Zmień fonty Zmień rozmiar
Strona główna Teksty PASTE Sznurki Galeria Forum Informacje Chat: Discord Kalendarz Mapa Szukaj / użytkownika Rejestracja
  

Przeglądający wątek:   2 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

1234...31>>


-1
(+1|-2)
papierosy
Wysłano: 25.10.2007 4:03:18
coś co mnie nurtuje... kto pali papierosy a kto nie?
przyznawać się... ja tam pale nałogowo i nie ma raczej szans na to żebym rzucił...

-1
(+0|-1)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 6:23:33
Wilk Szary
Zwierzę
Jeszcze tak

3
(+4|-1)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 6:47:45
Tygrys z Cheshire
Anthro
PERMABAN
NIe paliłem, ni palę i nie będe palić. Palenei to głupota. Wogóle w głowie mi się nie mieści po co ludzie to robią.
"Well! I've often seen a cat without a grin," thought Alice; " but a grin without a cat! It's the most curious thing I ever seen in my life!"

-1
(+0|-1)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 8:07:43
Smok Serwisowy
w życiu nie miałem palącej się fajki w pysku :P
brzydzę się tym :P


Edit:

Cytat:

Wolfy pisał(a)):
Jeszcze tak


...
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

-1
(+0|-1)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 8:19:18
Wilk Grzywiasty
Anthro
Cytat:

Edi pisał(a)):
w życiu nie miałem palącej się fajki w pysku :P
brzydzę się tym :P


tak samo jak przedmówca

-1
(+0|-1)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 8:58:51
Ocelotek
Anthro
Dwa razu próbowałem zacząć. Nie udało się. Większego syfu świat nie widział.
Heal PF
Make it a better place
For you and for me
And the entire furry race
There are furrys fighting
If you care enough
For the fandom
Make a better place
For you and for me

-1
(+0|-1)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 10:57:08
jestę kapibarę
W sumie wypaliłem może 4 przez 8 lat ;P
Ogólnie dymię sobie uszami, ale żeby sobie filtr powietrza zanieczyszczać takim syfem nałogowo...

A ludzi kopcących jak czajniki na peronie jak chcę sobie zjeść bułeczkę to bym powystrzelał x.x.x

-1
(+0|-1)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 11:25:37
orzeł przedni / człowiek
Cytat:

Ryan pisał(a)):
NIe paliłem, ni palę i nie będe palić.


Jak wyżej.
For we're the outstretched fingers
That seize and hold the wind...

DA / FA

0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 11:46:44
Klacz huculska
od 3 gimnazjum wypalilam moze z 5 fajek :P ale tylko przy wodce :>

tak to nie lubie i sama z siebie bym nie palila.... szkoda kasy z reszta :P

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 12:23:40
Może ze 4-5 razy zaciągnęło się przy "Czarodziejskiej Wodzie" lecz nie paliłbym tego notorycznie albo rzadko bo to szkodzi i w ogóle.

Choć kiedyś mówili w telepatrzydle o niedymiących papierosach. Nie zawierają tylu szkodliwych substancji lecz paląc zaspokajasz głód nikotynowy. Ale czy to można nabyć i za ile - tego nie wiem.

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 12:29:36
Nie pale, dlatego ze: to smierdzi, duzo kasy na to idzie( okolo 5zł za paczke!) szkodzi, i wogole nie lubie kiedy ktos pali kolo mnie, bo nie chce cuchnac jak popielniczka...

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 12:56:49
Nigdy nie paliłem, nie palę i nie zamierzam palić!

Wystarczy, że czuje dym tytoniowy unoszący się z papierosa dziadka i już mnie mdli ;/

Dodatkowo wiem,że 1 papieros skraca życie ponoć o 11 godzin, to tym bardziej nie chce palić ;P Do tego dochodzi fakt, że od papierosów można dostać nowotwora (dobrze się wyraziłem?)

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 13:08:56
Koniar, gdyby jeden papieros skracał zycie o 11 godzin to moja mama powinna zyc(gdyby nie palila) okolo 250 lat... moja mama pali cos mniej wiecej 3 paczki dziennie. Ja slyszalem ze papieros skraca zycie o kilka minut... rozne zrodla roznie podaja. Koniar, powinienes napisac: "od papierosów mozna miec nowotwor"

0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 13:13:55
Lew
Anthro
ja tez nie palilem, nie pale i nie bede palic ... papierosy ssą :P
Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz ...

0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 15:02:21
osioł
Anthro
Nie palę, bo wiem, że to jest syf, którego nie powinien w życiu tykać. Na dodatek mam astmę.

Wkurzają mnie osoby palące, które nie potrafią uszanować nie palących. Skoro siebie truje, to po co ma truć innych? Gorzej jest jak się przebywa w towarzystwie gdzie większość pali.

0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 15:33:10
Pandeł / Lefon
Zwierzę
Paliłem...brrrrrrr błeeeeeeee a tfu , taki to wpływ gimnazjum był...a tfuuuuuuu

Nie Palę
i
zamiaru palić nie mam chodź bym nie wiem co
Szkoła nie nauczyła ortografii? Polfurs nauczy.

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 16:02:01
Cytat:

Rieger pisał(a)):
Koniar, gdyby jeden papieros skracał zycie o 11 godzin to moja mama powinna zyc(gdyby nie palila) okolo 250 lat... moja mama pali cos mniej wiecej 3 paczki dziennie. Ja slyszalem ze papieros skraca zycie o kilka minut... rozne zrodla roznie podaja. Koniar, powinienes napisac: "od papierosów mozna miec nowotwor"


Widocznie sie pomylilem,moze pisalo gdzies tam o 11 minutach. Ale fakt,róznie podaja,a ja pamieci juz dobrej nie mam ;P I dzieki za poprawienie mnie.

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 16:16:24
Nie palę. Ale podobno jak sie zaciągnę to dym wypuszczam jak nałogowiec xD Wypaliłam [łącznie] może z jednego papierosa xD Uważam, ze papierosy to syf. I jak to moja koleżanka świetnie mówi "Paląc pozbywasz się zbędnych pęcherzyków płucnych" xD

0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 16:24:59
Tygrys z Cheshire
Anthro
PERMABAN
Fajka wodna to co innego ^^
"Well! I've often seen a cat without a grin," thought Alice; " but a grin without a cat! It's the most curious thing I ever seen in my life!"

0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 16:31:47
Wilk
Zwierzę
PALENIE SKRACA PAPIEROSA!

Nie palę... tytoniu! :-Dk
--sf.

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 16:46:32
Zgadzam się z Osłem. To nie palenie jest najgorsze lecz bierne palenie. Jest bardziej destrukcyjne dla organizmu niż zaciąganie się z samej fajki.

0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 17:09:19
Tinker Pony
Zmiennokształtny
Sharpy: TAK! Tytoń jestdla n00bów!
Ryan: TAK! Nobla dla odkrywcy fajki wodnej :D

Kiedyś tam w czasach wczesnego gimnazjum zaciągnąłem się parę razy papierosem, dla szpanu :P W tej chwili nie mam zamiary zacząć ich palić - kupa kasy i zdrowia się marnuje :/

Okazjonalne palenie innych rzeczy w fajny sposób - czemu nie :)

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 20:08:55
Cytat:

Osioł pisał(a)):
Wkurzają mnie osoby palące, które nie potrafią uszanować nie palących. Skoro siebie truje, to po co ma truć innych? Gorzej jest jak się przebywa w towarzystwie gdzie większość pali.

Cytat:

Wolfoks pisał(a)):
Zgadzam się z Osłem. To nie palenie jest najgorsze lecz bierne palenie. Jest bardziej destrukcyjne dla organizmu niż zaciąganie się z samej fajki.

Cytat:

stanley pisał(a)):
Sharpy: TAK! Tytoń jestdla n00bów!


Musze się zgodzić z Osłem, Stanleyem oraz z Wolfoksem ;P
Ja na szczęście spotykam się z ludźmi, którzy się pytają, czy mogą zapalić, a nie wyciągną papierosik i ot tak sobie zapali. Z kolei jechałem pociągiem (coś dla LV'a :P) i w jednej kabinie jechało dwóch studentów polityki,czy jakoś tak (nie biega o politechnike, oni coś studiowali,co miało związek z Sejmem i Senatem!). No i tak wyciągają ręke do swoich toreb i sie spytali,czy mogą się napić. Wtedy to się zdziwiłem ;P Bo zwykle to z alkoholem miałem tak jak Osioł - pili przy tych,co nawet nie lubią myśleć o alkoholu ;P

Anonim
0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 20:39:56
Nic nie pale.

0
(+0|-0)
Re: papierosy
Wysłano: 25.10.2007 21:21:42
Futrzasty Esteta
Anthro
Brakuje mi opcji raz na rok xD.

Nie pale chociaż by dlatego że jakoś tytoniu w papiersie jest tragiczna.
I moim zdaniem smrodzenie powinno byc dozowolone tylko w wyznaczonych miejscach bo co jak co ale nie każdy lubi siedzieć w zadymionym pomieszczeniu :/.

 Aby pisać należy być zalogowanym
1234...31>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane