Zmień fonty Zmień rozmiar

Przeglądający wątek:   1 Anonimowi

 Aby pisać należy być zalogowanym



5
(+5|-0)
Aplikacja do ćwiczenia słuchu
Wysłano: 14.05.2016 23:20:46
Rrrudy lis :3
Zwierzę
Cześć, ostatnio natknąłem się na taką aplikację online do ćwiczenia słuchu absolutnego:
http://pitchimprover.com/index.php?type=Perfect

Gram na pianinie od jakichś 6 lat (bardzo przeciętnie) i byłem w szoku że tak słabo mi idzie. Siedziałem dziś nad tym przez 5 godzin i doszedłem do lvl 5... Jeśli wam się chce, to podzielcie się wrażeniami :P Zobaczymy kto pierwszy dojdzie do lvl 11 i będzie miał słuch absolutny!
"Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii" - A.C. Clarke
"Im bardziej zaawansowane technicznie medium, tym bardziej prymitywne, błahe i bezużyteczne wiadomości są przy jego pomocy przekazywane" - S. Lem

-3
(+0|-3)
Re: Aplikacja do ćwiczenia słuchu
Wysłano: 17.05.2016 18:00:56
Takie aplikacje z reguły są szajstwem\scamem\naciąganiem\jak zwał tak zwał.
Co do pianina to próbuj ze słuchu grać ulubione piosenki. Ale takie które bardzo dobrze znasz. Ja w ten sposób nauczyłem się pierwszego openingu AOT.

1
(+1|-0)
Re: Aplikacja do ćwiczenia słuchu
Wysłano: 17.05.2016 22:07:40
Arachne
Taur
Nie musisz nic instalować. Możesz sobie poklikać na stronie. Za darmo. Nawet reklam nie ma.

0
(+0|-0)
Re: Aplikacja do ćwiczenia słuchu
Wysłano: 17.05.2016 23:47:00
Rrrudy lis :3
Zwierzę
Ja w ten sposób nauczyłem się nie znając jeszcze nut małej fugi g-minor Bacha (a potem rozkminiłem nuty) ale co to ma do rzeczy? Nie zadałeś sobie nawet trudu żeby zerknąć na to co podesłałem i z góry zakładasz że chciałbym forum spamować...
"Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii" - A.C. Clarke
"Im bardziej zaawansowane technicznie medium, tym bardziej prymitywne, błahe i bezużyteczne wiadomości są przy jego pomocy przekazywane" - S. Lem

1
(+1|-0)
Re: Aplikacja do ćwiczenia słuchu
Wysłano: 18.05.2016 19:36:35
gronkowiec
Anthro