Przeglądający wątek:
1 Anonimowi
irbiseł
Zmiennokształtny
Jutro ma wyjść kolejny większy patch, dodający możliwość coachowania innych, socketowanie niektórych itemów, jak i aktualizujący model postaci Storm Spirita i dodający dwóch jego braci jako kolejnych herosów.
http://www.dota2.com/threespirits
No i ponownie wprowadzają Diretide za wcześniejszym przeproszeniem:
http://blog.dota2.com/2013/11/not-my-best-work/
Patch jest już dostępny na Test client.
http://www.dota2.com/threespirits
No i ponownie wprowadzają Diretide za wcześniejszym przeproszeniem:
http://blog.dota2.com/2013/11/not-my-best-work/
Patch jest już dostępny na Test client.
Smok Serwisowy
w temacie o lolu się można pochwalić to ja się pochwalę tu, a co! >3
bajeczna rzeźnia rikim 35/5/8 <33 nawet udało mi się skończyć build :3
bajeczna rzeźnia rikim 35/5/8 <33 nawet udało mi się skończyć build :3
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 25.11.2013 19:51:02
4
(+4|-0)
Re: Dota 2
Wysłano: 24.12.2013 23:57:12
Wysłano: 24.12.2013 23:57:12
HERO CREATION FOR DOTA 2
Ostatnio edytowany przez Smok dnia 24.12.2013 23:57:58
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.
I solve problems.
irbiseł
Zmiennokształtny
Film dokumentalny Free to Play na temat oficjalnych mistrzostw Valve The International pojawi się już za 4 dni:
http://www.freetoplaythemovie.com
Film zajmuje ~4GB. Można go preloadować poprzez klinkięcie tego linka: steam://install/245550 lub wchodząc na stronę Steama: http://store.steampowered.com/app/245550/
Źródło jeżeli ktoś miałby się obawiać dziwnych linków:
http://www.reddit.com/r/D..._through_steam/
http://www.freetoplaythemovie.com
Film zajmuje ~4GB. Można go preloadować poprzez klinkięcie tego linka: steam://install/245550 lub wchodząc na stronę Steama: http://store.steampowered.com/app/245550/
Źródło jeżeli ktoś miałby się obawiać dziwnych linków:
http://www.reddit.com/r/D..._through_steam/
1
(+1|-0)
Re: Dota 2
Wysłano: 19.03.2014 16:18:03
Wysłano: 19.03.2014 16:18:03
Free to Play został wydany o godzinę wcześniej w wersji US. Nie powinna się zbytnio różnić od wersji dla innych krajów, a napisy do każdego języku i tak są dostępne:
https://www.youtube.com/watch?v=UjZYMI1zB9s
https://www.youtube.com/watch?v=UjZYMI1zB9s
Tygrys sumatrzański
Anthro
https://www.youtube.com/watch?v=SMqGqfpTlok
W skrócie, Valve zarabia na niczym miliony dolarów i dodatkowo fani są wniebowzięci z powodu International i bonusów. Tak to się robi, EA
To jest wręcz absurdalne, do tej pory dzięki samemu kompendium zwróciły im się wszystkie koszty zorganizowania International, ich część nagrody i jeszcze na tym zarabiają. A nawet nic się jeszcze nie odbyło.
W skrócie, Valve zarabia na niczym miliony dolarów i dodatkowo fani są wniebowzięci z powodu International i bonusów. Tak to się robi, EA
To jest wręcz absurdalne, do tej pory dzięki samemu kompendium zwróciły im się wszystkie koszty zorganizowania International, ich część nagrody i jeszcze na tym zarabiają. A nawet nic się jeszcze nie odbyło.
Ostatnio edytowany przez Xanoxis dnia 12.05.2014 18:48:43
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Owczarek Ciasteczkowy
Anthro
Meanwhile in League of Legends...
Riot dużo mógłby się teraz nauczyć..ale pewnie my dostaniemy zaledwie kolejne parę skórek i nowych championów ze trzech.
Riot dużo mógłby się teraz nauczyć..ale pewnie my dostaniemy zaledwie kolejne parę skórek i nowych championów ze trzech.
Cookie Time!
Bo Valve po prostu umie nakręcić hype, potrafi wciągnąć w coś całą albo przynajmniej większość społeczności Takie bonusy zachęcają ludzi do inwestycji a sama idea crowdfundingu jest idealna moim zdaniem. Ludzie wiedzą co kupują i wiedzą co wspierają, a wspierają coś czym się szczerze i głęboko interesują, więc czemu mają tego nie wspierać?
Kangur
Anthro
To nawet nie kwestia umiejetnego rozkrecania, dla Riota szczytem mozliwosci jest wypuszczenie nowej skorki. Oni sa po prostu leniwymi cieciami.
Gdyby chcieli zrobić coś tak interaktywnego to musieliby wprowadzić masę dodatkowego kontentu, przebudować klienta gry itp. Nie zrobią tego ot tak, możliwe że coś kminią nad tym, ale nie zdarzy się to prędko.
Smok Serwisowy
parę miesięcy temu riot zatrudnił do przebalansowania lola designerów od WoW'a więc mniej więcej można się spodziewać w jaką stronę idzie gra,z drugiej strony wcale nie wiem czy to wychodzi lolowi na złe, imo sporo zyskał w ciągu ostatniego roku a dota jak była nieczytelna przy pierwszym kontakcie tak jest dalej więc fala nowych ludzi zajaranych nagrodami i tak roztrzaska się o nieczytelną grafikę.
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.
I solve problems.
Tygrys sumatrzański
Anthro
Czytelność grafiki w docie jest tak samo kwestią przyzwyczajenia jak w przypadku lola, ja nie mam pojęcia co się dzieje w LoLu gdy oglądam jakąś grę pro. Wszystkie gry na pierwszy rzut oka trudno jest zrozumieć dokładnie i w pełni.
Jak na razie liczba graczy Doty2 tylko rośnie i wątpię, by zmalała ze względu na grafikę, raczej będzie po jakimś czasie całkiem odwrotnie.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Owczarek Ciasteczkowy
Anthro
Zmaleje ze względu na poziom trudności. Dota niestety jest dla tych, którzy albo bardzo szybko się uczą, albo dopiero zaczynają przygody z mobami. Przesiadka z LoLa jest katorgą dla niektórych. Już Dawngate jest bardziej useroprzyjazny. Dla mnie nieczytelność doty przejawia się też samym interfejsem.
Cookie Time!
Trickster
Anthro
Nawiązując do poziomu trudności. Dlaczego nie gram i nie lubię Doty. Powodów jest wiele, ale dla mnie Dota przegrywa głównie niuansami, które trzeba znać, a nikt Ci o nich nie mówi. Coś w rodzaju legalnych exploitów. Dla przykładu:
1) Gdy gra się zaczyna wykorzystujesz kolizję z minionami by spowolnić ich dojście na linię. Dzięki temu pierwsze z minionami przeciwnika zderzają się miniony atakujące na odległość, przez co one giną, przez co linia cofa się w Twoją stronę odsłaniając przeciwnika i dając sobie łatwiejszą możliwość farmy i denial'u.
2) Atakowanie campów w dżungli i ściąganie ich aggro na aggro Twoich minionów, które zmierzają na swoją linię. Dzięki temu cała linia minionów wbiega do dżungli i kasuje stwory w campach, przez co linia cofa się w stronę Twojej wieży, zaś Twój support ma expa i złoto za dobijanie stworków, które pomagają mu zabijać miniony.
3) Wardy w konkretnych miejscach, które blokują spawnowanie się minionów w dżungli, przez co support przeciwnej drużyny nie może robić tego co w punkcie numer 2.
4) Orb Walking, czyli anulowanie animacji autoataku, podczas gonienia kogoś by zresetować animację i wcisnąć w kogoś jeszcze dodatkowy autoatak.
5) Dżunglowanie z butami na regenerację życia. Problem polega na tym, że tak jak w LoLu buty prędkości działają tylko poza walką, tak te regenerują życie też poza nią. Mamy więc pacjenta, który podchodzi do campa, wyrzuca buty na ziemię, kasuje campa, zakłada je, przez co nie dostaje 15 czy tam 20 sekundowej kary braku regena na butach.
I pytanie. Po co to wszystko. Po co "legalne" oszukiwanie w grze, po co to wszystko jest częścią mechaniki. Tego typu rzeczy jest dziesięć razy więcej, a połowy z nich zapewne nie znam. Podczas gry chcę się zrelaksować i bawić, a nie grać w realny symulator Boeinga 737 bez instrukcji obsługi. Mógłbym pisać jeszcze trzy strony, ale w sumie chyba nie o tym temat został poruszony. Więc kończę swój krótki wywód.
Na koniec dodam, że nie należę do żadnej z grup mówiących: "Dota lepsza." czy "LoL gorszy". To są dwie inne gry z tego samego gatunku. Każda ma plusy i minusy. Ja po prostu wolę tą drugą. A tak w ogóle to moje serce coraz bardziej podbija Dawngate.
1) Gdy gra się zaczyna wykorzystujesz kolizję z minionami by spowolnić ich dojście na linię. Dzięki temu pierwsze z minionami przeciwnika zderzają się miniony atakujące na odległość, przez co one giną, przez co linia cofa się w Twoją stronę odsłaniając przeciwnika i dając sobie łatwiejszą możliwość farmy i denial'u.
2) Atakowanie campów w dżungli i ściąganie ich aggro na aggro Twoich minionów, które zmierzają na swoją linię. Dzięki temu cała linia minionów wbiega do dżungli i kasuje stwory w campach, przez co linia cofa się w stronę Twojej wieży, zaś Twój support ma expa i złoto za dobijanie stworków, które pomagają mu zabijać miniony.
3) Wardy w konkretnych miejscach, które blokują spawnowanie się minionów w dżungli, przez co support przeciwnej drużyny nie może robić tego co w punkcie numer 2.
4) Orb Walking, czyli anulowanie animacji autoataku, podczas gonienia kogoś by zresetować animację i wcisnąć w kogoś jeszcze dodatkowy autoatak.
5) Dżunglowanie z butami na regenerację życia. Problem polega na tym, że tak jak w LoLu buty prędkości działają tylko poza walką, tak te regenerują życie też poza nią. Mamy więc pacjenta, który podchodzi do campa, wyrzuca buty na ziemię, kasuje campa, zakłada je, przez co nie dostaje 15 czy tam 20 sekundowej kary braku regena na butach.
I pytanie. Po co to wszystko. Po co "legalne" oszukiwanie w grze, po co to wszystko jest częścią mechaniki. Tego typu rzeczy jest dziesięć razy więcej, a połowy z nich zapewne nie znam. Podczas gry chcę się zrelaksować i bawić, a nie grać w realny symulator Boeinga 737 bez instrukcji obsługi. Mógłbym pisać jeszcze trzy strony, ale w sumie chyba nie o tym temat został poruszony. Więc kończę swój krótki wywód.
Na koniec dodam, że nie należę do żadnej z grup mówiących: "Dota lepsza." czy "LoL gorszy". To są dwie inne gry z tego samego gatunku. Każda ma plusy i minusy. Ja po prostu wolę tą drugą. A tak w ogóle to moje serce coraz bardziej podbija Dawngate.
Tygrys sumatrzański
Anthro
Trafiłeś w sedno, bo to co podałeś dla jednego jest odrzucające, dla innego całkiem interesujące
To samo jest z grafiką. UI w Docie i grafika jest przejrzysta i spójna, a kwestia przyzwyczajenia jest taka sama jak w lolu (wiem, bo grałem w obie gry, przyzwyczajenie do doty to kwestia max 10 gier). Jeden powie, że lol jest dziecinny i zbyt wesoły, drugi stwierdzi, że dota jest za szczegółowa i mroczna. Jak kto woli.
I naprawdę, liczba graczy nie zmaleje. Jaki to ma sens? Najwyżej liczba graczy będzie wzrastać wolniej niż w przypadku lżejszej mechaniki gry, bo nie jest aż tak przystępna. Ale sądzę, że sporym czynnikiem przyciągającym graczy będzie e-sport. Ja już często nawet nie gram w Dotę, bo nie mam akurat ochoty, ale znam grę na tyle, że oglądanie rozgrywek pro-graczy jest bardzo emocjonujące i ciekawe. Sam International i film "Free-to-Play" jest dobrym przykładem, sporo ludzi zainteresowało się grą poprzez e-sport.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Vulpes Vulpes
Anthro
Tak jak było wspomniane już - różnice w mechanice jednych odrzucają innych przyciągają. Ja nie mogłem się z początku przerzucić na LOL'a bo szlag mnie trafiał że nie mogę deny'ować creepów, blokować czyjegoś chodzenia (tak herosów też można jak creepy ), itp.
W DotA (docie? ) jest sporo małych kruczków do ogarnięcia które robią mniejszą lub większą różnicę - rozgrywka jest przez to dużo ciekawsza moim zdaniem. Niestety też powoduje duży rozstrzał "skilla" graczy.
Dodatkowo kompletnie niezrozumiały system matchmakingu...
The more you know Tego nie znałem - chociaż tricki z rzucaniem itemów na ziemię śmierdzą trochę typowym exploitem. Tak samo jak teleportowanie Pudge'a do bazy w czasie hooka i przeciąganie gracza przez całą mapę do fontanny (ale tu już naprawili).
W DotA (docie? ) jest sporo małych kruczków do ogarnięcia które robią mniejszą lub większą różnicę - rozgrywka jest przez to dużo ciekawsza moim zdaniem. Niestety też powoduje duży rozstrzał "skilla" graczy.
Dodatkowo kompletnie niezrozumiały system matchmakingu...
The more you know Tego nie znałem - chociaż tricki z rzucaniem itemów na ziemię śmierdzą trochę typowym exploitem. Tak samo jak teleportowanie Pudge'a do bazy w czasie hooka i przeciąganie gracza przez całą mapę do fontanny (ale tu już naprawili).
Nah, liczba unique players w czasie The International 2013 wynosiła ok. 3 mln. Teraz zbliża się do 8. Co najwyżej w pewnym momencie liczba ta stanie w miejscu, chyba że IceFrog coś ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ i gra nie będzie się nadawało do niczego, co jest mało prawdopodobne
Poza tym, przynajmniej moim zdaniem, to nie poziom trudności stanowi główną barierę dla początkujących ( "pullowanie" czyli ściąganie creepów z lanu do jungli, denyowanie własnych creepów, blokowanie jest już umieszczone w tutorialu z tego co mi wiadomo), a mało przejrzysty UI sklepu który jest na dodatek rozbity na 3, główny, side-shop oraz secret shop. Kwestia jest taka że matchmaking obecnie jest dużo przystępniejszy dla nowych graczy, tzn. na 90% nie trafisz na kogoś kto wie że np. po ścięciu X drzewa otwiera się nowa droga ucieczki
Smok Serwisowy
w sumie jeśli chodzi o te niuanse i smaczki to mi się one też bardzo podobają z racji tego, że pula map turniejowych w mobach jest dość ograniczona (zazwyczaj do jednej) więc sprawia mi sporą przyjemność jeśli po półtorej roku grania na tej samej mapie mogę odpalić jakąś turniejową powtórkę i powiedzieć "łał, gram w to półtorej roku i nie wiedziałem, że tak można zrobić na tej mapie"
(też pierwszy raz o tych butach się dowiedziałem xD)
ostatnio oglądałem jakiś replay i zobaczyłem jak prosi robią dżunglę batriderem - to jest w ogóle jakiś kosmos xD (zwłaszcza ten motyw z pullowaniem 3 zestakowanych kampów równocześnie na środkową linię ftw xdd)
(też pierwszy raz o tych butach się dowiedziałem xD)
ostatnio oglądałem jakiś replay i zobaczyłem jak prosi robią dżunglę batriderem - to jest w ogóle jakiś kosmos xD (zwłaszcza ten motyw z pullowaniem 3 zestakowanych kampów równocześnie na środkową linię ftw xdd)
Ostatnio edytowany przez Smok dnia 13.05.2014 18:19:18
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.
I solve problems.
Tygrys sumatrzański
Anthro
Dota będzie bardziej przystępna przy zabawowych trybach, jak np. zbliżający się dzięki osiągnięciu progu puli nagród, Random Deathmatch. Ja sam nie jestem pod żadnym pozorem pro, i po ostatnim odpoczynku od Doty spadłem jeszcze niżej w skillu niż byłem Ale fajnie się gra, tak czy siak.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
irbiseł
Zmiennokształtny
Duży updejt coming in. Soonish.
http://www.dota2.com/reborn/part1/
http://www.dota2.com/reborn/part1/
Jeżozwierz
Anthro
Witam. Dota nie jest niestety zbyt popularna wśród polskich futer i pragnąłbym to zmienić. Jeżeli ktokolwiek jest nią zainteresowany, to mogę siebie polecić jako osobę wprowadzającą. Piszcze na forum, lub bezpośrednio dodawajcie na steamie: http://steamcommunity.com...561197999449002
Ostrzegam jedynie, że gra diametralnie różni się od lola i wszystkiego trzeba uczyć się praktycznie od podstaw, jednak daje to ogromną satysfakcję.
Ostrzegam jedynie, że gra diametralnie różni się od lola i wszystkiego trzeba uczyć się praktycznie od podstaw, jednak daje to ogromną satysfakcję.
irbiseł
Zmiennokształtny
http://www.dota2.com/springcleaning
Featuring a variety of bug fixes and quality-of-life improvements, the Spring Cleaning 2016 update will arrive this week, bringing with it hero-specific ability bindings, camera control group hotkeys, Neutral Creep spawn box indicators, and much more.
http://blog.dota2.com/201...ng-2016-update/
Featuring a variety of bug fixes and quality-of-life improvements, the Spring Cleaning 2016 update will arrive this week, bringing with it hero-specific ability bindings, camera control group hotkeys, Neutral Creep spawn box indicators, and much more.
http://blog.dota2.com/201...ng-2016-update/
1
(+1|-0)
Re: Dota 2
Wysłano: 11.12.2016 9:06:22
Wysłano: 11.12.2016 9:06:22
Zapowiedź dużego pacza, prawdopodobnie będzie wydany w przeciągu 3 dni. Jeszcze dzisiaj będą wymienione zmiany.
http://www.dota2.com/700
http://www.dota2.com/700
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.