Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1234>>


-1
(+1|-2)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 28.06.2011 15:33:15
POMIDOR
jaka godzina, ubera się ląduje 2 minuty , minutę na kritzkriegu i 30 sek na quick-fixie D:

poprawka po minusie: to że zginiesz raz czy dwa... od tego jest vita piła, i zgranie z partnerem, trzeba rozmawiać z nim cały czas, no chyba że oberwie headshota
Ostatnio edytowany przez kitsunechao dnia 28.06.2011 15:43:43
-1
(+0|-1)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 28.06.2011 15:34:22
dodam jeszcze że im mniej towarzysz ma zdrowia to szybciej się ładuje.

//Ed: dodam jeszcze... naucz się edytować posty.


edit: @down @Padfoot: Powstało dużo nowych serwerów valve i tam głównie są kierowani nowi gracze. (opcja rozpocznij grę zamiast przeglądaj serwery.) wtyczka przydatna, można pograć z elitą, ale ci co nie kupili gry nie będą mogloi sprawdzić jak się gra z doświadczonymi graczami - ja wszedłem parę razy na serwery valve i nawet nauczyłem snajpera jak się korzysta z zasobnika (dispensera)
Ostatnio edytowany przez kitsunechao dnia 28.06.2011 16:28:02

1
(+1|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 28.06.2011 16:18:53

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 28.06.2011 20:04:46
Shiny Ditto
Zmiennokształtny
Medyk?A tak chętnie się zamieniam na tą klasę kiedy jest taka potrzeba(a czasem bez).
Uważam się za w miarę rozgarniętego meda.Dużym minusem jest to że nieważne jak się chowasz i tak to medyk na ostrzał idzie jako pierwszy,było się przyzwyczaić.
Szkoła Elejska: Ruch nie istnieje
Teologia apofatyczna: pozytywne poznanie natury Boga przekracza granice możliwości ludzkiego rozumu, można tylko mówić jaki nie jest; Bóg jest niematerialny, nieskończony, nie zły, nie dobry, niepoznawalny, nie jest bytem, nie jest myślą...

Cytat:
– Przecież powiedziałeś, że w podręczniku balistyki nie ma o niej wzmianki.
– Znalazłem w Internecie.

1
(+3|-2)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 28.06.2011 23:52:11
Angora Turecka
Anthro
Pograłem chwilę i wiem tylko jedno - nie rozumiem fenomenu nad tym czymś. Marne to i nudne. To już wolę odpalić sobie 2-3 mapy MW2 nawet...
"An asymmetric boob job
A gentle caress of the inner thigh
Sean Connery"

0
(+1|-1)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 7:19:15
Tygrys sumatrzański
Anthro
@Up Marne i nudne? :D Ładny żart. Był przez jakiś czas darmowy weekend z BlackOpsem, zagrałem chwilę i to jest okropna gra :O Tam nie ma żadnej gry drużynowej tylko szybki respawn i bieganie jak głupi. A tf2 jest świetny i ciągle w niego gram. Ale jak kto woli!

9
(+9|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 10:48:39
POMIDOR
W Team Fortress 2 masz wyspecjalizowane klasy, dominacje, odwety, czapki, zróżnicowane bronie z ciekawymi efektami - również trzeba myśleć, np. jak medyk przestał cię leczyć szybko odwróć się do tyłu, inaczej możesz skończyć z nożem w plecach. Zanim wejdziesz do intel roomu (pokoju z flagą/teczką) miej ubera (medyka z nieśmiertelnością), Skauta z bonkiem atomowym kopem albo bądź przebranym i ukrytym szpiegiem bo mogą być działka strażnice (samocelujące zadające po 16 obrażeń na strzał szybko strzelające) , jak nie w intel roomie (mówię tu o mojej ulubionej mapie ctf turbine) to w korytarzach ucieczkowych. Mówiąc o turbine, lepiej nie uciekać przy respawn roomie przeciwnika, ani nie kampić na spawnie przeciwnika chyba że się ubezpiecza tyły - a do tego to jest niefajnie jak nie można wyjść bez obawy że od razu się zginie.

Tu dochodzi inna sprawa: mody do gry: na saigns.de jak nie możesz wyjść z respawn roomu (giniesz od razu po parę razy) masz tzw. kryty lub tymczasowego ubera i kryty. Kryty dają zwiększone obrażenia i taka kryt rakietka od razu poharata większość klas.

Polecane bronie wg, mnie dla początkujących:
Scout: Wstrzymywacz - 4 szybkie strzały, łatwo się rani przeciwnika. Bonk: Atomowy kop. trzeba znaleźć miejsce aby to wypić masz kilka sekund uników przed wszystkimi ciosami. Atomizer: można skakać 3 razy z rzędu bez potrzeby użycia siły natury, czyli 2 strzałowej strzelby.

Soldier: Liberty Launcher - najlepsza dla początkujących wyrzutnia rakiet. łatwo nią trafić bo szybko strzela /szybko leci pocisk i ma duży rozrzut. Concheror - baner który ładuje się niezależnie od tego jakie obrażenia otrzymujesz/zadajesz. Potem przez krótki czas masz darmowe leczenie za atak. zamiennikiem jest strzelba bo jak się skończy amunicja można jeszcze nią strzelać. Wyrównywacz - można się szybko wycofać jak się ma mało HP.

Pyro: Odtłuszczacz: szybka zmiana broni pomaga wykończyć wroga z dalekiej odległości lub użyć gasiekiery. Detonator: nie radzę używać do skakania na dużą odległość ale można podpalić wrogów z daleka. Gasiekiera: najpierw podpal potem walnij, nie polecam na grubych bo gruby cię wykończy zanim podejdziesz/ lub jak zaatakujesz raz.

Demoman: jeśli chcesz chronić teczki/wózka polecam podstawowe przedmioty. Na ekscytującą walkę polecam tarczę,zwykły granatnik lub buty ali baby, i dobrą broń np ullapool caber/nowy sejmitar lub half zatoichi

Gruby: Tomislav: bo ma szybkie rozkręcanie i można się zaczaić z nim / Kanapka żeby się wyleczyć / pięści ze stali tylko trzeba uważać na szpiegów i walczących bronią białą bo wtedy masz przekichane. Pięści ze stali są zajefajne. Wszystkie klasy oprócz heaviego/pyro(sporadycznie jak użyje gasiekiery) i demomana ze sticky bombami pokonasz walcząc wręcz.

Inżynier: Samosąd jest opcjonalny, lepie mieć zwykłą strzelbę i 6 naboi niż 22 krytyki i tylko 3 naboje. Poskramiacz jest dobry jak chce się operować działkiem manualnie, ale zwykły pistolet się nada. Klucze: Południowa gościnność wykrywa szpiegów, Kieł szybciej rozstawia budynki. Z gunslingerem masz więcej HP ale tylko słabe minidziałko które szybko rozstawiasz (idealne do zakamarków bo małe i prawie niezauważalne. z mini działkiem polecam samosąd bo te działka szybko giną i szybko zdobywają fragi).

Medyk: medyk nie walczy samodzielnie chyba że z innym medykiem w strategii wzajemnego uberowania z uberpiłą. Polecam secik kusza/amputator i zwykły medigun ewentualnie quick fix. bo z nim nadążysz za scoutem.

Snajper: jak chcesz headshoty zwykła snajperka. Jak chcesz szybkie bodyshoty to polecam sydnejski usypiacz. Antyklinga to mus. Partyzant do walki wręcz tylko jak masz sikwondo zamiast antyklingi, w zamian polecam plemienne ostrze.

Szpieg. zwykłe przedmioty wystarczą, ale polecam pelerynę nożownika żeby stać nieruchomo w ukryciu. ewentualnie jak chcesz się zakraść za linię wroga to odpal zegarek dead ringer. z noży to musicie sami wypróbować/podpatrzeć jak działają bo to zależy jak chcecie grać: szybkie przebieranie i cichy zabójca to ostateczna nagroda - wadą jest brak przebrań oprócz po dźgnięciu w plecy. Kunai krętacza jest słabe bo mają cię na 1 strzał, chyba że grasz na premium koncie i masz nieograniczony czas ukrycia przy zegarku dead ringer. Najnowszy nóż gruba ryba jest dobry do obu zegarków, ale i tak masz mniej HP niż ze zwykłym nożem/ostateczną nagrodą.
Ostatnio edytowany przez kitsunechao dnia 29.06.2011 16:14:25

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 12:59:51
Tygrys sumatrzański
Anthro
Najlepszy zestaw dla spaja to set :-Pk Co prawda wymaga czapki dla lepszych efektów ale warto. Praktycznie można ciągle żyć, jeśli potrafi się grać spajem. Najlepsze rezultaty i akcje. Często trolluję wszystkich :-Pk

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 13:06:08
Shiny Ditto
Zmiennokształtny
A ja tam osobiście wolę serwery gdzie jest mniej graczy,mniejszy chaos
Szkoła Elejska: Ruch nie istnieje
Teologia apofatyczna: pozytywne poznanie natury Boga przekracza granice możliwości ludzkiego rozumu, można tylko mówić jaki nie jest; Bóg jest niematerialny, nieskończony, nie zły, nie dobry, niepoznawalny, nie jest bytem, nie jest myślą...

Cytat:
– Przecież powiedziałeś, że w podręczniku balistyki nie ma o niej wzmianki.
– Znalazłem w Internecie.

2
(+2|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 13:14:10
Zmiennokształtny
No na reszcie :p Najpierw się w końcu spróbuje za darmo, a potem może się skuszę na płatne ;)

1
(+1|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 13:26:34
POMIDOR
@Adrianna, wystarczy że kupisz jakiś starter pack za 1 euro co prawda trzeba doładować 5 euro D:

1
(+1|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 13:49:40
Tygrys z Cheshire
Anthro
PERMABAN
@ Kitsunechao

I widzisz? Jak chcesz to potrafisz. Łap plusa.
"Well! I've often seen a cat without a grin," thought Alice; " but a grin without a cat! It's the most curious thing I ever seen in my life!"

1
(+1|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 14:26:11
Śnieżny Lampart (krzyżówka)
Jolka-Wirówka
Apelacja do modów. Zgłaszam podanie o przeniesienie przedostatniego postu od Kitsunechao na pierwszą stronę i oznaczenie czytelne, jako poradnik.

Sam grywam w to raczej relaksacyjnie, ale za to od kilku lat i tak fachowej i czytelnej oceny sytuacji dawno nie widziałem na forum nie-fps.

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 17:14:56
Angora Turecka
Anthro
Po pograniu dłuższym kolejne refleksje...

1) jest duża dysproporcja pomiędzy tymi który będą mieli bonusy a tymi którzy grają za darmo
2) jest ogromna dysproporcja pomiędzy samymi klasami (w zasadzie szpieg jest zbyt silny i powinno być ograniczenie na ilość szpiegów w drużynie)
3) postępująca rpg-izacja gatunku FPS, czyli im dłużej grasz (w tym przypadku im więcej kasy wydasz) tym masz lepiej. Ja to nazywam "zabijaniem gatunku"
4) mapy są za duże, co poniektóre, i dynamika gry spada do zera przy bieganiu od punktu do punktu
5) ilość graczy często gęsto zbyt wielka, pojęcie kontroli mapy nie istnieje bo nie wiadomo nawet co się dzieje... (przy okazji kilku wypasionych szpiegów na mapie i pozamiatana rozgrywka)

TF2 ląduje w koszu, i nie wróżę temu zabiegowi Valve sukcesu, bo mnóstwo ludzi przez rozwarstwienie graczy nie dość że wywali grę do kosza to jeszcze będzie miała złe wspomnienia... :/
"An asymmetric boob job
A gentle caress of the inner thigh
Sean Connery"

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 17:51:11
POMIDOR
Cytat z "Kot":
Po pograniu dłuższym kolejne refleksje...

1) jest duża dysproporcja pomiędzy tymi który będą mieli bonusy a tymi którzy grają za darmo
2) jest ogromna dysproporcja pomiędzy samymi klasami (w zasadzie szpieg jest zbyt silny i powinno być ograniczenie na ilość szpiegów w drużynie)
3) postępująca rpg-izacja gatunku FPS, czyli im dłużej grasz (w tym przypadku im więcej kasy wydasz) tym masz lepiej. Ja to nazywam "zabijaniem gatunku"
4) mapy są za duże, co poniektóre, i dynamika gry spada do zera przy bieganiu od punktu do punktu
5) ilość graczy często gęsto zbyt wielka, pojęcie kontroli mapy nie istnieje bo nie wiadomo nawet co się dzieje... (przy okazji kilku wypasionych szpiegów na mapie i pozamiatana rozgrywka)

TF2 ląduje w koszu, i nie wróżę temu zabiegowi Valve sukcesu, bo mnóstwo ludzi przez rozwarstwienie graczy nie dość że wywali grę do kosza to jeszcze będzie miała złe wspomnienia... :/


1) w każdej chwili może ci się pojawić darmowy przedmiot, oraz dostajesz podstawowe przedmioty za kamienie milowe w osiągnięciach.
2) są serwery z ograniczeniami - ja na spy'a mam sposób : nie gram na serwerach pure :3
3) tu się zgodzę, ale to nie jest argument. równie dobrze możesz powiedzieć - on ma snajperkę to jest za silny, bo może jednym strzałem 450 HP zdjąć - można idealnie sobie poradzić mając tylko podstawowy ekwipunek. heavy z medykiem pokona heaviego z lepszym minigunem i bez medyka i mogę tak w nieskończoność
4) o to chodzi żeby gracze z przeciwnej drużyny mieli czas przygotować obronę.
5) od czego są pyro? jak mówilem są ograniczenia na serwerach, a 24 graczy to norma jak mówi Valve - dla zbalansowanej rozgrywki.


dodam jeszcze iż jak pierwszy raz dostałem w łapki team fortress 2 peleryna nożownika wypadła mi po pierwszej śmierci. Dlatego warto grać :D
Ostatnio edytowany przez kitsunechao dnia 29.06.2011 18:00:59

-2
(+0|-2)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 18:41:49
Angora Turecka
Anthro
Tylko co z tego skoro...
- są przedmioty dostępne tylko dla tych co sobie kupią grę...
- są przedmioty które można tylko i wyłącznie kupić (więc od ilości kasy faktycznie zależy czy się będzie miało przewagę czy nie)...
- strzelanie ze snajperki, szczególnie w głowę, i szczególnie po wyczekaniu by zadać pełne obrażenia, wcale nie jest takie proste umówmy się (i to jest już umiejętność, a nie fakt że ktoś ma snajperkę... w wielu grach są tego typu bronie i klasy i nie powoduje to problemów, paradoksalnie akurat w TF2 też snajperzy nie mają lekko wcale)
- to samo tyczy się trybów w których jest to niepotrzebne (kontrola). Gdzie nie gdzie jest to rozwiązane za pomocą dynamicznych spawn pointów, ale nie zawsze działa to idealnie i biegania jest całkiem sporo
- to co valve mówi nie bardzo pomaga, bo rozgrywka właśnie zbalansowana nie jest.

Zmniejszyć ilość graczy do 16-stu.
Zmniejszyć mapy i sprawić by nie było aż tyle biegania.
Wprowadzić ograniczenie dla ilości danych klas w drużynie (by nie było 4 szpiegów na 8 graczy na przykład).
Dać sobie spokój z płaceniem za przedmioty bo to niszczy sens gry (w MW sprzęt się zdobywa, i po ~4h gry ma się dostęp do wszystkiego już, więc szanse są wyrównane, to tylko przykład).
Zrezygnować z elitaryzmu niektórych graczy nad pozostałymi (bo to też nie wróży niczego dobrego).

Generalnie póki co nowy gracz wchodzi i albo przegrywa bo dysponuje połową możliwości tylko (niż inni).
Albo ginie dlatego że na serwerze grasuje banda szpiegów którzy niszczą wszelką radość z gry (nie można sobie pograć mechanikiem, bo sprzęt rozstawiony od razu jest niszczony, ani 'tankami' bo jedyną sensowną opcją jest profilaktyczna seria krótka po swoich). Gra po prostu w tym momencie nie jest zbalansowana... prawdopodobnie 90% nowych pójdzie w cholerę i za parę miesięcy zagorzali maniacy z wypasionym sprzętem będą dalej w spokoju między sobą grać, i będzie git. Natomiast dla nowych graczy, szczególnie grających za darmo, to nie przyjemność...

RPG'izacji FPS'ów osobiście mówię stanowcze NIE. Takie gry powoli zabijają gatunek który powstał z tytułów takich jak Quake, UT itp...
Ostatnio edytowany przez Kot dnia 29.06.2011 18:57:04
"An asymmetric boob job
A gentle caress of the inner thigh
Sean Connery"

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 18:58:06
POMIDOR
są też przedmioty dla tych co kupują inne gry. fajna szlachecka czapka z polskim akcentem na przykład. Te czapki które są dla tych co zapłącili za grę są meh.

jakie przedmioty można tylko i wyłącznie kupić hę? http://www.tf2items.com/crafting/blueprints.php - jeśli chodzi ci o czapki to tylko nietypowe czapki i to za grubą kasę ale kasa idzie do graczy nie do valve.
najtrudniej uniknąć innego snajpera idącego na łatwiznę i szpiega, ale są przedmioty na obu. (secik dla snajpera, lub sikwondo/antyklinga)
mapy są szerokie, aby była przewaga broniącej strony, gra ma trwać tyle ile ustawa przewiduje.

są serwery nawet na 14 graczy i limity klas np 2 spy 2 snajper
PRZEDMIOTY SAME SIĘ W KOŃCU ZNAJDĄ :D sorki za krzyk ale to prawda. 24h grania i mam dużo potrzebnych przedmiotów.

nowy gracz po krótkim graniu ma takie same szanse jak gracz z dobrymi przedmiotami bo przedmioty mają wady.

RPGizacja fpsów to krok w dobrą stronę, grałeś w s.t.a.l.k.e.r.a ? gruba gra :D
Ostatnio edytowany przez kitsunechao dnia 29.06.2011 19:02:53

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 19:21:04
Zmiennokształtny
Matko, Wam też tak długo się ściągało? ;/

0
(+1|-1)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 19:34:13
POMIDOR
tak, niestety, ta gra dużo oferuje to nie jest cs :D

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 20:33:13
Angora Turecka
Anthro
Grałem w Quake, Quake 2, Quake 3, Quake 4, QL, Quake Wars, Unreala, UT99/03/04/07, HL, HL2, Tribes, Tribes 2, Tribes Vengenace, Rainbow Sixa 1,2,3 + dodatki, Preya, Operation Flashpoint (wszystkie), Red Faction, Red Faction 2, Soldier of Fortune (wszystkie), SWATa (większość), Call of Duty (wszystkie, 1,2,3,4,5, MW2, BO), Battlefielda (zdecydowana większść), Enemy Territory, CSa, DoDa, i pewnie jeszcze masę innych których zwyczajnie już nie pamiętam (a w jakąś część tego co wymieniłem pół zawodowo również).

I to były/są grube gry.
Wkładanie w strzelankę elementów RPG, poziomów, zarabiania kasy i kupowania pierdół powoduje że gracze przestają być sobie równi. Ideą FPSów było to że dwóch graczy siada przy komputerach i mają na starcie praktycznie takie same szanse (jedyny element losowy to spawn point, kto na którym wyląduje). Deptanie tej idei jakimiś pierdołami powoduje że strzelanki tracą na tym. Ok - jeśli kierunek to co-op (patrz np. Borderlands, gdzie praktycznie nie gra się między sobą a realizuje wspólnie kampanię).
Ale w momencie w którym na multi staje się to normą (wspomniane elementy), znaczy że dzieje się coś bardzo niedobrego dla tego gatunku gier (jakbyś siedział bliżej półzawodowego grania w FPSy wiedziałbyś też np. że w grach FPS w których istnieją elementy dysproporcjonujące rozgrywkę i np. klasy/bronie niwelujące balans rozgrywki, używanie tych elementów, broni i klas jest surowo zabronione w ladderach i oficjalnych turniejach).

To jest m.in. powód dla którego nie gram w WoWy i inne pierdoły. Tam o tym kto jest lepszy nie decydują (głównie) umiejętności tylko (głównie) ilość czasu i pieniędzy włożone w grę i w postać. A i tak ile pieniędzy i czasu się nie poświęci, zawsze znajdzie się ktoś, kto władował ich więcej i będzie lepszy.
Stąd z dużym smutkiem patrzę na takie tytuły, które niby kreują trend i standard jak twierdzisz, a tak naprawdę niszczą podstawową, pierwotną ideę FPSów.
Ostatnio edytowany przez Kot dnia 29.06.2011 20:35:28
"An asymmetric boob job
A gentle caress of the inner thigh
Sean Connery"

1
(+1|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 20:38:46
Shiny Ditto
Zmiennokształtny
Ale ten co wydał sprzęt będzie go miał po prost szybciej
ten co nie wydał po prostu będzie musiał poczekać na drop/zrobić sobie
Zresztą co ci ze sprzętu jak nie umiesz z niego korzystać?Wpierw trzeba nauczyć się grać takim szpiegiem czy demoknightem.
No i na każdy sprzęt/klasę w tej grze znajdzie się kontra
Szkoła Elejska: Ruch nie istnieje
Teologia apofatyczna: pozytywne poznanie natury Boga przekracza granice możliwości ludzkiego rozumu, można tylko mówić jaki nie jest; Bóg jest niematerialny, nieskończony, nie zły, nie dobry, niepoznawalny, nie jest bytem, nie jest myślą...

Cytat:
– Przecież powiedziałeś, że w podręczniku balistyki nie ma o niej wzmianki.
– Znalazłem w Internecie.

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 29.06.2011 22:02:36
POMIDOR
@kot: a grałeś w Team Fortress Classic? :D

3
(+3|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 30.06.2011 7:46:25
Tygrys sumatrzański
Anthro
@Kocie, zauważyłeś, że każda broń jest zbalansowana, NIKT nie ma przewagi nad kimkolwiek, KAŻDA broń jest DOSTĘPNA ZA DARMO, a sklep jest tylko opcją dla bogatych? Nikt Ci nie każe płacić, ja nie zapłaciłem ani grosza a mam praktycznie większość broni i duużo czapek. Gra jest jedną z niewielu tak zbalansowanych. Każda klasa ma szansę z inną jeśli choć trochę ogarnia. Tu nie ma żadnych leveli (skąd to wytrzasnąłeś? :-ok ) i żadnego rpgowania gry. Po prostu istnieją różne warianty broni, niektóre zmieniające nawet rozgrywkę tą klasą. Jedyne czego darmowy gracz nie może mieć to CZAPKI które są tylko kosmetyczne. Co do dużych map, istnieje takie coś tak teleporty budowane przez engineera, po to one są ;-)k

Ps. NIKT nie ma szans z dobrym graczem w tf2. Jaki by miał sprzęt, nie ważne, i tak przegra jeśli drugi gracz gra lepiej. Za krótko grałeś by to zauważyć. Każda broń ma swoje wady i plusy, ale i tak umiejętności są najważniejsze.

Pss. Ograniczenia na klasy zależą od serwera, jak znajdziesz dobry serwer to nie będzie takiego problemu.
Ostatnio edytowany przez Xanoxis dnia 30.06.2011 7:52:16

0
(+0|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 30.06.2011 13:03:14
Angora Turecka
Anthro
Sam fakt że trzeba wprowadzać ograniczenia dla klas bo coś jest nie halo już sprawia że gra nie jest zbalansowana. Zastanów się co mówisz...
"An asymmetric boob job
A gentle caress of the inner thigh
Sean Connery"

2
(+2|-0)
Re: Team Fortress 2 IS FREE
Wysłano: 30.06.2011 13:20:40
Tygrys sumatrzański
Anthro
Ograniczenia klas są wprowadzane dla, co tu dużo mówić, debili, którzy wezmą już 5 spaja zamiast medyka który jest potrzebny dla drużyny. Gry klanowe, czy na dobrych serwerach tego nie wymagają.

GRA jest zbalansowana, to umiejętności graczy nie są ;p To całkiem co innego. Sam się zastanów co mówisz ;-)k

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<1234>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane