Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym



0
(+0|-0)
Tani tablet
Wysłano: 28.10.2013 15:55:12
Wilk
Zwierzę
Wczoraj, pełen zacięcia po raz kolejny podszedłem do uruchomienia mojego starego Wacom Graphire 1 (na RS232), i po raz kolejny poległem. Nawet po zainstalowaniu wirtualnej maszyny ze starym systemem operacyjnym, nowe sterowniki już go nie wspierają, a starych już nie mogę znaleźć. Chyba, że tablet się zepsuł, niby dotknięcie piórkiem wykrywa...

Dość, że mam dość i zastanawiam się nad kupnem nowego.
Jako rysownik jestem totalnym amatorem a więc zupełnie nie ciągną mnie bajery ponad 100zł. Zastanawiam się tylko, czy warto brać jakiegoś zabawkowego Bamboo z polem wielkości znaczka pocztowego, czy sensowniej wziąć coś "niefirmowego" około A4, znaczy jakiś Medion itp. Jak to aktualnie wygląda? Jakie macie doświadczenia?
--sf.

1
(+1|-0)
Re: Tani tablet
Wysłano: 28.10.2013 16:03:59
Puffgryf zaczepno-obronny
Z doświadczenia: Bamboo działa po kilku latach, a ogromny Pentagram z polem ok A4 podziałał rok i padł.
A na mniejszym pracuje się wygodnie, mimo wszystko.

Każdy zasługuje na drugą szansę.
Na trzecią... niekoniecznie.

2
(+2|-0)
Re: Tani tablet
Wysłano: 28.10.2013 16:13:22
Hiena
Zwierzę
Kupiłam sobie jakiś czas temu Bamboo Pen, taki o - http://pixelatedgeek.com/.../HoldingPen.jpg
Kosztował mnie okrągłą stówkę, używka na allegro w idealnym stanie (było ich wtedy bardzo dużo na allegro, bo to tego typu sprzęt, że ludzie często kupują i nie używają, bo im się nudzi, więc można praktycznie nówkę kupić za bezcen).

Uwierz Sharp, że taki tablecik w zupełności wystarczy. Nie ma najmniejszego sensu kupować coś większego za milion pesos. Polecam ten model, bo jest naprawdę dobry. Tani, bardzo dobry i w pełni wystarcza do swobodnego maziania w ps.

0
(+0|-0)
Re: Tani tablet
Wysłano: 28.10.2013 16:32:07
Smok Serwisowy
bamboo - którykolwiek