Zmień fonty Zmień rozmiar

PrzeglÄ…dajÄ…cy wÄ…tek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<1...567891011...13>>


0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 15.12.2011 19:32:22
jestÄ™ kapibarÄ™
Przylecieli kosmici i zakosili wycinek wody z jeziora.


Albo ją uniewidzialnili, bo da się "pływać" :-Pk

Ostatnio edytowany przez LV dnia 15.12.2011 19:35:27

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 15.12.2011 20:35:17
Uncia Hortensis
Rabatka
Minecraftowy chunk error :lolk:
Myr

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 15.12.2011 21:44:42
Człowiek
Dziwny ten skyrim, ale trick z wiadrami działa.
szkoda że nie mam polskiej wersji :( mało co rozumiem z tych dialogów.

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 15.12.2011 22:30:25
Uncia Hortensis
Rabatka
Spróbuj w language.txt wpisać polish.
Myr

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 15.12.2011 22:42:40
Człowiek
nie działa ;/ niestety

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 6:30:40
Tygrys perski
Anthro
Przecież wystarczy zainstalować gre, mając ustawiony polski Steam...
"chcemy loda..."

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 8:30:20
Uncia Hortensis
Rabatka
Zawsze warto było spróbować. Pewnie pirat nie ma MULTI5, a language.txt działa, ale gdy ma się na dysku pliki z przetłumaczonej wersji.
Myr

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 8:40:29
Tygrys z Cheshire
Anthro
PERMABAN
Cytat z "Hufnaar":
Przecież wystarczy zainstalować gre, mając ustawiony polski Steam...


Optymistycznie założyłeś, że wszyscy kupują przynajmniej te dobre gry ;)
"Well! I've often seen a cat without a grin," thought Alice; " but a grin without a cat! It's the most curious thing I ever seen in my life!"

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 10:21:21
jestÄ™ kapibarÄ™
Cytat z "Fuma":
Zawsze warto było spróbować. Pewnie pirat nie ma MULTI5, a language.txt działa, ale gdy ma się na dysku pliki z przetłumaczonej wersji.


Zmiana języka przez steam zajmuje prawie godzinę w każdą stronę. Musiałem pozmieniać, żeby przejść labirynt w Labirynthianie - w narodowych wersjach czary nie działają na tabliczki, na których należy ich używać.
A ostatnio w patchu 1.3.7.PL dodali nawet polskie drogowskazy i szyldy, które wcześniej były tylko modem (!)

Zatłukłem lisa nożem i widelcem.
Ostatnio edytowany przez LV dnia 16.12.2011 10:33:00

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 10:22:32
Kemono Kitsune
Inna forma
W pliku "Skyrim_default.ini" jest linijka "sLanguage=ENGLISH" wiec moze zmiana na POLISH cos by dala o ile gra posiada polskie pliki jezykowe.

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 10:56:28
osioł
Anthro
Cytat z "LV":

A ostatnio w patchu 1.3.7.PL dodali nawet polskie drogowskazy i szyldy, które wcześniej były tylko modem (!)


To było dodane jeszcze wcześniej. Ja żadnych modów nie miałem zainstalowanych, a gdzieś w listopadzie zauważyłem zmianę drogowskazów na PL.

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 16:52:23
Anthro
Mam pytanie mam pada "Strike2" (http://d.ale.gratka.pl/g2...9_1_d41d_d.jpeg) i chciałbym spróbować nim pograć ale Skyrim rozpoznaje tylko zgodny z Xboxa 360. :-(k . Może znacie jakiś lik do patcha lub sterownika dzięki któremu mógłbym pograć?
Ostatnio edytowany przez To³dy dnia 16.12.2011 16:53:10
Są osoby, które mówią, mówią ...aż znajdą coś do powiedzenia.


moje fotki :p

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 17:51:11
Uncia Hortensis
Rabatka
Nie pamiętam dokładnie, ale pad jest pod XInput, a obecnie gry mają jedynie DirectInput (wspierający tylko pad xbox i klony) więc potrzebujesz wygooglać emulację pada do xboxa bądź bibliotekę XInput do Skyrim.
Myr

3
(+3|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 16.12.2011 22:12:30
jestÄ™ kapibarÄ™
BADUM PSZ


0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 17.12.2011 6:37:07
Tygrys perski
Anthro
This is fucking riddiculus, a gdzie wyzwanie podczas walki? :rollk:
"chcemy loda..."

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 17.12.2011 9:12:46
jestÄ™ kapibarÄ™
Nie wiem, to ma być fucking ridiculous. Set of offensive cutlery.
Noże i widelce leżą w całym Skyrim, ale nie można ich podnieść - za to można sobie dodać kodem, i wtedy są jako (wyjątkowo kiepska) broń. Ulepszyć ich się nie da, ale da się umagicznić, więc w hołdzie Diablo II popełniłem ten dowcip i najbliższego smoka zatłukę sztućcami.
Also, zauważ, że enchanty są niemal jednakowe, a jednak nóż kosztuje po umagicznieniu tylko 361, za to widelec....

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 17.12.2011 12:28:35
Arachne
Taur
Noże i widelce leżą w całym Skyrim, ale nie można ich podnieść

W muzeum osobliwości w Wichrowym Tronie jest "łyżka".

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 17.12.2011 13:02:05
Kemono Kitsune
Inna forma
Cytat z "Fuma":
Nie pamiętam dokładnie, ale pad jest pod XInput, a obecnie gry mają jedynie DirectInput (wspierający tylko pad xbox i klony) więc potrzebujesz wygooglać emulację pada do xboxa bądź bibliotekę XInput do Skyrim.


Jest dokladnie tak jak napisales tyle ze na odwrot ^^ Gry obecnie w wiekszosci korzystaja z XInput wspierajacy tylko X360 i zgodne z nim klony.

Tołdy mozesz sprobowac tego http://rumblepad2.blogspo...s-v-skyrim.html ale licz sie z tym ze bez przerobek w pliku ini moze nie dzialac z twoim padem. U mnie ten sposob dziala, ale i tak ostatecznie gram na klawiaturze i myszce.
Ostatnio edytowany przez Darkne dnia 17.12.2011 13:15:20

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 17.12.2011 16:37:50
Anthro
Wszystkim dziękuje za informacje. :-)k
Są osoby, które mówią, mówią ...aż znajdą coś do powiedzenia.


moje fotki :p

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 19.12.2011 14:06:46
Arachne
Taur
http://www.skyrimnexus.co...ile.php?id=3863

Nowe UI do skyrim. Tym razem ma filtrowanie, mniejsze fonty, ikonki przy nazwach z rodzajem itemu, oraz czy kradzony, zatruty i magiczny. Wymaga SKSE.
Załącznik:
jpg  3863-1-1324222395.jpg (237.03 KB; 1920x1200 px)
290_4eef36e67793f.jpg 1920x1200 px

-1
(+0|-1)
Re: Skyrim
Wysłano: 20.12.2011 16:50:00
Shiny Ditto
Zmiennokształtny
http://skyrim-online.com/

Skyrim z Multiplayer \o/
Szkoła Elejska: Ruch nie istnieje
Teologia apofatyczna: pozytywne poznanie natury Boga przekracza granice możliwości ludzkiego rozumu, można tylko mówić jaki nie jest; Bóg jest niematerialny, nieskończony, nie zły, nie dobry, niepoznawalny, nie jest bytem, nie jest myślą...

Cytat:
– Przecież powiedziałeś, że w podręczniku balistyki nie ma o niej wzmianki.
– Znalazłem w Internecie.

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 20.12.2011 17:02:45
Szeregowy Spizgalski
Tak.
Jest jakiś mod na wyłączenie atrybutu "kradziony"? Magiczna otoczka wokoł podprowadzonych przedmiotów która sprawia że na końcu świata dowiedzą się że jest kradziony mi się nie podoba, nie przemawia do mnie kompletnie.
Ostatnio edytowany przez Wolfheart dnia 20.12.2011 17:03:28
ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΟΣ

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 20.12.2011 17:39:33
Uncia Hortensis
Rabatka
Jest to wymuszone zachowanie aby ograniczyć chociaż odrobinę ilość metod na nieograniczone pieniądze w grze. Bez oznaczenia przedmiotów kradzionych od pierwszej godziny gry możesz założyć sklepikarzowi garnek na głowę, okraść go, sprzedać mu wszystko. Okraść go. Sprzedać mu to samo....
Myr

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 20.12.2011 18:29:40
Taur
Prymitywizm po prostu :-Dk
Jedno słowo - wiele dysków.

0
(+0|-0)
Re: Skyrim
Wysłano: 20.12.2011 18:33:47
Arachne
Taur
Jeśli mnie pamięć nie myli, to w morrowindzie był taki mechanizm. Jeśli się coś ukradło to nie można było tego sprzedać tylko temu kupcowi. Nie było żadnych flag i trzeba było polegać an własnej pamięci.

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<1...567891011...13>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane