Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym

12>>


5
(+5|-0)
Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 0:50:52
Wilk
Anthro
Yoł futrzaki!
Pomysł taki: jest tutaj całkiem zacna gromadka informatyków, więc co wy na to żeby zebrać się w grupę i zrobić konkretniejszą futrzastą grę (coś bardziej ambitnego niż tekstówka czy dogorywający flash)?

Mam tu na myśli pełnoprawny projekt oparty na sprawnym silniku (obecnie jest w czym przebierać). Rzecz traktuję jako całkowitą zabawę, ale jak zacznie nam wychodzić coś konkretnego to zawsze można pomyśleć, o zarobieniu paru ojro na produkcie.

Żeby wszystko miało ręce i nogi niech osoba która chce dołączyć wypiszę czym się może zajmować (drzewko skilli w znacznej mierze zależy od wybranego silnika).

Więc tak przykładowo z mojej strony:
Kodzenie
C#, Cpp, JS, RGSS i pierdoły sieciowe

Grafika
Modelowanie scen, obiektów nieożywionych, efektów(wybuchy itp) na przyzwoitym poziomie, Modelowanie postaci (noob).

Dźwięk
-

Reszta
Pisanie scenariuszy/dialogów, testy.

W kwestii wyboru silnika moim zdecydowanym faworytem jest unity 3d, bo: 1- C# !!!!!! 2- Prostota interfejsu 3- build gry na praktycznie każdą sensowną platformę 4 - free do użytku personalnego (jak chcemy oficjalnie wydać, trza wybulić)

Wcześniej pracowałem na RPGM (konieczność kodowania zredukowana do minimum, głównie RGSS - Ruby Game Scripting System, ale projekty praktycznie tylko w 2d). Silnik trzeba kupić, cena zależy od wersji.

Unreal 4 - No po prostu uber, ale jestem na etapie zabawy z silnikiem więc się nie wypowiem za dużo.

BGE - Całkiem free do dowolnego użytku, wszystko co potrzebne mamy praktycznie w jednym narzędziu, ale IMO silnik ma małe możliwości.

Dobrze jest raczej zacząć od wyboru silnika, więc dobrze aby się każdy wypowiedział, dorzucił swoją propozycję itp.

Jeśli się zbierze sensowna ilość osób, to może coś z tego będzie :P
Ostatnio edytowany przez Triafis dnia 12.11.2015 1:26:33
"I've got an idea--an idea so smart that my head would explode if I even began to know what I'm talking about".

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 1:01:52
kot
Kiedyś miałem pomysł na 2d scroller i zacząłem cośtam robić w unity, ale nigdy nie ujrzało to światła dziennego. Graficznie osadzona w średniowieczu, movement miał trochę naśladować ngame.

Jakby co jestem chętny do pomocy :-)k
Ostatnio edytowany przez andrus dnia 12.11.2015 1:02:27

Anonim
1
(+1|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 1:36:00
Ooh... Od baardzo dawna chciałam wziąć udział w czymś takim ^^. Ja jedynie mogę zaoferować tworzenie grafiki 2d, projektowanie postaci itp. Czyli tylko graficzne sprawy ^^;.
Bardzo mi się taki pomysł podoba :D

Anonim
3
(+3|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 2:14:40
Moim zdaniem o wiele za duży projekt, żeby ludzie którzy muszą pracować i robić masę innych rzeczy byli w stanie w wolnym czasie dołożyć się na tyle żeby wyszło coś z tego szybciej niż za 20 lat i było grywalne.
Chyba, że ktoś wpadnie na faktycznie wspaniały pomysł podbijający serca, nakreśli piękną fabułę da jakieś początki i założycie patreona czy inny kickstarter żeby zebrać grube miliony, ale wątpie ;p
W każdym razie, powodzenia

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 8:05:49
wilk syberyjski
Anthro
Jestem za i chętny do pomocy(wcześniej już uczestniczyłem w podobnym projekcie i gra działała , zwykła 2d w grafice 32 bity) Byłem wtedy grafikiem i odpowiedzialny za textury.
I'still here

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 13:10:47
Wilk
Anthro
@andrus - Unity ^^ kodziłeś coś fajnego? :P

@Sheribonbon - Graficzne sprawy są bardzo ważne, zwłaszcza jeśli zdecydujemy się na 2d :P Masz jakiś upatrzony silnik?

@ Termint - łooo no bez przesady. Zespół 5osób może walnąć spoko grywalną gierkę w unity, bez nakładów kasiory i siedzenia po 12h. W RPGM zrobiłem swojego rpg w jakieś 4 miesiące ;-)k

@Wilczak - Super, bo ja z texturami jestem wrogiem :P Jaki silnik ci pasuję?

Gierka którą wcześniej zrobiłem na RPGM (http://www.mediafire.com/...N%5D-v1.02a.exe) tak wiem miałem kontynuować, ale trochę się w kodzeniu c# rozpędziłem :rollk:
"I've got an idea--an idea so smart that my head would explode if I even began to know what I'm talking about".

Offline
inż. Toboe
3
(+3|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 13:38:20
Irbis
Bestia
Przed wybraniem silnika warto się zastanowić na czym ta gra miałaby polegać. Platformówka, RTS, RPG, Tower Def, strategia turowa, przygodówka, symulator?
Mi się wydaje, że dobrą opcją byłaby strategia turowa. Prosta, niewielkim nakładem można coś ciekawego i z dużą grywalnością zrobić.
Wplecenie wątku furry może być trudniejsze. Może 3 frakcje: kotowate, psowate i jaszczurowate? Storyline nie wymyślę na poczekaniu.
Móglbym się pisać. Języków programowania parę znam, a nawet jak jakiegoś nie znam, to nie problem się nauczyć. Gorzej moze być z czasem.
Jam jest Toboe, Wyjący Irbis.

4
(+4|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 13:46:00
Arachne
Taur
Tylko błagam, nie róbcie już nic w RPG makerze. Nie kojarzę ani jednej dobrej gry w tym napisanej od przeszło 10 lat, a jak widzę te same niebieskie ramki i stockowe sprite'y to od razu mi się odechciewa grać.

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 14:34:46
kot
Próbowałem kodzić movement jednocześnie z robieniem poziomów, sprite'ami postaci i przeciwników i wszystkim, i średnio cokolwiek wyszło ;d

koncept na swój 2d scroller miałem taki, że główny bohater może zmieniać postać między human/anthro a feralem. W miastach mógłby przebywać tylko pod ludzką postacią, inaczej byłby zaatakowany. Pomiędzy miastami duże przestrzenie, z przeszkodami stanowiącymi wyzwanie logiczno-zręcznościowe. Np huśtanie sie na gałęziach by gdzieś dalej doskoczyć wymaga postaci człowieka, ale przez tunel można się przecisnąć tylko w formie zwierza. W lasach forma anthro prowokowałaby moby do ataku.

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 14:44:17
Kitsune
Zmiennokształtny
Mam Clickteam Fusion 2.5, może coś w tym? niestety taki program 90€ kosztuje, ja wyhaczyłem w promocji za 30€

2
(+2|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 16:01:07
Wilk
Anthro
@ Toboe - Yup, ale zanim wybierzemy typ gry i silnik trzeba wiedzieć jak wygląda grupa chętnych (ilościowo i jakościowo)

@ DarkV - są bardzo dobre gry w RPGM, to pełnoprawny silnik, o ile ktoś już nie ma przesytu na jego punkcie (ja już raczej mam dość i sam nie mogę patrzeć na kolejne tytułu, ale sam silnik jest zacny, prosty i można na nim coś wyklepać).

@ andrus - brzmi fajnie, szkoda że nie ukończyłeś :P

@kitsunechao - wygląda fajnie, ale cena mnie odpycha :rollk:

Póki co wygląda na to, że jak już coś będzie klepane to 2d. Zobaczymy jaka się grupa zbierze. Jak dla mnie możemy śmiało robić w unity z tymi ludźmi co się zgłosili. Utworzymy potem jakąś konferencję, czy chociaż zamkniętą ankietę celem ogarnięcia tematyki gry.
Ostatnio edytowany przez Triafis dnia 12.11.2015 16:02:01
"I've got an idea--an idea so smart that my head would explode if I even began to know what I'm talking about".

1
(+1|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 16:46:54
Shiny Ditto
Zmiennokształtny
Takie Doukutsu czy Undertale są w zasadzie proste, to co ich wybija to fabuła i dobra szata graficzna trzymająca jednak styl 16 bit lub 8 bit
Powodzenia
Ostatnio edytowany przez rafper dnia 12.11.2015 16:47:29
Szkoła Elejska: Ruch nie istnieje
Teologia apofatyczna: pozytywne poznanie natury Boga przekracza granice możliwości ludzkiego rozumu, można tylko mówić jaki nie jest; Bóg jest niematerialny, nieskończony, nie zły, nie dobry, niepoznawalny, nie jest bytem, nie jest myślą...

Cytat:
– Przecież powiedziałeś, że w podręczniku balistyki nie ma o niej wzmianki.
– Znalazłem w Internecie.

1
(+1|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 17:12:26
Trickster
Anthro
Coś w stylu Darkest Dungeon. Łatwo to zakodować, łatwo zrobić grafikę, a grywalność nieziemska.

1
(+2|-1)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 12.11.2015 17:25:33
.
Ostatnio edytowany przez BravoZulu dnia 9.12.2015 15:20:55

2
(+2|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 13.11.2015 10:28:48
Wilk
Anthro
Ja nie wypowiem się za dużo, ani nie jestem dobry w kodzeniu, ani w grafice, ale pomysły mam ^^

Pomysł jest na gierkę trybu strategi czasu rzeczywistego (nie na tury), rasy by były 3, smokowate (nazwa coś nwm, np. Drakoni, albo coś w tym stylu), furry, i ludzie, pomysł na zarysy kampanii też mam, lecz nie będę się tutaj rozpisywał, jak trzeba będzie to rozwinę swój pomysł, wraz z pomysłem na kampanie ^^

Mógłbym jeszcze zaprojektować nieco mapy (lecz tylko teren, budynki itp. to nie moja działka)
Ostatnio edytowany przez Fillin dnia 13.11.2015 14:22:22

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 13.11.2015 13:54:36
Lis
Zwierzę
Mógłbym pomóc ale niestety tylko w sprawie tekstów gdyż nie mam żadnej dobrej strony no chyba że modele 3d ale to się jeszcze uczę.

4
(+4|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 13.11.2015 16:31:33
Smok Serwisowy
zróbcie sobie na próbe projekt w stylu game jam najpierw - czyli cała gra w 2-3 dni.
przeważnie wychodzę lepiej niż większe projekty, które nigdy nie są kończone - jak wam wyjdzie to się rzućcie na coś większego.

robiłem UI i grafikę 2d/3d w Unity do prawie 200 gier/ appek na AppStore więc jak byście potrzebowali jakiejść porady w zakresie powyższych na Unity to można do mnie uderzyć. UE też coś ogarniam w tych dziedzinach. jak coś to najlepiej pisać na skype :)
Ostatnio edytowany przez Smok dnia 13.11.2015 16:33:00
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 13.11.2015 20:29:31
Anthro
.
Ostatnio edytowany przez Kord dnia 21.04.2017 0:15:29
Lubię ciastka
lecz jeść ich nie mogę
bo grubnę :C

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 26.01.2016 20:10:35
Wilk
Anthro
Yoł!
Ekipa zebrana, pesos zdobyte. ciśniemy na Unity (C#).
Dzięki za porady i "zgłoszenia".
"I've got an idea--an idea so smart that my head would explode if I even began to know what I'm talking about".

Anonim
0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 26.01.2016 20:16:39
Jak coś to rzućcie mi motyw i kolorystykę gry to się pobawię i może Wam coś a'la soundtrack podrzucę ;)

-1
(+0|-1)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 26.01.2016 21:48:33
Pantera
Zmiennokształtny
Do fabuły można zebrać wszystkich piszących jakieś opowiadania i sklecić coś wspólnie.
Kot jak kot ale i psot.

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 26.01.2016 22:23:28
Hiena
Anthro
Ja z tekstem i Designem też zawsze pomóc mogę. W końcu z tego żyję ;).
J*bło to j*bło, na c**j drążyć :)

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 26.01.2016 22:41:30
Szare A Fu Fu
Smokełke
Trzymam kciuki :D Relacjonujcie jak tam wam idzie, jak postępy i w ogóle :)

0
(+0|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 27.01.2016 13:51:04
Lis
Anthro
Chętnie zobaczę co wyjdzie z tego projektu i co by to nie było na pewno zagram :-Dk

Niech bóg strzeże mnie przed przyjaciółmi. Z nieprzyjaciółmi sam dam sobie radę. :-Dk

Anonim
4
(+4|-0)
Re: Futrzasta gra
Wysłano: 6.02.2016 10:49:40
Cytat z "Triafis": (Link »)
Yoł!
Ekipa zebrana, pesos zdobyte. ciśniemy na Unity (C#).
Dzięki za porady i "zgłoszenia".

Jakieś postępy czy na deklaracjach się skończyło? ;p
Jak nie będę był zbyt czymś zajęty to mogę wam zaoferować swoje 11 letnie doświadczenie w muzyce i zrobić wam soundtrack i sfx.
Akurat nic bardziej dronowego, jako cichy podkład zaprezentować nie mogę, bo nie mam obecniego takiego wyrenderowanego do mp3, a sporo moich dzieł mam na dysku który aktualnie jest rozjebany, ale wrzucę pare swoich innych utworów, żebyście sobie mogli stwierdzić czy jestem wystarczająco PRO xd.
http://picosong.com/8KBc/
http://picosong.com/8KBV/
http://picosong.com/8KB9/
http://picosong.com/8KBu/

 Aby pisać należy być zalogowanym
12>>


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.

Wyszukiwanie zaawansowane