Zmień fonty Zmień rozmiar

PrzeglÄ…dajÄ…cy wÄ…tek:   2 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1...9101112131415...47>>


0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 25.11.2012 17:14:29
Lis.
Chciałem dobrze.
Cóż... historia z DOTY 1. Robiliśmy ganka na trolla. Troll dostał DC. ♥♥♥♥♥♥♥ nas autoatakami we trójkę. Cóż, pasywna szansa na stuna...

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 25.11.2012 17:18:41
Trickster
Anthro
Ach, o to chodziło. No to faktycznie tak się nie da. W Docie 2 już nie ma takich sytuacji, na ten czas drużyna przeciwna może sterować DC bohaterem, póki nie wróci, lub nie wróci.

1
(+1|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 25.11.2012 18:53:29
Wilk
Anthro
Wracająć do poziomu trudności...
W kazdej grze PvP poziom trudności zależy od przeciwnika, nie ważne czy to DotA, LoL,pingpong czy bierki. Elementem który rozróżnia DotE od pingponga jest sama gra i jej charakter: zasady, wymagane umiejętności fizyczne, umysłowe i inne.

Na tym polu DotA jest bardziej wymagająca od LoLa, a pingpong jest bardziej wymagający od bierek. W każdej grze można spotkać zarówno nooby jak i mistrzów. Osoby broniące tezy, że LoL jest tak samo trudny jak DotA niemal zawsze porównują skill graczy, zamiast porównywać wymagania, które te gry stawiają graczowi, co jest oczywistą manipulacją.
Mój plan to życia ram wyłamać
Realności dzienny kicz.

Galeria na Polfurs
FurAffinity | DeviantArt | InkBunny | Weasyl | FaceBook

3
(+3|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 25.11.2012 19:15:37
Uncia Hortensis
Rabatka
Otóż to. (Wedle czytanych opisów) DOTA 2 w porównaniu do LoLa zwyczajnie wymaga więcej włożonego czasu aby zrozumieć wszystkie drobne szczegóły i mechanikę gry. Innymi słowy, nowej osobie zajmie dłużej przyswojenie sobie i opanowanie wszystkiego w DOTA 2 vs LoL. Ergo, dla nowej osoby gra jest subiektywnie "trudniejsza".
Myr

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 25.11.2012 19:44:05
Lis.
Chciałem dobrze.
LoL ma po prostu inną krzywą nauczania. Owszem, jest prościej zacząć grać w LoLa i radzić sobie nieźle. Ale pod każdą grą jest matematyka, są "najlepsze praktyki" - i tego też trzeba się nauczyć. W sumie to denerwuje mnie podejście "umiem już grać w lola, jest łatwy", bo w dalszym ciągu znajduje się ktoś, kto mechanikę LoLa wykorzysta do swoich celów (choćby Moscow 5, które dopiero w ostatnim turnieju przegrało swój pierwszy mecz) w spósób, w jaki nikt nie wymyślił wcześniej. Spłycanie mechaniki świadczy tylko o tym, że nikt nie pomyślał o tym, co jest pod nią, i nie zaczął myśleć matematyką.

Nerevar - porównanie ping-ponga i bierek też jest niezbyt trafione, bo bierki wymagają innych umiejętności (więcej wyobraźni i kontroli nad mięśniami w mikroskali niż refleksu i szybkości). Szczerze mówiąc, wolałbym, żeby operował mnie chirurg, który jest Mistrzem Świata w bierkach niż w Ping-Pongu :)

1
(+1|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 25.11.2012 20:43:02
Smok Serwisowy
Cytat z "Pasterz": (Link »)
LoL ma po prostu innÄ… krzywÄ… nauczania


celne spostrzeżenie - oto szczegółowe dane xd
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 26.11.2012 5:37:12
Załącznik:
jpg  dota2-curve.jpg (51.63 KB; 500x487 px)
1_50b274bc65710.jpg 500x487 px
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

1
(+1|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 25.11.2012 20:44:11
Kangur
Anthro
Najwieksza roznica jest taka ze DoTA nie wybacza bledow. Oprocz powodow ktore wymienilem wyobrazcie sobie Invokera w LoLu. Postacie w DoTA sa duzo bardziej... skrajne i bardziej "antifun". W LoLu jak oberwiesz/cie zlapia to mozesz oddac, w DoTA mozna po tobie tylko zbierac popiol

Anonim
-6
(+0|-6)
Re: League of Legends
Wysłano: 25.11.2012 23:37:36
LoL na odpowiednio wysokim poziomie też nie wybacza błędów. Obecnie spotykam się z sytuacjami gdzie jeden przypadkowy kill powoduje chory snowball postaci, tylko dlatego, że dany grać kupi 1 itemek za dużo.

W swojej karierze gry w LoL rozegrałem już ponad 3000 meczy, a gra nadal mnie zaskakuje. I znając życie podobna sytuacja miałaby miejsce w DotA 2. Nie rozumiem osób które wychwalają jakąś grę na podstawie różnic między nimi, które często mają charakter czysto kosmetyczny. W MOBA różnice nie wartościują, a jedynie dają pewne opcje. Osoby którym pasuje długotrwała mechanika CC sięgną po DotA 2. Osoby które wolą sytuacje gdzie każda sekunda to dużo, sięgną po LoL.

Cytat z "WilkoÅ‚akNerevar": (Link »)
Wracająć do poziomu trudności...
W kazdej grze PvP poziom trudności zależy od przeciwnika, nie ważne czy to DotA, LoL,pingpong czy bierki. Elementem który rozróżnia DotE od pingponga jest sama gra i jej charakter: zasady, wymagane umiejętności fizyczne, umysłowe i inne.

Na tym polu DotA jest bardziej wymagająca od LoLa, a pingpong jest bardziej wymagający od bierek. W każdej grze można spotkać zarówno nooby jak i mistrzów. Osoby broniące tezy, że LoL jest tak samo trudny jak DotA niemal zawsze porównują skill graczy, zamiast porównywać wymagania, które te gry stawiają graczowi, co jest oczywistą manipulacją.

Nerevar, bo po prostu jedynie skill przeciwnika się w tych grach liczy. Bo to od skilla przeciwnika zależeć będzie w jak fikuśny i wredny sposób wykorzysta on dostępne w grze środki do walki z wrogiem. Nie ważne czy jest to lista 10 czy też 20 mieczów.

To jest tak jak z omawianiem mechaniki deny minionów w MOBA. Ktoś powie, że brak deny upraszcza grę, jednakże zależy to tylko i wyłączenie od punktu widzenia. Dużo bym dał za możliwość zabijania własnych mobów w LoL, ale zamiast tego muszę stosować zoning by w ogóle móc odciągnąć wroga od własnych creepów, narażając się jednocześnie na gank, nie mówiąc o tym, że nie zawsze jest to możliwe. Jak widać, z tego punktu widzenia jest to wręcz utrudnienie. Fakt, że można się znaleźć po obu stronach sprawia, że dowolna mechanika zaimplementowana w grze będzie jednej osobie ułatwiać grę, a jej przeciwnikowi utrudniać. Dlatego też każde MOBA jest trudne i nie ma gier trudniejszych i łatwiejszych. To, że dana gra jest łatwiejsza do opanowania na niższym poziomie po prostu daje więcej frajdy zwykłym graczom, bo nie musisz spędzać więcej czasu by być przeciętniakiem, a znowu hardcorowcy będą tym poirytowani, bo elitarność ich grupy mająca źródło w opanowaniu gry zostaje okrojona.

0
(+1|-1)
Re: League of Legends
Wysłano: 26.11.2012 10:02:52
Uncia Hortensis
Rabatka
♥♥♥♥♥♥, calkiem odpusciles dyskusje i powtarzasz to co juz bylo. Zalezy od skillu gracza. Przecietny gracz ma ciezej ogarnac. Stad obrazek Ediego jest zwykla prawda.
Myr

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 26.11.2012 15:09:23
Smok Serwisowy
fajna seria, warto sobie przewinąć zwłaszcza do tej części o lajnowaniu a jeszcze bardziej polecam kolejny odcinek o dżungli.
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 26.11.2012 15:40:52
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

1
(+1|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 27.11.2012 14:11:34
Lis.
Chciałem dobrze.
Z nadzieją, że temat "DOTA JEST LEPSZA NIŻ LOL" się skończył, mam film dla tych, którzy uparcie twierdzą, że LoL jest niesprawiedliwy, bo oni mają niskie elo, zawsze mają problem itp: http://www.youtube.com/watch?v=5MTO2a7ZFcc
Załączone filmiki Youtube:
  https://www.youtube.com/watch?v=5MTO2a7ZFcc


1
(+1|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 27.11.2012 19:59:21
Jeleń
Anthro
Jeśli ktoś jest 'powyżej przeciętny', to tak czy inaczej, będzie mieć wyższe elo, niezależnie od tego z jaką drużyną przyjdzie mu grać :>
Trust and you'll be trusted,
Says the liar to the fool.

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 27.11.2012 21:39:26
Smok Serwisowy
pro playerzy w lolu majÄ… rejting wygranych w okolicach 60%
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 27.11.2012 22:22:54
Jeleń
Anthro
W sumie, około 40% nie zależy od nich :P
Ostatnio edytowany przez Shallow dnia 27.11.2012 22:32:50
Trust and you'll be trusted,
Says the liar to the fool.

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 27.11.2012 23:28:16
Kangur
Anthro
Cytat z "Pasterz": (Link »)
Z nadzieją, że temat "DOTA JEST LEPSZA NIŻ LOL" się skończył, mam film dla tych, którzy uparcie twierdzą, że LoL jest niesprawiedliwy, bo oni mają niskie elo, zawsze mają problem itp: http://www.youtube.com/watch?v=5MTO2a7ZFcc


Nikt nie mowil ze DoTA jest lepsza Xd

A co do elo hell, nie gram w ranked wiec sie nie wypowiem, ale nie powiesz mi ze trafianie na trolli/afkerow to wina gracza:P

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 28.11.2012 9:09:57
Lis.
Chciałem dobrze.
Nie, ale nie jest tak, że ZAWSZE trolle są TYLKO w Twoim teamie. Therefore, argument "I always lose because of trolls" is invalid.

1
(+3|-2)
Re: League of Legends
Wysłano: 29.11.2012 20:16:25
Smoko-nietoperz
Anthro
A czy ty, przywolywaczu, masz juz...
NOWY SKÓRKĘ?
Załącznik:
jpg  nowy skorkê.jpg (369.03 KB; 1280x895 px)
1664_50b7b42278f6f.jpg 1280x895 px
jpg  nowy skorkê2.jpg (423.94 KB; 1280x1024 px)
1664_50b7b43565caa.jpg 1280x1024 px

0
(+2|-2)
Re: League of Legends
Wysłano: 29.11.2012 21:30:32
Uncia Hortensis
Rabatka
Dlatego nie ma sensu grać w gry po Polsku.
Myr

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 29.11.2012 21:53:09
Kangur
Anthro
Cytat z "Fuma": (Link »)
Dlatego nie ma sensu grać w gry po Polsku.


Ja w ogole nie rozumiem jaki jest sens grac w miedzynarodowa gre multi w jakimkolwiek jezyku oprocz angielskiego.

"Hej przetlumaczylismy ci gre, ale zeby sie komunikowac i tak musisz sie nauczyc jezyka"

2
(+2|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 29.11.2012 22:03:33
Anthro
PERMABAN
Dla tych którzy mają polską wersję językową, a nie umieją się komunikować po angielsku jest lista zwrotów do nauczenia, miedzy innymi: "Me mid", "giv me solo lane, i will carry the geim", "report jungler", "nerf irelia", "noob team bg" etc.

2
(+2|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 29.11.2012 23:07:48
Smok Serwisowy
oraz najmodniejszy ostatnio
"Honor or report"
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

2
(+2|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 29.11.2012 23:38:37
Jeleń
Anthro
Trust and you'll be trusted,
Says the liar to the fool.

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 30.11.2012 8:29:01
Smoko-nietoperz
Anthro
Cytat z "Edi": (Link »)
oraz najmodniejszy ostatnio
"Honor or report"

Niga, whatcha talkeen' 'bout, i cant understan' yo fancy spekeen'

Cytat z "Fuma": (Link »)
Dlatego nie ma sensu grać w gry po Polsku.

Najlepsze to to ze pare dni temu mialo normalna nazwe. Po prostu maja zbyt ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ tlumaczy, ktorzy potrafia nawet przekrecic znaczenie kluczowych slow np. przy patchu ktory JUZ wprowadzili a wedlug polskiej wersji dopiero beda wprowadzone. Ale jak sie nie zna angielskiego dokladnie to trzeba korzystac z polskiego.
Ostatnio edytowany przez Aki dnia 30.11.2012 8:32:50

0
(+0|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 30.11.2012 12:45:41
PERMABAN
Ja mam po polsku, bo bardzo lubię ten ♥♥♥♥♥♥♥ dubbing xD

1
(+1|-0)
Re: League of Legends
Wysłano: 30.11.2012 13:41:22
Uncia Hortensis
Rabatka
Aki, moze tlumaczenia sa slabe, ale rowniez moze byc kiepski QA team.
New moze oznaczac nowy albo nowa. W angielskim kliencie moga miec zmienna $new i dopasowywac do tego skorki, championow, mapy... Tlumacz czesto nawet nie widzi efektu koncowego a po prostu dostaje iles stron urywkow zdan czy odzywek bez kontekstu.
Myr

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<1...9101112131415...47>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane