Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1234


0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 14:36:15
Wilk
Zwierzę
Najdoniczegojsze jest że nigdzie nikt nie mówi jasno i wyraźnie co działa pod wodą... tylko zaszyte jest to w tekście ufopedii.

Sonic wymagają zorbitowych magazynków. Poza tym Gauss rifle jest mi niezbędne do misji rekrutacyjnych, o których przewodniki milczą (bo są moim wynalazkiem).

Co to jest i jak przebiega misja rekrutacyjna?
Otóż potrzebuję około 4-7 nowych rekrutów, dzielnych, zaprawionych w bojach twardzieli. Skąd takich wziąć mając tylko tych startowych lamerów?
Rekrutuję więc 14 nowych dzielnych, odważnych żołnierzy. Uzbrajam ich sensownie acz tanio - gauss rifle, granaty, zapasowe magazynki, ziemskie granaty. Wysyłam chłopców tak uzbrojonych na bazę obcych.
Oczywiście taka misja z taką załogą i takim wyposażeniem nie ma cienia szans powodzenia. Ale nie jest moim celem penetracja bazy, a zarobek i przetestowanie nowych ludzi.
Otóż rozkaz brzmi: walcząc do utraty około połowy sił ludzkich, zdobyć maksimum zasobów wroga.
Czyli wychodzimy, tłuczemy co się da, ponosząc ciężkie straty. Gdy około połowa załogi poległa lub nie jest zdolna do walki, zarządzam odwrót. Zgarniamy wrogą broń, trupy wroga, ichni sprzęt, amunicję, i znosimy to do Trytona. Ładuję niedobitki na statek, naciskam "Abort mission" i... zwykle wychodzę na plus i finansowo i punktowo (nawet biorąc pod uwagę pieniądze wydane na rekrutację poległych). Chłopcy są twardzi, zdobyli dla siebie uzbrojenie (i amunicję) i opłacili swoją pensję trupami obcych.

Czasem nawet niezłych egzotycznych żywych obcych tak zdobywam...
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 21.02.2011 14:38:31
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 17:33:38
jestę kapibarę
Cytat z "sharpy":
Najdoniczegojsze jest że nigdzie nikt nie mówi jasno i wyraźnie co działa pod wodą... tylko zaszyte jest to w tekście ufopedii.

Sonic wymagają zorbitowych magazynków.


Druga strategia mówi o olaniu badań nad gausem ORAZ sonic i skupieniu się na laserach, bo nie wymagają tyle ammo ;P

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 18:39:53
Wilk
Zwierzę
I do wtedy latać z harpunami? Hahaha, ale dowcipne.
(natomiast gaussa nie ma specjalnie sensu rozwijać ponad "rifle").
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 21.02.2011 19:42:45
Lis Pospolity
Zwierzę
rozwijam bo potem są drogie więc można je produkować i sprzedawać nie tracąc przy tym ani zorbitu ani aqua-plastiku ;) zawsze tam ze 40k zysku na jednym dzialku :0 poza tym potem odkrywasz obronę gaussa ktorą można zbudować w bazie. Jak na razie lepszej obrony nie odkryłem...

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 22.02.2011 8:03:34
Wilk
Zwierzę
Obrona gaussa i torpedowa to technologie, jakich absolutnie nie opłaca się budować. Soniczna z resztą też, Atakuje cię odpowiednik Battleship z UFO. To oznacza, że padnie po około 5 *trafieniach* z PWT Defences, a każda wybudowana struktura obronna strzela RAZ i ma odpowiednią szansę nietrafienia. Uszkodzenia o ile mi wiadomo nie ograniczają siły ataku na bazę. Czyli Gauss Defenses to sobie możesz wsadzić, chyba że baza będzie miała z 20 takich struktur.

Jest oczywiście Bombardment Shield, który podwaja obronność bazy, ale nie zanosi się żebyś wynalazł go przed pierwszymi atakami, a i wtedy z 10 Gauss Defenses byś potrzebował, jak nie więcej.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 22.02.2011 8:11:34
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 22.02.2011 17:29:04
Lis Pospolity
Zwierzę
Najgorzej jest jak jest ciemno, wybiło się większość kosmitów a tu jeszcze jeden się gdzieś zbunkrował i szukaj go po całej mapie...

