Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

12>>


3
(+3|-0)
Twoja Patelnia
Wysłano: 22.04.2013 11:08:42
Smok Serwisowy
temat poświęcony patelniom metalowym, żeliwnym, aluminiowym, ceramicznym, teflonowym i innym. można się tu nimi pochwalić, poradzić jak o nie dbać. może znacie jakieś pyszne dania do przygotowania TYLKO na samej patelni. możecie też napisać ile cm ma wasza patelnia

Ogólnie w temacie patelni jestem dość początkujący - słyszałem, że patelnie teflonowe należy przed pierwszym użyciem nasmarować tłuszczem aby teflon go nieco wchłonął i wtedy mniejsię przypala. czy w przypadku ceramicznych jest podobnie? podobno należy je też myć tylko wodą, bez chemii.

znalazłem super gorące zdjęcie ze swoją patelnią w akcji
Ostatnio edytowany przez Edi dnia 22.04.2013 11:44:35
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: Twoja Patelnia
Wysłano: 22.04.2013 11:20:14
Jaguar
Człowiek
Co do patelni ,jestem w posiadaniu teflonowych i stalowych. Na stalowych praktycznie nic nie udaje mi się zrobić bez przypalenia (może do frytek się nada, bo tak to wszystko przywiera). Słyszałem dodatkowo że ceramiczne są bardziej podatne na różnice temperatur (nie myć zimną wodą po pieczeniu...)

2
(+2|-0)
Re: Twoja Patelnia
Wysłano: 22.04.2013 11:21:02
PERMABAN
Ja swoją ceramiczną czasem przetrę z płynem do naczyń, ale to tylko wtedy, kiedy robię coś konkretnego i się usyfi, jak np. po rybie panierowanej, po mało brudzących/śmierdzących potrawach używam tylko wody, bo bardzo przyjemnie się ją myje :3
O nacieraniu tłuszczem pierwsze słyszę, ale nie wydaje mi się by ceramiczną tak trzeba było, bo ona z zasady jest beztłuszczowa i jak się smaży, to używa minimalnej ilości :P