Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym



1
(+5|-4)
Audycja o futrzakach
Wysłano: 11.12.2015 11:28:06
Hej :)

Myślę, że znają mnie tu pojedyncze osoby, więc najpierw się przedstawię :) Jestem Shannon, siberian husky. Aktualnie studiuję we Wrocławiu i dla Wrocławian głównie tę wiadomość kieruję.
Od niedawna zacząłem pracę w Radiu LUZ i jak na razie nie narzekam - robię to, co lubię. Jednak jednym z poleceń, które dostałem od szefostwa jest zrobienie tzw. audycji autorskiej na dowolny temat. Myślałem długo nad tematyką i wpadł mi do głowy pomysł nagrania audycji o furry fandomie. Co o tym myślicie? Oczywiście nie chcę i nie będę nic robić przeciwko ogólnej woli fandomu. Po prostu wychodzę z propozycją. Jako że sam jestem futrzakiem od ładnych kilku lat, chciałbym, aby ta audycja swoją formą i treścią zainteresowała potencjalnych słuchaczy i pokazała, o co w tym wszystkim biega, z czym to się je. Może nawet dałoby się to połączyć z jakąś zbiórką kasy na schronisko czy coś...
Stąd też kieruję do Was swoje pytanie:

Czy znalazłby się ktoś chętny do porozmawiania o fandomie, do krótkiego wprowadzenia do tematu oraz do przedstawienia swojego punktu widzenia?

Myślę, że polegałoby to na nagraniu - nazwijmy to - wywiadu. Im więcej chętnych, tym lepiej. Rzecz jasna pytania planuję skonstruować jak najbardziej subtelne - zresztą można tę kwestię jeszcze uzgodnić tak, aby wszystkim pasowało.

Miejsce? Wrocław. A gdzie dokładniej to do ustalenia.
Termin? Proponowałbym ten lub przyszły weekend.

Shannon

P.S. Aha, jeśli by ktoś nie miał jak dojechać rozważam również opcję nagrania rozmowy telefonicznej/skypa
_______
Skype: huskyshanon
Ostatnio edytowany przez shanon dnia 11.12.2015 11:43:14

13
(+13|-0)
Re: Audycja o futrzakach
Wysłano: 11.12.2015 12:32:30
Hiena pręgowana
Zmiennokształtny
już kiedyś kiedyś coś takiego było