Zmień fonty Zmień rozmiar

Arclightowa "sztuka"

 Gallery   »  Arclightowa "sztuka"   »  [ucze] Puk puk! (WIP)
First Photo Previous Photo 4 (z 5 ) Next Photo Last Photo
2

(+2|-0)
[ Kliknij aby powiększyć ]
[ucze] Puk puk! (WIP)

First Photo Previous Photo 4 (of 5) Next Photo Last Photo
 Gallery   »  Arclightowa "sztuka"   »  [ucze] Puk puk! (WIP)
Komentarze są własnością ich autorów. Twórcy niniejszego serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za ich treść.
1
(+1|-0)
Arclightowa "sztuka" » [ucze] Puk puk! (WIP)
Wysłano: 13.06.2015 22:09
Wilko-szop
Anthro
Jeżeli się nie mylę to jak się "z buta wjeżdża" to noga na której się stoi minimalnie się zgina w kolanie i idzie do tyłu względem ciała.
moim zdaniem przez to że jest prosta to wygląda trochę sztywnie.
:-Pk

0
(+0|-0)
Arclightowa "sztuka" » [ucze] Puk puk! (WIP)
Wysłano: 13.06.2015 22:43
Wilk
Anthro
Byłbyś w stanie to jakoś rozrysować, nawet na stickmanach? Bo jakoś moja wyobraźnia w tym przypadku dostaje nieokreślony error :lolk: Chodzi mi o tą część "idzie do tyłu względem ciała"... Nie bardzo wiem jak to niby ma wyglądać. Na moim rysunku jest *lekko* ugięta, wydawało mi się cały czas podczas rysowania że jest ok. No bo w sumie jak wywalasz butem drzwi albo kopiesz kogoś to uginasz lekko w kolanie nogę na której będzie ciężar i balansujesz ciałem nieco do tyłu, przynajmniej takie są moje obserwacje z różnych filmów akcji, jak też i sztuk walki na YT. Ale również mogę się mylić :-Pk W sumie szybki search w google grafika pokazuje że to co widać na rysunku jakoś mega dalekie od rzeczywistości nie jest.
https://selfdefense4life....g-down-door.jpg
http://www.uruknet.info/u...11-image007.jpg
http://pad2.whstatic.com/...6-Version-3.jpg

Poza tym to było moje pierwsze podejście do czegoś bardziej "dynamicznego" niż stanie w miejscu, z ewentualną zmianą pozycji rąk :lolk: I chyba w sumie nieźle wyszło biorąc to pod uwagę.

2
(+2|-0)
Arclightowa "sztuka" » [ucze] Puk puk! (WIP)
Wysłano: 13.06.2015 22:54
kot
Sierść na ogonie rośnie nie w ta stronę, i lewa noga wydaje się jakby oddzielona od reszty ciała. Popróbuj może rysować z innego kąta niż 90 czyli pełnego profilu, postacie wyglądają wtedy bardziej wiarygodnie.

1
(+1|-0)
Arclightowa "sztuka" » [ucze] Puk puk! (WIP)
Wysłano: 13.06.2015 23:56
kot
A co do stickmana: http://puu.sh/inGLZ/898bc2af03.png (jestem na telefonie, wiec może wymagać obrócenia)
Kiedy uczyłem się kopać, z tym, że ludzi, a nie drzwi, to należało obrócić tylną nogę wewnętrzną stroną kolana do przeciwnika, żeby go nie stracić w przypadku kontrataku. Jest jednak mała szansa, że drzwi ci oddadzą kopa w kolano, więc może taka pozycja, w jakiej narysowałeś postać jest korzystniejsza pod względem stabilności i siły kopnięcia.

2
(+2|-0)
Arclightowa "sztuka" » [ucze] Puk puk! (WIP)
Wysłano: 17.06.2015 16:20
Hybryda
ciało się powinno do tyłu przechylić aby zrobić równowagę dla kopiącej nogi. A jeśli na siłę spionowana sylwetka to jak w 1 komentarzu - uginamy nóżkę na której stoi i robimy jej "stabilny" wykrok :)

0
(+0|-0)
Arclightowa "sztuka" » [ucze] Puk puk! (WIP)
Wysłano: 17.06.2015 17:20
Wilk
Anthro
I tak w sumie będę przerabiać pomału tło od początku, to i naprawię (a przynajmniej postaram się) te błędy które mi wskazaliście. :) Nie wiem tylko ile mi to zajmie.

0
(+0|-0)
Arclightowa "sztuka" » [ucze] Puk puk! (WIP)
Wysłano: 18.06.2015 13:15
Hybryda
myślę, że łatwiej Ci będzie od nowa zacząć z tymi odchylonymi do tyłu pleckami. Popatrz sobie jak się wyginają ładnie panowie na karate, gdzie ciało im do tyłu bardzo idzie. Możesz się wzorować na tych pozycjach, będzie Ci wygodniej