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 22.02.2011 20:07:40
Wilk
Zwierzę
Najgorzej to jak jest ciemno, kosmici wybili większość akwanautów, a tu jeden jeszcze się gdzieś zabunkrował, panikuje w kółko i nie ma jak dotrzeć do Trytona.
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 22.02.2011 21:28:13
Lis Pospolity
Zwierzę
mialem taką sytuację ;) a gość jeszcze niósł zwłoki kosmity którego jeszcze nie miałem w labolatorium ;)

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 28.02.2011 21:53:36
Wilk
Zwierzę
Nie chce mi się pisać...

terror na statku był miażdżący.
Załącznik:
png  geoscape_101.png (9.68 KB; 320x200 px)
49_4d6c094ee22bb.png 320x200 px
png  geoscape_104.png (11.61 KB; 320x200 px)
49_4d6c097126240.png 320x200 px
png  geoscape_110.png (13.77 KB; 320x200 px)
49_4d6c09bcd948a.png 320x200 px
png  geoscape_113.png (9.75 KB; 320x200 px)
49_4d6c09d099ffd.png 320x200 px
png  geoscape_115.png (9.51 KB; 320x200 px)
49_4d6c09efad50c.png 320x200 px
png  geoscape_117.png (13.98 KB; 320x200 px)
49_4d6c0a1910749.png 320x200 px
png  geoscape_123.png (11.38 KB; 320x200 px)
49_4d6c0a474f776.png 320x200 px
png  geoscape_126.png (18.20 KB; 320x200 px)
49_4d6c0a7de0d1e.png 320x200 px
png  geoscape_127.png (11.46 KB; 320x200 px)
49_4d6c0aa00ea2e.png 320x200 px
png  geoscape_129.png (7.07 KB; 320x200 px)
49_4d6c0ac0ef5cd.png 320x200 px
png  tactical_119.png (20.87 KB; 320x200 px)
49_4d6c0ae483528.png 320x200 px
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 1.03.2011 13:22:39
Lis Pospolity
Zwierzę
widzę że masz podobny system ostrzału :P dwie torpedy dalekiego zasięgu :p a jak się skończą to wiać :D

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 1.03.2011 14:03:31
Wilk
Zwierzę
jakie dwie?
Dwie niesie rakietmistrz, dwie-trzy następne nosiciel rakiet, który osłania rakietmistrza w drodze do punktu snajperskiego. (i nie wspina się na czubek tylko rzuca mu niesione rakiety pod nogi z dołu, po czym wyrusza w świat, walczyć. Ładowanie broni z ziemi, z paska, z plecaka czy z ręki zawsze trwa tyle samo)

Strzelam jeden aimed shot na rundę, nie dwa.
Jeszcze jedna notka. Żołnierz wcale nie musi widzieć ufoka żeby go trafić. Absolutnie ekstremalny zasięg nie zmienia to celności (procent szans trafienia) strzału. Co więcej, strzały spoza zasięgu wzroku ufoka nie wywołują "reaction fire". Czyli osoba, która ufoka zobaczyła zamiera w bezruchu (bo każdy kroczek czy strzał może wywołać odpowiedź) a reszta drużyny z bezpiecznej odległości pierze dopóki ufok nie padnie. Rakietmistrz jest o tyle fajny, że jak trafi pięć kratek od ufoka to i tak go zabije. Ogólnie strzelcy wleką się z tyłu, a z przodu zwiadowcy - zwiadowcy nie strzelają.
Oczywiście w pomieszczeniach koncepcja upada, ale i tak chodzi się zwykle dwuosobowymi drużynami, żeby pomścić kolegę zanim ufok się ukryje ;)
--sf.

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 1.03.2011 14:44:25
Lis Pospolity
Zwierzę
chodzi mi o walkę barakudą :P

0
(+0|-0)
Re: FurryBattle: X-COM Terror from the deep
Wysłano: 1.03.2011 14:47:13
Wilk
Zwierzę
A, barakuda to jasne. Aggressive attack żeby wszystkie trzy salwy weszły, jak się atakuje na dwóch to i tak nie ma co wiać a jak samotnie to i tak nie zestrzelisz, chyba że małe. Ale nie, nie wiać tylko standoff i atakujemy drugim.
--sf.

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<1234


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane