Przeglądający wątek:
1 Anonimowi
The Deer Hunter - film o tematyce wojny w wietnamie, zawsze gdy mam się do niego zabrać coś mi wypada i z planów nici
Snow Leopold
Anthro
Czarne (albo ogólnie mroczne) komedie i komediodramaty, nierzadko z wątkami kryminalnymi, choć nie są one konieczne. Filmy takich reżyserów jak Ethan i Joel Coen, Todd Solondz, Spike Jonze, Marek Koterski, Wojciech Smażowski (choć w jego przypadku czarną komedią jest właściwie tylko "Wesele") czy Roy Andersson (moje ostatnie odkrycie i filmowa miłość). Klasycznym przypadkiem takiego filmu jest dla mnie "Fargo", które mógłbym oglądać na okrągło.
https://www.youtube.com/watch?v=iy8PWgf8lvg
Ona - film Spike Jonze'a o samotnym facecie, który zakochuje się w systemie operacyjnym opartym na sztucznej inteligencji. Już kilka razy chciałem dokończyć, raz obejrzałem nawet do połowy, ale wciąż coś nie pozwala mi go dokończyć.
Ostatnio edytowany przez Shellac dnia 31.08.2015 22:38:47
Stoimy sobie na ratuszu i czekamy na tramwaj c'nie? I widzimy, że nasze mordy stoją, no to witamy się jowialnie, no bo ♥♥♥♥♥, nasze ziomeczki, mordy, fizys te same i ♥♥♥♥, drzemy się jak ludzie pierwotni, bo radość ze spotkania mordy to żywioł, któremu ulec nie sposób. Nic by nam w tej komunii radości nie przeszkadzało, gdyby nie jakiś smutas, ból istnienia i niewiele ponadto, klepie w ten swój telefon, pewnie, że mu nie pasuje nasze być może nieco nad wyraz uzewnętrzniane nasze ukontentowanie. ♥♥♥♥♥♥.
Miętowy lisek
Anthro
Terminator Genisys
Zawsze gdy już mam to obejrzeć, okazuje się, że mam coś ważniejszego do roboty.
Nie mogę znaleźć na to czasu.
Zawsze gdy już mam to obejrzeć, okazuje się, że mam coś ważniejszego do roboty.
Nie mogę znaleźć na to czasu.
Ostatnio edytowany przez JaDoViTy dnia 31.08.2015 23:23:58
Kot
Zmiennokształtny
Casablanca. Pięć nieudanych podejść w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. :P W warszawskim Iluzjonie trafiła mi się ostatnio nawet retrospektywa Ingrid Bergman, ale jakoś ciągle nie było mi po drodze do kina. W ostatnią sobotę jednak się zaparłem i nie dość, że wylądowałem z Marjani pod kinem, to jeszcze kupiłem sobie bilet na seans. Ale tak się zagadaliśmy i zapiliśmy, że w końcu uznałem, że szkoda oglądać taki film na rauszu.
Obejrzę innym razem. :P
Obejrzę innym razem. :P
Jestem niebieskim kotem, i to jest OK.
7
(+7|-0)
Re: 30 Dniowy Challenge - Movie Edition
Wysłano: 1.09.2015 12:17:18
Wysłano: 1.09.2015 12:17:18
Wilczek
Anthro
The best bohater Evah
Uwielbiam filmy gry z tej serii, a za tego najnowszego nie mogę się wziąć.
Nie raz już z kumplem mieliśmy usiąść obejrzeć i zawsze coś dziwnego się działo.
Uwielbiam filmy gry z tej serii, a za tego najnowszego nie mogę się wziąć.
Nie raz już z kumplem mieliśmy usiąść obejrzeć i zawsze coś dziwnego się działo.
"Polish Club: it may be weak, it may be strong, it may be short, it may be long"
6
(+6|-0)
Re: 30 Dniowy Challenge - Movie Edition
Wysłano: 1.09.2015 15:43:40
Wysłano: 1.09.2015 15:43:40
Kundlik
Mi no Patatas
Tyle dobrych filmów w poczekalni...
Day 3
Film, który mozesz ogladac mase razy - film, który widziało się już wiele razy, ale zawsze z przyjemnością do niego się wraca.
Siedem
Jeden z moich najukochańszych filmów. Za każdym razem ogląda się tak samo, nawet znając zakończenie, czy w ogóle co się kiedy stanie. Obsada idealna, gra aktorsa bez zarzutu... Mój thriller życia.
Day 3
Film, który mozesz ogladac mase razy - film, który widziało się już wiele razy, ale zawsze z przyjemnością do niego się wraca.
Siedem
Jeden z moich najukochańszych filmów. Za każdym razem ogląda się tak samo, nawet znając zakończenie, czy w ogóle co się kiedy stanie. Obsada idealna, gra aktorsa bez zarzutu... Mój thriller życia.
Ostatnio edytowany przez DiamondJack dnia 1.09.2015 15:43:58
Excuse me, can you play the music louder? I cannot find the cause of my dream
Szablastozębny Tygrysio
Anthro
Wiele takich jest, wymienię w kolejności od najchętniej oglądanego:
1. Prawo zemsty
2. Wszystkie części piły
3. Wodny Świat
4. Harry Potter (w sumie głównie Czara ognia i Książę Półkrwi)
5. Wodny Świat
6. Avatar
7. Efekt Motyla
1. Prawo zemsty
2. Wszystkie części piły
3. Wodny Świat
4. Harry Potter (w sumie głównie Czara ognia i Książę Półkrwi)
5. Wodny Świat
6. Avatar
7. Efekt Motyla
"You are not who you are, you the one you want to be "
Puffgryf zaczepno-obronny
Kontrolerzy (jakieś 5 razy) i Skazani na Shawshank ( jakieś 7)
Każdy zasługuje na drugą szansę.
Na trzecią... niekoniecznie.
Klacz huculska
1. Avatar
2. Harry Potter
3. Troja <3
2. Harry Potter
3. Troja <3
Wilk
Anthro
Trylogia Matrixa, Terminator 1 i 2, Robocopy, trylogia Iron Mana. To tak w skrócie
Autor avatara : http://www.furaffinity.net/user/misskin/
"For those who seek perfection there can be no rest on this side of the grave." A żem trochę leń, to perfekcyjny nigdy nie będę.
Na gg jestem bardzo rzadko, dużo lepiej złapać mnie na PM/Skype ew. Steam
"For those who seek perfection there can be no rest on this side of the grave." A żem trochę leń, to perfekcyjny nigdy nie będę.
Na gg jestem bardzo rzadko, dużo lepiej złapać mnie na PM/Skype ew. Steam
Lot nad kukułczym gniazdem - Jack Nicholson w najwyższej formie, idealnie odegrał rolę McMurphyego a reszta aktorów również nie zawodzi.
Canis lupus albus
Zmiennokształtny
Również wymienię:
-Spice and Wolf
-Matrix
-Władca Pierścienia
-Hauru no ugoku shiro
-Mononoke Hime
-Wodny Świat
-Mad Max
-Efekt Motyla
-Spirited Away
-wszystko od Tima Burtona
Wiele, wiele innych
-Spice and Wolf
-Matrix
-Władca Pierścienia
-Hauru no ugoku shiro
-Mononoke Hime
-Wodny Świat
-Mad Max
-Efekt Motyla
-Spirited Away
-wszystko od Tima Burtona
Wiele, wiele innych
冬が来ている!
Miętowy lisek
Anthro
"13 Dzielnica" obejrzane z 6 razy
Oraz "The Simpsons Movie" obejrzane 3 razy
Oraz "The Simpsons Movie" obejrzane 3 razy
3
(+3|-0)
Re: 30 Dniowy Challenge - Movie Edition
Wysłano: 1.09.2015 21:41:42
Wysłano: 1.09.2015 21:41:42
Wilczek
Anthro
"Polish Club: it may be weak, it may be strong, it may be short, it may be long"
Kotomiś Cudowny (bajeczny)
Zmiennokształtny
Jest dużo takich filmów ale wrzucam mój ulubiony film EVER (,,Forrest Gump") i kilka polskich pozycji które kocham Troszkę miłości dla polskiego kina :3 (nie chcę rozciągać postu więc dodam, że ,,Misia" i ,,Seksmisję" też mogę mielić i mielić)
Anything that is beautiful people want to break.
hare
Anthro
Dzień 1.
Musicale
Dzień 2.
Hair.
Dzień 3.
Rent.
Musicale
Dzień 2.
Hair.
Dzień 3.
Rent.
Kot
Zmiennokształtny
Lubię wracać do Lisztomanii. Za kamp w najlepszym wydaniu. :P
[+18]
Spoiler:
O filmie w pigułce: http://www.filmweb.pl/video/na+skr%C3%B3ty/Lisztomania-34999
PS: Jakub zdobył mnie labiryntem Windowsa. <3
[+18]
Spoiler:
O filmie w pigułce: http://www.filmweb.pl/video/na+skr%C3%B3ty/Lisztomania-34999
PS: Jakub zdobył mnie labiryntem Windowsa. <3
Jestem niebieskim kotem, i to jest OK.
6
(+6|-0)
Re: 30 Dniowy Challenge - Movie Edition
Wysłano: 2.09.2015 16:48:50
Wysłano: 2.09.2015 16:48:50
Kundlik
Mi no Patatas
Ciekawe propozycje. Niektóre dorzuciłem do listy filmów do obejrzenia.
Day 4
Film, który zawiódł Twoje oczekiwania
REC 3
REC i REC2 są horrorami, które bardzo miło wspominam. Mają wszystko co oczekiwałem od tych filmów. Widzę plakat "REC3 Geneza". Myślę "Ooo, będą jakieś wyjaśnienia względem fabuły. Ciekawie" Widzę panne młodą na plakacie. Tutaj mój instynkt samozachowawczy powinien zadziałać i powiedzieć, że coś jest nietak. To co obejrzałem w kinie zawiodło mnie całkowicie. W momencie, gdy śmiałem się częściej niż czułem dreszcz, wiedziałem, że horrorem tego nie nazwę... Nie tego oczekiwałem-_-
Day 4
Film, który zawiódł Twoje oczekiwania
REC 3
REC i REC2 są horrorami, które bardzo miło wspominam. Mają wszystko co oczekiwałem od tych filmów. Widzę plakat "REC3 Geneza". Myślę "Ooo, będą jakieś wyjaśnienia względem fabuły. Ciekawie" Widzę panne młodą na plakacie. Tutaj mój instynkt samozachowawczy powinien zadziałać i powiedzieć, że coś jest nietak. To co obejrzałem w kinie zawiodło mnie całkowicie. W momencie, gdy śmiałem się częściej niż czułem dreszcz, wiedziałem, że horrorem tego nie nazwę... Nie tego oczekiwałem-_-
Excuse me, can you play the music louder? I cannot find the cause of my dream
Wilk
Anthro
Ciężko mi takowy wymienić ponieważ zazwyczaj nie oglądam filmów z oczekiwaniami a jedynie z nadzieją na trochę rozrywki ^^ Ale z nowszych to zawiódł mnie Robocop ten najnowszy nieco. Oczekiwałem czegoś wierniejszego poprzednim filmom. Jednak sam w sobie, oglądany jakby bez połączenia go z poprzednimi częściami, nie był wcale taki zły. Dopiero po porównaniu go do poprzedników blaknie.
Autor avatara : http://www.furaffinity.net/user/misskin/
"For those who seek perfection there can be no rest on this side of the grave." A żem trochę leń, to perfekcyjny nigdy nie będę.
Na gg jestem bardzo rzadko, dużo lepiej złapać mnie na PM/Skype ew. Steam
"For those who seek perfection there can be no rest on this side of the grave." A żem trochę leń, to perfekcyjny nigdy nie będę.
Na gg jestem bardzo rzadko, dużo lepiej złapać mnie na PM/Skype ew. Steam
Puffgryf zaczepno-obronny
Tak jak Deathproof jest jednym z filmów, które obejrzałam (!) 3 razy tak Planet Terror mnie totalnie rozczarował
(najlepsze kawałki z Tarantino to dalej nie Tarantino... )
(najlepsze kawałki z Tarantino to dalej nie Tarantino... )
Ostatnio edytowany przez Blajn dnia 2.09.2015 17:17:59
Każdy zasługuje na drugą szansę.
Na trzecią... niekoniecznie.
bajobongo
Zmiennokształtny
"Zakochany Bez Pamięci". Ani mnie szczególnie zaciekawiły postacie, ani ta historia niczego nowego czy odkrywczego mnie nie nauczyła.
Once is an accident
Twice is coincidence
But three times, begs the question
Twice is coincidence
But three times, begs the question
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.