Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

<<12


0
(+1|-1)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 11:49:15
Charyzmatyczny Nieznajomy z Imprezy
PERMABAN
Cytat:
Cieszę się, że zdecydowali się na 8GB RAM-u, ponieważ oznacza to, że PS4 będzie potężniejsze niż większość pecetów na rynku przez długie lata



zdecydowali się na 8GB RAM-u





na 8GB RAM-u








8GB RAM-u



Ostatnio edytowany przez Vethuleion dnia 11.03.2013 11:49:44

1
(+1|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 12:06:18
Arachne
Taur
Niemal wszystkie pecetowe gry wciąż są 32bitowe. Nie zaadresują więcej niż 4GB.

1
(+1|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 12:20:27
Wilk
Zwierzę
Ale nadal prawdą jest, że desktopa do gier kupisz za pół ceny lapka do gier. Albo w tej samej cenie 2x bardziej wypaśnego od tegoż lapka.

Konsole *przyhamowały* rozwój gier przez co "lapek do gier" stał się rzeczywistością - jako że gry pisane jednocześnie na PC i konsolę mają wymagania jak na konsolę - czyli poziomu raczej cienkiego peceta - to byle lapek je uciągnie.

Jak chcesz coś do gier i żeby było przenośne, to kup sobie wypaśnego desktopa i średniego netbooka. Zmieścisz się w cenie lapka do gier, i będzie i przenośniejsze niż lapek i gry będą lepiej chodzić.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 11.03.2013 12:22:30
--sf.

3
(+3|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 12:23:29
Arachne
Taur
I dlatego jak wyjdzie PS4 to zawyży normę dla gier pecetowych. I znowu przez kilka lat żaden lapek nowej gry nie odpali.

0
(+0|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 12:42:04
Uncia Hortensis
Rabatka
Cytat z "Reirun": (Link »)
Time for some hatefuel:

http://www.ppe.pl/news-21183-_PS4_potezniejsze_od_wiekszosci_PC_przez_lata_.html


To co może, i podkreślam może, być przełomowe w PS4 to rezygnacja z płyty głównej. Jest to tylko plotka, ale wtedy pomimo specyfikacji takiej samej jak na tę chwilę high-endowy PC konsola będzie mogła osiągnąć dużo więcej. W skrócie, byłaby to karta graficzna z dodatkowym procesorem. Niemniej jednak, cieszy mnie że robią ją na architekturze standardowego desktopa. Będzie można za 5 lat grać na komputerze w emulowane gry na PS4 :-Dk
Ostatnio edytowany przez Fuma dnia 11.03.2013 12:43:10
Myr

2
(+2|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 12:50:40
Smok Serwisowy
na chwilę obecną modele postaci do najbardziej wykoksanych gier typu C3 mają 10k trisów.. obcina się je do tak "skromnej" ilości często z ponad 20mln, które i tak trzeba zrobić. Jak wyjdzie ps4 to pozwolą pc towym grafikom przycinać modele do 20k trisów i będzie wielki boom bo grafa nagle zacznie mieć w grach 2x więcej detali. Co jest w ogóle super śmieszne i sztucznie przycinane po pixar już od kilku lat robi bajki na sofcie, który przelicza w czasie rzeczywistym ponad 40 mln trisów na model w viewporcie... z czego wniosek płynie taki, że grafika w grach ma bardzo niewiele wspólnego z wydajnością sprzętu za to bardzo dużo wspólnego z jego marką i pejsami
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 11.03.2013 13:34:01
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

-3
(+0|-3)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 13:01:10
Szeregowy Spizgalski
Tak.
omg edi... przecinki..
ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΟΣ

2
(+3|-1)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 16:57:44
Charyzmatyczny Nieznajomy z Imprezy
PERMABAN
Cytat z "Edi": (Link »)
grafika w grach ma bardzo niewiele wspólnego z wydajnością sprzętu za to bardzo dużo wspólnego z jego marką i pejsami



Ogólnie ja bym się tą informacją o wyższości PS4 nad pecetami przez kilka lat tak bardzo nie podniecał, gry pisane na konsolę mają ładnie wyglądać na konsoli, emulowanie ich na siłę przez speców od marketingu na PC przeważnie się nie udawało. Za rok od premiery PS4 nadal będzie taka sama a ja sobie wymienię bebechy w PC i sie bedę cieszył grami na PC \o_
Ostatnio edytowany przez Vethuleion dnia 11.03.2013 17:14:35

2
(+2|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 17:19:09
Szeregowy Spizgalski
Tak.
Gry nie są emulowane. Gry są pisane pod Pc i konsole osobno. Dodatkowo, spece od marketingu tego nie robią, a wieloportowanie zazwyczaj sie udaje :p
ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΟΣ

-1
(+0|-1)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 17:42:30
Charyzmatyczny Nieznajomy z Imprezy
PERMABAN
Cytat z "Wolfheart": (Link »)
Gry nie są emulowane. Gry są pisane pod Pc i konsole osobno. Dodatkowo, spece od marketingu tego nie robią, a wieloportowanie zazwyczaj sie udaje :p

Aha, ok. :-)k
Ostatnio edytowany przez Vethuleion dnia 11.03.2013 17:42:49

0
(+0|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 11.03.2013 21:37:48
Wilk
Anthro
komputery osobiste stały się znacznie potężniejsze niż konsole
I udają ze ich to zaskoczyło? Brzmi to jak łehtanie e-penisa konsolowców, bo "damy wam coś 100 razy silniejszego niż to co mają pecety!". Bardzo chwiejny argument, mam nadzieję że mają inne wytłumaczenie.

Zastanawia mnie czym zachęcą developerów do pisania gier na nową architekturę, skoro ci jeszcze mają w głowie traumę kodowania na cella.
Mój plan to życia ram wyłamać
Realności dzienny kicz.

Galeria na Polfurs
FurAffinity | DeviantArt | InkBunny | Weasyl | FaceBook

1
(+1|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 12.03.2013 9:33:43
Wilk
Zwierzę
Cytat z "Wolfheart": (Link »)
Gry nie są emulowane. Gry są pisane pod Pc i konsole osobno. Dodatkowo, spece od marketingu tego nie robią, a wieloportowanie zazwyczaj sie udaje :p


Tak na prawdę to jest konwersja - sama dolna warstwa engine jest przepisywana pod PC, wszystko co na górze - robione skryptami i zasobami menu, interface, świat gry, interakcje, jest przenoszone wprost. Przez co porty z konsol na PC są często ♥♥♥♥♥♥♥ bo np. gra pisana ewidentnie pod kontroler używa kretyńskiego drzewka menu zamiast sensownego zestawu hotkey, ładuje idiotycznie duże ikony zamiast czegoś bardziej przystosowanego pod precyzję myszki, albo rzuca ci quicktime event w którym nazywa guziki do naciśnięcia po konsolowemu. Czyli co do tego "udawania się" miałbym spore wątpliwości.

Nerevar: jeśli ma być tak jak "fama głosi" to developerzy nie będą musieli uczyć się wiele. Główne CPU i tak i tak jest traktowane po macoszemu i będzie pewnie jakiś ARM albo coś na co normalne kompilatory ruszą. Natomiast programowanie pod GPU to już nic nowego - i tak się to robi tylko teraz będzie tego więcej. Trochę jak z Javascriptem, w latach 90-tych służył do zabawkowych animacji a teraz pisze się w nim potężne aplikacje jak Google Docs. Ale to nadal ten sam język tylko teraz jest używany "poważniej" i powszechniej.
Ostatnio edytowany przez sharpy dnia 12.03.2013 9:38:27
--sf.

0
(+0|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 12.03.2013 10:28:46
Szeregowy Spizgalski
Tak.
Sharpy, uznalem że skoro gra ma dobry wynik finansowy, to nie moge powiedzieć że się nie udała mimo ze mi ię nie podoba- a to że po gameplayu widać od razu ze to chamski port (dead space np.) to jak widać innym nie przeszkadza. Wobec gier są bardzo różne wymagania, jedni czekają tylko na duże, prawie filmowe superprodukcje z jajem, inni kupują na swoją konsolkę kolorowe wyścigi mario a na PC jakąś kupę z przeceny na steam i nie przeszkadza im że co chwilę trzeba dusić spację, uciekając w cutscence przed wielkim kamieniem ;p A skoro rynek idzie za potrzebą mas oraz skoro gry robią się coraz głupsze, uproszczone i tendencyjne, widać taka jest potrzeba rynku.
Ostatnio edytowany przez Wolfheart dnia 12.03.2013 10:30:52
ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΟΣ

2
(+2|-0)
Re: Jakiego lapka wybrać ?
Wysłano: 12.03.2013 11:09:27
Wilk
Zwierzę
Wolfheart: potęga marketingu oraz minimalizacja kosztów. Kiedy wyda się grę na konsolę, dorobienie szajskiego portu na PC to już sprawa groszowa w porównaniu z budżetem całości. A że na marketing idzie pod 4x tyle co na developerkę, to ta kropelka przyniesie całkiem niezłe zyski - zawsze znajdzie się głupi co kupi.

To nie jest potrzeba rynku, to jest utylizacja odpadów. Jak te stoiska z gorącym żarciem w hipermarketach: jak coś na półce osiąga termin przydatności do spożycia to bierze się to na stoisko "na ciepło", tam dostaje "drugie życie" pod postacią jakiegoś bigosu czy zapiekanki: z uwagi na minimalny koszt produktu (ten z półki i tak trzeba by wyrzucić) można klientom wcisnąć kompletny szajs i i tak ugra się jakiś dodatkowy zysk.

Tylko potem chamy narzekają, że piractwo się szerzy, bo gracz PC jest ciekaw tytułu ale nie da $60 za produkt odpadowy i wybiera wersję piracką.
--sf.

 Aby pisać należy być zalogowanym
<<12


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane