Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

12>>


0
(+0|-0)
World of Tanks
Wysłano: 23.12.2012 21:46:16
Ryś
Anthro
Czyżby nie było tu żadnych futrzastych czołgistów? Polecam spróbować, szczególnie że free to play. Pomijając gryzienie się z idiotami i okazjonalne strzały "ze zero" ma w sobie coś co powoduje, że gram w to regularnie od ponad roku. Ciągle rozwijana (o dziwo nawet w dobrym kierunku).

0
(+0|-0)
Re: World of Tanks
Wysłano: 23.12.2012 22:10:59
Pantera
Zmiennokształtny
A skąd pomysł że nie ma?
Kot jak kot ale i psot.

0
(+0|-0)
Re: World of Tanks
Wysłano: 23.12.2012 23:08:35
Uncia Hortensis
Rabatka
Jest całkiem sporo.
Po dwóch i pół latach grania mam jednak gry dosyć. Ludzie coraz gorzej grają a ciągle dodawane nowe czołgi niszczą jakiekolwiek próby wyrównania tego wszystkiego.
Myr

0
(+0|-0)
Re: World of Tanks
Wysłano: 24.12.2012 8:21:41
Ryś
Anthro
Fuma, też tak miałem. Odstaw grę na dwa miesiące. A że gorzej grają to cóż - na gimbusy nie ma rady :rollk:

0
(+0|-0)
Re: World of Tanks
Wysłano: 24.12.2012 11:06:14
Shiba Inu
Anthro
Aj tam, nie przesadzajmy. Gra się trzyma, nowe czołgi = nowe zabawki. Ciekawe do eksperymentowania. A noobki w grze... W każdej grze masz. Sam siedzę w tej grze jeszcze od closed bety. Powiem szczerze, różnica w balansie jest OGROMNA : p Teraz mamy "luksus". xp

0
(+0|-0)
Re: World of Tanks
Wysłano: 24.12.2012 12:39:07
Uncia Hortensis
Rabatka
Cytat z "RoKoji": (Link »)
Fuma, też tak miałem. Odstaw grę na dwa miesiące. A że gorzej grają to cóż - na gimbusy nie ma rady :rollk:

Odstawiłem. Rezultat jest taki, że od czasu do czasu wracam do gry, pogram dwie czy cztery bitwy, wkurzam się na graczy i odechciewa mi się.