc noclegowych, dwa magazyny i niech ktoś powiesi tego idiotę, który wstawił mały sonar zamiast dużego, natychmiast to poprawić. Zastanawiam się, czy już optymistycznie budować kwatery gościnne dla towarzyszy z Głębii, czy zostawić to na później.
7. Rafa-X rozpoczyna pracę. Standardowo jedna Barakuda będzie na patrolach, swoim małym sonarem pokrywając spłachetek teren poza zasięgiem sonaru bazy (i podwajając szansę wykrycia wroga). Druga w odwodzie, jeśliby np. pierwsza coś wykryła gdy ma mało paliwa. Dodatkowy efekt patroli - pozytywne Public Relations, "aktywność X-Com na terenach państw".

pomysły, sugestie?

ps. odpal setup.exe i rozkonfiguruj MIDI, może wyłączy audio.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 16.02.2011 0:07:51
Załącznik:
png  geoscape_000.png (10.60 KB; 320x200 px)
49_4d5b01f86f931.png 320x200 px
png  geoscape_001.png (9.36 KB; 320x200 px)
49_4d5b02b02c3a2.png 320x200 px
png  geoscape_002.png (10.23 KB; 320x200 px)
49_4d5b03f64072f.png 320x200 px
png  geoscape_003.png (9.79 KB; 320x200 px)
49_4d5b0404aaa9f.png 320x200 px
png  geoscape_004.png (10.05 KB; 320x200 px)
49_4d5b04bd57690.png 320x200 px
png  geoscape_005.png (10.43 KB; 320x200 px)
49_4d5b04cd28c5f.png 320x200 px
png  geoscape_006.png (13.99 KB; 320x200 px)
49_4d5b06b18e034.png 320x200 px
png  geoscape_007.png (13.19 KB; 320x200 px)
49_4d5b06c4200a7.png 320x200 px
--sf.

 Aby pisać należy być zalogowanym
1234>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane