Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1234>>


0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 19.02.2011 19:05:28
Wilk
Zwierzę
prawy-właściwości-zgodność, i próbuj 'uruchom jako administrator', 'uruchom w trybie zgodności z XP SP3' lub kombinacje...?
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 19.02.2011 21:49:30
Lis Pospolity
Zwierzę
Mi w to idzie coraz lepiej : teraz już coraz częściej wychodzę na plus ;) ale zwiększenia dotacji jeszcze nie maiałem :D

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 0:18:32
Wilk
Zwierzę
36 ciąg dalszy... drobne zakupy; nuuuda
37 Naukowcy wreszcie wynaleźli strzelbę. Teraz niech wymyślą jeszcze magazynek!
40 Zostawiam po jednej osobie do dokończenia aktualnie robionego egzemplarza pistoletu i magazynka, reszta robi strzelby.
41 Ukończono budowę mieszkań, można zaprosić nowych lokatorów. Trochę wojska, trochę naukowców, kilku roboli. Jakby było więcej forsy to bym zatrudnił więcej. Trochę broni dla nowych żołnierzy, na wypadek inwazji, nie to że na wypadek inwazji którykolwiek by przeżył.
42 Dalej nudy. Przybywają rekruci.
43 nowych i tego od magazynka przypisuję do dokończenia pistoletu bo aktualnie przypisany do niego gość nigdy go nie skończy. W parę godzin pistolet jest dokończony i wszyscy robią strzelby. Naukowcy NADAL nie potrafią zgadnąć czym nowo wynaleziona strzelba ma strzelać.
49 JEST magazynek. Oddelegowuję kilku do produkcji magazynków.
50 Naukowcy niech przeanalizują granat obcych. To jest jedna dobra rzecz jakiej można od nich używać od kopa.
53 Radar zrobiony!
54 ...i od razu koło Nowej Zelandii wykrywa pojazd wroga.
dalej brak screenów. Wysłana w okolice barracuda nie dosięga pojazdu zanim ten znika z zasięgu radaru. Mimo to wysyłam ją patrolować okolice w kierunku, gdzie pojazd się udał. I jest! Wylądował koło Nowej Zelandii.
55 To będzie misja treningowa. Wszystkim, którzy dotychczas nie mieli okazji się wykazać, będzie ona dana. Oficerowie zostają w bazie.
Doposażam łódź w strzelby, i co tam jeszcze mam, ekstra flary bo to będzie misja nocna. Niestety jeśli chce się złapać wylądowanego to sobie do rana nie można zaczekać - a z wylądowanych zdobycze są dużo lepsze niż z zestrzelonych (ale i trudniej, więcej wrogów).

------

misja.
48 tylko nosicielowi rakiet zostaje jeszcze stary harpun, reszta ma albo strzelby albo gas canon albo co tam jeszcze.
51 rozrzucam flary...
52 gdybym grał na 'veteran' to właśnie dostałbym granat w środek grupy.
53 Coś strzeliło w Trytona. W co ten ufok chciał trafić, nie wiem. Ale "ooo, to ta mapa rozciąga się w tamtą stronę!"
54 Dużo żołnierzy chętnych by się wykazać. Nowa broń. Początek rundy. Dwóch ufoków. Jeden z gaussa, drugi z gas canon.
dużo szukania ufoków, których nie ma.
61 rakietmistrz przybywa na stanowisko już "po herbacie". Nosiciel nie lazł całą drogę tylko rzucił mu rakiety na górę
potem już nawet nie robiłem screenów. Tych dwóch na początku to byli jedyni poza statkiem. A mapa spora. Wreszcie zziajanych zbieram blisko wejścia.
64 Zbieram rozproszonych po mapie niedaleko wejścia. Ze cztery rudny leniuchowania bo goście padają z nóg, energy bliskie zera.
66 wejście, dwóch ufoków. miałem nadzieję załatwić jedną serią "auto" ale jakoś się Heldze tak udało strzelić że tego przy niej samej nie trafiła trafiając tego pod ścianą. Musiałem jej osobno nakazać "Tego też zastrzel!"
67 sprawdzam wyjścia na bok likwidując wszelki opór. Wycofuję się do przedsionka.
68 Nowa runda i... po prawej są nowi wrogowie. Dwie szybkie serie i leżą.
69 gotów do dalszej penetracji wnętrza i... koniec misji.
...około miliona zysku. I nikt nie zginął, niewiarygodne!
Załącznik:
png  geoscape_036.png (9.38 KB; 320x200 px)
49_4d6046b315b0a.png 320x200 px
png  geoscape_037.png (7.57 KB; 320x200 px)
49_4d604700b3b61.png 320x200 px
png  geoscape_040.png (7.71 KB; 320x200 px)
49_4d60478febd0e.png 320x200 px
png  geoscape_041.png (9.71 KB; 320x200 px)
49_4d60479f10606.png 320x200 px
png  geoscape_042.png (9.97 KB; 320x200 px)
49_4d604915c30b3.png 320x200 px
png  geoscape_043.png (7.61 KB; 320x200 px)
49_4d60492b4c9c1.png 320x200 px
png  geoscape_049.png (7.06 KB; 320x200 px)
49_4d60493ae3235.png 320x200 px
png  geoscape_050.png (11.03 KB; 320x200 px)
49_4d60494799548.png 320x200 px
png  geoscape_053.png (11.16 KB; 320x200 px)
49_4d60498fbbb4f.png 320x200 px
png  geoscape_054.png (14.48 KB; 320x200 px)
49_4d6049c0642ee.png 320x200 px
png  tactical_048.png (6.90 KB; 320x200 px)
49_4d604b2cf0cf8.png 320x200 px
png  tactical_051.png (15.33 KB; 320x200 px)
49_4d604b82bfe15.png 320x200 px
png  tactical_052.png (17.19 KB; 320x200 px)
49_4d604bbf62271.png 320x200 px
png  tactical_053.png (9.24 KB; 320x200 px)
49_4d604bfa86ff9.png 320x200 px
png  tactical_054.png (15.81 KB; 320x200 px)
49_4d604c22e7589.png 320x200 px
png  tactical_061.png (19.78 KB; 320x200 px)
49_4d604d419ba79.png 320x200 px
png  tactical_064.png (12.30 KB; 320x200 px)
49_4d604e018f5d7.png 320x200 px
png  tactical_066.png (13.06 KB; 320x200 px)
49_4d604e100481d.png 320x200 px
png  tactical_067.png (14.26 KB; 320x200 px)
49_4d604eb8a89af.png 320x200 px
png  tactical_068.png (16.44 KB; 320x200 px)
49_4d604ef57c3e3.png 320x200 px
png  geoscape_057.png (10.58 KB; 320x200 px)
49_4d604fa6715c7.png 320x200 px
0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 14:03:42
Ostatni tydzień miesiąca pod znakiem nerwówki z uwagi na nadciągający Terror Końca Miesiąca!
Doposażyć się w dobrą broń, nie wychylać się.
59 mam granaty obcych. Niech teraz zostanie wynaleziona apteczka!
61 miejsce w magazynie - sprzedaję przestarzałą technologię.
62 mam wreszcie pokoje gościnne.
63 I jak w zegarku, dwa dni przed końcem miesiąca obcy terroryzują Wyspy Kanaryjskie.
64 Terror to nie w kij dmuchał, zabieram całą kadrę oficerską.
65 Zostawiam podwodne uzbrojenie, biorę to, co działa na powierzchni.
66 Niestety jakbym nie kombinował, terror site jest umieszczany tak, żeby misja wypadła w nocy. No cóż, dużo flar i do ataku.

-----
70, 71, 72 Trzy zestawy uzbrojenia. Strzelba Gaussa, Gas Canon + pistolet Gaussa, ew. Gas Canon + amunicja AP przy pasie (bo nie dla wszystkich starczyło broni Gaussa)

74 Zaraz po wyjściu lokalizuję około 3 wrogów.
73 Tego na tarasie zdejmuję ładną seryjką.
75 ten pod drzewami zaraz dostanie granatem. Metoda współdzielenia czasu nastawiania granatu. Jeden nastawia i kładzie, drugi podnosi i rzuca.
77 Granat umieszczony.
80 szlag, ufok ukrył się za rzeźbą z Wysp Wielkanocnych. Swoją drogą, skąd one na Wyspach Kanaryjskich? Obrzucam go granatami bo to chyba jeden z tych twardszych.
81 może by mu tak jeszcze jednego strzala władować, wtedy już na pewno nie przeżyje tych dwóch granatów... szlag. On nie był z tych twardszych. Pada po jednym trafieniu i granaty zmiotą ciało.
82 I znowu ciemność. Granat ufoka zdjął zgodnie z planem, flarę niestety też
83, 84 trzy drużyny, jedna wgłąb domu, druga tyłem domu, trzecia przez tereny z figurami.
85 Próba zrobienia sobie przejścia do wnętrza domu źle się kończy. HE z Gas Canon jednak mają kopa...
86 Kolejny ufok dostrzeżony. Serie z daleka zdejmują go elegancko.
87 Cześć jej pamięci, pośmiertnie zostanie nagrodzona orderem Nagrody Darwina.
88, 91, 94 ...a potem dostrzegam coraz to kolejnych ufoków.
92 przeszukuję nadal budynek...
95 ta animowana woda jest piękna.
96 a oto mściciel obcych...
97 i szkody przez niego poczynione. Postać szykowała się do wejścia do budynku. Obok stało dwóch cywili. Ufok rzucił granat pod nogi, całą trójkę zmiótł.
98 a potem podczas przeszukiwania pokojów przegapiłem jednego ufoka. Jest w tym pokoju po prawej. A ja przeszukiwałem za nim całą planszę i chyba pół godziny minęło aż go znalazłem.
99 wszystkie zakamarki...

-----
68 wreszcie koniec misji. Nierewelacyjnie ale mogło być gorzej. Tylko dwóch straty własnej.
69 Zanim Tryton wróci do bazy kończy się miesiąc. Wyniki - niezłe.
70 Okazja do obejrzenia wyników w modnym, zielonym kolorze!
71 Rychło w czas.

Teraz, co analizować!
Tymczasowo wrzuciłem truposzczaka Deep One, ale to tak żeby naukowcy mieli co do roboty.
Aktualnie dostępne tematy: 73, 74!

PORADŹCIE!!!
Załącznik:
png  geoscape_059.png (11.01 KB; 320x200 px)
49_4d6108988b45e.png 320x200 px
png  geoscape_061.png (10.24 KB; 320x200 px)
49_4d6108da675a4.png 320x200 px
png  geoscape_062.png (11.12 KB; 320x200 px)
49_4d6109014c66e.png 320x200 px
png  geoscape_063.png (10.04 KB; 320x200 px)
49_4d610978ea97b.png 320x200 px
png  geoscape_064.png (12.17 KB; 320x200 px)
49_4d6109da0d915.png 320x200 px
png  geoscape_065.png (10.57 KB; 320x200 px)
49_4d610a1db5781.png 320x200 px
png  geoscape_066.png (8.51 KB; 320x200 px)
49_4d610a5fed6c5.png 320x200 px
png  tactical_070.png (6.25 KB; 320x200 px)
49_4d610a7dc866e.png 320x200 px
png  tactical_071.png (6.63 KB; 320x200 px)
49_4d610aadc8b28.png 320x200 px
png  tactical_072.png (6.47 KB; 320x200 px)
49_4d610aba1b2ab.png 320x200 px
png  tactical_074.png (22.02 KB; 320x200 px)
49_4d610b183ea63.png 320x200 px
png  tactical_073.png (9.90 KB; 320x200 px)
49_4d610b49d4283.png 320x200 px
png  tactical_075.png (6.65 KB; 320x200 px)
49_4d610b830b5a8.png 320x200 px
png  tactical_077.png (21.53 KB; 320x200 px)
49_4d610bca50cca.png 320x200 px
png  tactical_080.png (19.17 KB; 320x200 px)
49_4d610bef49726.png 320x200 px
png  tactical_081.png (19.11 KB; 320x200 px)
49_4d610c6269b7e.png 320x200 px
png  tactical_082.png (14.76 KB; 320x200 px)
49_4d610cbe741b8.png 320x200 px
png  tactical_083.png (22.46 KB; 320x200 px)
49_4d610cfcd6154.png 320x200 px
png  tactical_084.png (14.83 KB; 320x200 px)
49_4d610d18581f4.png 320x200 px
png  tactical_085.png (24.11 KB; 320x200 px)
49_4d610d512bedf.png 320x200 px
png  tactical_086.png (11.11 KB; 320x200 px)
49_4d610db47371d.png 320x200 px
png  tactical_087.png (16.05 KB; 320x200 px)
49_4d610de360e25.png 320x200 px
png  tactical_088.png (13.70 KB; 320x200 px)
49_4d610e14397b7.png 320x200 px
png  tactical_091.png (12.86 KB; 320x200 px)
49_4d610e379a375.png 320x200 px
png  tactical_092.png (16.18 KB; 320x200 px)
49_4d610e58464ea.png 320x200 px
png  tactical_094.png (15.13 KB; 320x200 px)
49_4d610e85c6c23.png 320x200 px
png  tactical_095.png (22.65 KB; 320x200 px)
49_4d610ea3a50ed.png 320x200 px
png  tactical_096.png (20.67 KB; 320x200 px)
49_4d610edc398e7.png 320x200 px
png  tactical_097.png (28.88 KB; 320x200 px)
49_4d610f2740a88.png 320x200 px
png  tactical_098.png (21.80 KB; 320x200 px)
49_4d610f4e03f32.png 320x200 px
png  tactical_099.png (24.61 KB; 320x200 px)
49_4d610fa2df02c.png 320x200 px
png  geoscape_068.png (11.51 KB; 320x200 px)
49_4d610ff4ea479.png 320x200 px
png  geoscape_069.png (9.64 KB; 320x200 px)
49_4d61100a2b2e1.png 320x200 px
png  geoscape_070.png (10.00 KB; 320x200 px)
49_4d6110422a6ee.png 320x200 px
png  geoscape_073.png (10.58 KB; 320x200 px)
49_4d6110ff4393c.png 320x200 px
png  geoscape_074.png (10.60 KB; 320x200 px)
49_4d611127d5cd9.png 320x200 px
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 14:42:50
Lis Pospolity
Zwierzę
a skąd wziąć jakieś pancerze? żeby mi ludzie nie zdychali zawsze do jednego strzału :P

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 16:24:17
Wilk
Zwierzę
Aqua Plastic, i któryś z obcych, nie pamiętam który. Ogólnie to do pancerzy droga daleka i ciernista.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 16:26:34
jestę kapibarę
Cytat z "sharpy":
37 Naukowcy wreszcie wynaleźli strzelbę. Teraz niech wymyślą jeszcze magazynek!


no ♥♥♥♥♥ xD

Dobra, przysiadłem dzisiaj. Zbudowałem jedną ♥♥♥♥♥♥♥ bazę na środku atlantyku a drugą od podstaw na środku pacyfiku. Kasa spadła, to bierzemy się za obróbkę plików. Bez pomocy z netu. w katalogu save jest 29 plików, pytanie w którym jest kasa? trafiam za 6 razem. Bez przegięć - pomnóżmy przez 10 tylko.
Poprzestawiam inventory wg zaleceń sharpa i wrócę zaraz pobujać wojaków.
Załącznik:
png  Obrazek 2.png (347.80 KB; 929x632 px)
44_4d612183a124e.png 929x632 px
0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 19:06:02
3: Niespodzianka, pierwsze 4 staty są przed nazwiskiem. A gdzie reszta? ;P
4: Ok, chyba tutaj...
5: Gdzieś w tym obszarze powinno być 3C a nie ma, wtf. Może 2 c bo bazowy stats bravery musi być minimalnie ileśtam?
6: Macając na oślep zrobiłem coś dziwnego, ale znalazłem bravery - trzeba było zmniejszyć numerek do 01 (lol) ;P
Ostatnio edytowany przez LV dnia 20.02.2011 19:31:01
Załącznik:
png  Obrazek 3.png (126.52 KB; 891x471 px)
44_4d61580a4917e.png 891x471 px
png  Obrazek 4.png (127.21 KB; 890x466 px)
44_4d615997bcafd.png 890x466 px
png  Obrazek 5.png (109.92 KB; 884x458 px)
44_4d615ae651a65.png 884x458 px
png  Obrazek 6.png (93.52 KB; 899x417 px)
44_4d615de5d07dd.png 899x417 px

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 19:57:11
Lis Pospolity
Zwierzę
ja jak na razie doszedłem do poziomu w którym obcy zakładają swoje bazy, atakują główne w statkach duży i ogromny i mają tych zajebiście pancernych ludzików strzelających z czegoś co wybucha :P skubańce, 10 razy dostał jeden ze strzelby gausa i jeszcze mu poprawiłem granatem dźwiękowym a on nadal żyje XD co on kurde taki nieśmiertelny :D

Ogólnie teraz jak zaczynam:
-badam pistolety gaussa - najlepiej mi się z nich strzela, nie dość że mają ogień ciągły to jeszcze można w kolejce jak się nie chodzi puścić ze 3 serie nawet ;) do tego tych słabszych, skrzelaków np. zabija często na hita ;)
-ładuje cały statek nurków, ile się zmieści
-uzbrajam wszystkich najpierw w karabiny strzałkowe i granaty fosforowe, na początku są najlepsze z tego co mam - potem w gaussy i granaty dźwiękowe.
-statkom atakujących daje torpedy, te dalekiego i bliskiego zasięgu, jeśli statek obcych nie jest ogromny albo jeśli nie mam strasznego pecha, zawsze rozwalam wroga :P
-rozbite statki sobie chwile leżą aż robi się jasno i dopiero wtedy atakuje ich ludźmi ;)
- jak zaczynam walke każdemu daje do ręki granat a do drugiej pistolet gaussa ;)

I jakoś to idzie ;) ale i tak jeszcze mi ani raz finansowania nie zwiększyli :D za to dużo się zyskuje na sprzedawaniu niepotrzebnych, zbadanych już broniach obcych, silnikach jonowych (kilka zawsze sobie zostawiam) i innym badziewiu ;) tylko zorbitu nie sprzedaje bo można z niego zrobić mocne granaty ;)
Ostatnio edytowany przez Deneb dnia 20.02.2011 20:05:35

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 20:23:37
jestę kapibarę
Drim tim gotowy, jutro ruszamy z misjami (dziś mnie już bark boli)
Załącznik:
png  Obrazek 7.png (114.19 KB; 903x468 px)
44_4d616a39766f2.png 903x468 px

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 20:34:25
Wilk
Zwierzę
ty wiesz, że w menu Soldiers, klikając na imię żołnierza można je zmienić? :)
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 20:58:05
jestę kapibarę
Nadarzyło się... rozniosłem siedmiu obcych, dwóch rannych (źle wycelowałem rakietą), zdobyto: wszystko co się dało i nie wiem co teraz xD
Nagle jest kupa opcji w researchu i boję się ich dotykać xDDD
Załącznik:
png  Obrazek 1.png (247.26 KB; 1024x640 px)
44_4d6172210edcb.png 1024x640 px
png  Obrazek 2.png (294.66 KB; 1024x640 px)
44_4d6172457f292.png 1024x640 px

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 21:56:15
Lis Pospolity
Zwierzę
u mnie druga baza gotowa, niedaleko ntarktydy XD na razie tylko śluza, magazyny, dok z barakudą i kwatery mieszkalne :3 i pierwszy raz dostałem zwiększenie dotacji ^^ o całe 24 000 :3

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 20.02.2011 22:24:51
jestę kapibarę
Cytat z "Vonderey":
u mnie druga baza gotowa, niedaleko ntarktydy XD na razie tylko śluza, magazyny, dok z barakudą i kwatery mieszkalne :3 i pierwszy raz dostałem zwiększenie dotacji ^^ o całe 24 000 :3


wide array sonar dobuduj, bez tego akcja "druga baza" ma mały sens.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 8:21:16
Wilk
Zwierzę
Co za nudny miesiąc.

75 dobieram naukowców i techników
76 buduję laboratorium i sypialnie
77 magazynków starczy, otwieram komercyjną produkcję apteczek.
80 analiza Deep One otwiera Aqua Plastics.
83 cienko z forsą, sprzedaję apteczki
84,85,86 mam plastik, szukam zbroi, mam zbroję. Poza tym wionie nudą. Patrole nic nie znajdują.
88 produkcja zbroi na pół gwizdka
Potem researchuję dwa inne ciała obcych, nic to nie daje.
93 Decyduję obejrzeć zorbit.
94 o, wcześnie terror w tym miesiącu....
Załącznik:
png  geoscape_075.png (9.77 KB; 320x200 px)
49_4d62102b952c6.png 320x200 px
png  geoscape_076.png (12.05 KB; 320x200 px)
49_4d62106953368.png 320x200 px
png  geoscape_078.png (7.62 KB; 320x200 px)
49_4d6210a31f53b.png 320x200 px
png  geoscape_080.png (12.83 KB; 320x200 px)
49_4d6210bc4b693.png 320x200 px
png  geoscape_083.png (10.30 KB; 320x200 px)
49_4d6210fa56af0.png 320x200 px
png  geoscape_084.png (7.02 KB; 320x200 px)
49_4d62116623927.png 320x200 px
png  geoscape_085.png (11.08 KB; 320x200 px)
49_4d62118421f77.png 320x200 px
png  geoscape_086.png (10.75 KB; 320x200 px)
49_4d621196524db.png 320x200 px
png  geoscape_088.png (7.24 KB; 320x200 px)
49_4d6211d895627.png 320x200 px
png  geoscape_093.png (11.01 KB; 320x200 px)
49_4d62121d94d8f.png 320x200 px
png  geoscape_094.png (17.27 KB; 320x200 px)
49_4d62125237cae.png 320x200 px
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 11:43:11
jestę kapibarę
Sharpy, a rozrysowałbyś instrukcję jak rozmieścić dobrze pomieszczenia w bazie, żeby byłą funkcjonalna i obronna?

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 12:15:42
Lis Pospolity
Zwierzę
Cytat z "LV":
Cytat z "Vonderey":
u mnie druga baza gotowa, niedaleko ntarktydy XD na razie tylko śluza, magazyny, dok z barakudą i kwatery mieszkalne :3 i pierwszy raz dostałem zwiększenie dotacji ^^ o całe 24 000 :3


wide array sonar dobuduj, bez tego akcja "druga baza" ma mały sens.


To oczywiste, w każdej bazie mam sensor poczwórny więc nawet nie pisałem ;)

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 12:34:20
Wilk
Zwierzę
Strefę niebezpieczną (sub pen, winda) oddzielasz od strefy mieszkalnej długim korytarzem. Korytarz budujesz z magazynów bo budowa trwa tylko 10 dni.
W wypadku zaatakowania bazy żołnierze blokują wejście, doposażają się zbierając sprzęt rozrzucony po bazie i grupując się, a potem stopniowo przebijają się korytarzem do hangarów. Obcy zamiast zaatakować cię ze wszystkich kierunków (jak w domyślnej bazie) mają tylko jeden wąski wektor ataku, gdzie łatwo ich powstrzymać, odeprzeć i zniszczyć.

Oczywiście design można odbijać, obracać, korytarz można też skrócić ale nie dużo, zostaw minimum dwa segmenty poza windą do pierwszego rozgałęzienia - da to dość czasu na zorganizowanie obrony zanim tałatajstwo rozpełznie się po bazie.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 21.02.2011 12:46:52
Załącznik:
png  lodzie.png (64.25 KB; 1152x648 px)
49_4d624dbc94a0f.png 1152x648 px
png  2lodzie.png (96.92 KB; 1152x648 px)
49_4d6250a7e7aac.png 1152x648 px
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 12:37:12
Lis Pospolity
Zwierzę
Mi jeszcze ani raz bazy nie zaatakowali :P

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 12:51:49
Wilk
Zwierzę
to się ciesz. Ogólnie gra jest zupełnie łatwa do chwili gdy zaatakują bazę.

Acha, oczywiście bazę bez żołnierzy przejmują bez walki. Natomiast symboliczna ilość żołnierzy i dużo czołgów jak najbardziej się sprawdzi. Tylko nie przesadź z ilością tych czołgów bo gra się wywali. Miałem kiedyś w UFO bazę, 4 żołnierzy, 200 czołgów. Instant crash.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 13:08:34
jestę kapibarę
To w dwójce są czołgi???
A pierwszej bazy widzę zupełnie nie da się przebudować sensownie dopóki nie będziesz miał przynajmniej dwóch innych baz. Chyba sobie strzelę od razu jeszcze jedną na indyjskim.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 13:22:10
Wilk
Zwierzę
Od kopa masz w sprzedaży:
Coelacanth/Gas Canon + Solid Harpoon Bolts,
Coelacanth/Aqua Jet + Aqua Jet Missiles.

Oczywiście ten drugi nie strzela na powierzchni, HA HA HA!

Osobiście uważam że 4 żołnierzy jest więcej warte.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 13:57:00
Lis Pospolity
Zwierzę
ja nie cierpie walczyc w portach... szczegolnie w nocy :P

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 14:09:31
jestę kapibarę
Cytat z "Vonderey":
ja nie cierpie walczyc w portach... szczegolnie w nocy :P


Hehe, klimat złej dzielnicy. Powinieneś jeszcze dostawać ♥♥♥♥♥♥♥♥ od pijanych marynarzy xD
0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 14:11:21
Cytat z "sharpy":
Od kopa masz w sprzedaży:
Coelacanth/Gas Canon + Solid Harpoon Bolts,
Coelacanth/Aqua Jet + Aqua Jet Missiles.

Oczywiście ten drugi nie strzela na powierzchni, HA HA HA!


Aha, to są czołgi... --k
Bronie są zdecydowanie ♥♥♥♥♥♥♥ opisane. Na początku nie wiadomo co jest co i co zamawiać i jaka amunicja jest do czego.

A w ogóle w poradniku jest napisane, żeby lać na gaussa i przejść od razu do sonic broni, bo gauss chwilę po wynalezieniu przestaje być przydatny, bo kosmici robią się za twardzi.
Ostatnio edytowany przez LV dnia 21.02.2011 14:12:58

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<1234>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane