Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym



0
(+0|-0)
Czytniki e-booków
Wysłano: 28.03.2014 11:34:52
Kotomiś Cudowny (bajeczny)
Zmiennokształtny
Z góry przepraszam jeśli dodałam post w złym dziale :P

Od jakiegoś czasu myślę o zakupie czytnika ebooków. Preferuję tradycyjną formę książek, ale mam dość małe plecaczki/torby i jak gdzieś jeżdżę to moje kloco-księgi się zwyczajnie nie mieszczą... A wiadomo, że miło w pociągu czy w innym środku transportu poczytać. :)

Czy ktoś się orientuje na rynku ebooków? Albo miał/ma jakiegoś i jest w stanie coś o tym powiedzieć? Ja jestem zupełnie zielona w temacie i nie wiem nawet na co patrzeć przy doborze. :rollk: Ani jaka marka dobra.. nic. : D

Tak więc może ktoś coś poleci albo odradzi? Słyszałam też, że niektóre odtwarzają przy czytaniu muzykę albo obsługują audiobooki (co mnie akurat nie interesuje, ale nie wiem czy to mit czy fakt).

Poza tym... Co sami myślicie o technologicznym rozwoju książki i przejściu z formy papierowej do elektronicznej?
Ja osobiście kocham zapach papieru i szelest kartek... Ale niestety moje książki zazwyczaj mają kilka setek stron więc są średnio podręczne. I jako wielki przeciwnik formy cyfrowej... zaczynam się przełamywać. :P
Anything that is beautiful people want to break.

0
(+0|-0)
Re: Czytniki e-booków
Wysłano: 28.03.2014 12:08:45
Rekin
Anthro
Polecam e-reader od amazona - kindle.
Wygodny, tani, wersja classic (nie obsługuje audiobooków) to koszt ok. 200-250zł, zmieścisz na tym ponad 1000 książek bez problemu :)
Jakbyś chciała słuchać też audiobooków to trzeba wybrać kindle paperwhite, to już się ceny zaczynają od ok. 400zł za nowy
Ogólnie, wygodny, bezawaryjny (przynajmniej u mnie) więc to dobry wybór :rollk:

1
(+1|-0)
Re: Czytniki e-booków
Wysłano: 28.03.2014 13:00:39
Pół Pasek
Inna forma
Jeśli czytnik, to tylko Amazon kindle (w wersji dowolnej, roznia sie detalami tylko.)