Przeglądający wątek:
1 Anonimowi
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
Ok zakładam ten temat ponieważ nie widzę tu żadnego RPG chociaż mówi się cały czas o tym. Mam zamiar stworzyć coś takiego i uprościć to jak tylko się da, chętni musieli by mieć gg, wszelkie pomniejsze sprawy związane np ze wzrostem poziomu, statystyką, czy wyborem czarów załatwiał bym właśnie w pięć minut przez gg, na forum była by tylko czysta historia pod którą w nawiasie pisał bym nieistotne szczegóły jak żuty kostką, ilość doświadczenia i takie duperele, chętni do wzięcia udziału musieli by mieć na to czas jeśli kogoś nie będzie na forum dzień czy dwa to spoko, postaci nic się nie stanie chociaż osłabi to drużynę ale jak ktoś zrobi sobie wakacje to albo musi mieć zastępstwo albo zabijam postać, szukam chętnego do stworzenia zemną scenariusza i wspomaganiu mnie, podzielę się obowiązkami po równo, ustalę zasady i plan przebiegu gry, myślę że to będzie po części nieliniowa fabuła ale na tyle zwarta by nie było chaosu, to jak szybko skończy się gra zależy od inteligencji i mądrości graczy, taki właśnie mam plan, chętni niech podają klasę postaci (tylko główne by nie było kłopotu tzn mag, wojownik, złodziej itp. żadnych inżynierów, druido-kawalerzystów czy producentów bułki tartej) oraz rasę (krasnolud, człowiek, elf, itp jak zobaczę rasę typu szlamisty kołowrot czy pancer wafel to będę zły) wyznaczycie też przywódcę, kogoś kto będzie gadał i podejmował ważne decyzje jeśli będą między wami różnica co do tego jak postąpić to uprości grę i spowoduje że będzie ona przyjemniejsza, mam zamiar zaskakiwać niespodziankami które dadzą dodatkowego smaczku, zobaczymy jak wyjdzie, na razie szukam chętnych do pomocy i graczy ![:)](/uploads/smil3dbd4d6422f04.gif)
![:)](/uploads/smil3dbd4d6422f04.gif)
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
![](/uploads/cavt4bd75099c4ed1.jpg)
Wilk Grzywiasty
Anthro
ja być jako CHĘTNY gracz ^^
EDIT:
człowiek, wojownik
masz :p
EDIT:
człowiek, wojownik
masz :p
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
To zamiast marnować posta na powiedzenie jestem chętny mogłeś od razu napisać klasę i rasę, ja naprawdę mam zamiar doprowadzić to do końca
Zasady
Gra:
Gra będzie z pod znaku magii i miecza w grze będziecie mieli możliwość poruszania się w dowolne miejsce ( mapa jeśli uda wam sie ją zdobyć
), będą qesty poboczne jakby skończyła wam się kasa lub chcieli byście jakiejś nowej przygody, pełno niespodzianek, zagadek i teścików które dodadzą przygodzie polotu, główny wątek oparty na etapach, wasze klasy nieraz zadecydują o losie drużyny dlatego najlepiej mieć drużynę zróżnicowaną, mnóstwo neutralnych postaci z którymi możecie pogadać, tony różnego ekwipunku (wasze zbroje i miecze przydadzą się podczas walki im lepsze tym skuteczniej atakujecie się i bronicie ale o tym za chwilkę) w tym magicznych przedmiotów niekiedy o unikalnych właściwościach, zabierajcie wszystko co nie jest przybite do ziemi
przeszukujcie każdy kont, przedmioty za walkę i ze skrzyń będę losował w domu według 3 (z 3 woreczków) kategorii, mały łup, średni łup i wspaniały łup
Walka
przy przejściu na żądany teren będę losował kostką spotkanie specjalne, dzięki temu może odbyć się walka (20% szans że przy przejściu z lokacji na lokację napadną was stwory jakie i ich liczba również będzie losowana) (woreczek
) ich inteligencja będzie zależała od przebiegu walki tzn jeśli to durne bestie to losowo rzucają się na kogoś z drużyny, jeśli to mądre istoty to rzucą się na najsłabszego, jeśli to naprawdę inteligentne stworzenia to postarają się przybrać odpowiednią taktykę, (tzn ja będę nimi walczył ale ograniczać mnie będzie kostka
) na walkę będzie miała duży wpływ wasza klasa pancerza i broń której używacie, na początku będziecie słabi wraz z lepszym sprzętem, wyposażeniem i poziomami będzie rosnąć wasza siła rażenia (dużo umiejętności i czarów dla wojowników czy magów przy przejściu z poziomu na poziom, wybierać mądrze ) im potężniejszy przeciwnik tym więcej xp, kasa nie przyda wam się w sakiewkach nie szczędźcie jej na mikstury i ekwipunek. I to chyba tyle, wszelkie pytania kierujcie na gg
nawet jak mnie nie mai odpowiem jak tylko będę mugł
Zasady
Gra:
Gra będzie z pod znaku magii i miecza w grze będziecie mieli możliwość poruszania się w dowolne miejsce ( mapa jeśli uda wam sie ją zdobyć
![:)](/uploads/smil3dbd4d6422f04.gif)
![;)](/uploads/smil3dbd4e398ff7b.gif)
Walka
przy przejściu na żądany teren będę losował kostką spotkanie specjalne, dzięki temu może odbyć się walka (20% szans że przy przejściu z lokacji na lokację napadną was stwory jakie i ich liczba również będzie losowana) (woreczek
![:)](/uploads/smil3dbd4d6422f04.gif)
![;)](/uploads/smil3dbd4e398ff7b.gif)
![:)](/uploads/smil3dbd4d6422f04.gif)
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
Irbis się zgłasza jako gracz i ewentualnie ktoś do pomocy. Co do szczegółów to odezwę się na gg.
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
Postępy:
Ustalone zostały Atrybuty oraz ich wpływ na przebieg gry, te atrybuty to siła, zręczność, kondycja, mądrość i inteligencja (z charyzmy zrezygnowałem) każdy Atrybut ma wpływ na postać (np siła dodaje obrażenia do Ataku przy walce wręcz a kondycja zwiększa liczbę punktów życia przy awansie na poziom) Został stworzony początkowy bestiariusz oraz zasady walki, przebieg bitwy zostanie podzielony na tury podczas których każdy gracz będzie mógł wykonać odpowiednią ilość akcji, kolejność podczas bitwy będzie zależała od szczęścia (będzie losowana) lub umiejętności oraz czarów, powoli powstają lokacje i przedmioty takie jak eliksiry, części zbroi i unikalne przedmioty, nadal poszukuję chętnych do pomocy przy opracowaniu Qestów oraz wątku głównego
Więcej szczegółów związanych z grą dowiecie się na gg, piszcie nawet jak mnie niema, odpowiem jak będę w stanie
Edit-----------------------------------------
Wprowadziłem możliwość kierowania futrzastymi rasami jak, Gnol, Wilkołak, Smok czy Rakszasa oczywiście w granicach rozsądku, każda rasa będzie miała plusy i minusy, np Smok będzie bardzo upośledzony jeśli chodzi o noszenie na sobie jakiejkolwiek zbroi ale będzie to nadrabiał mocą i pancerzem łusek polepszającymi się wraz ze wzrostem poziomu, smok także nie będzie mugł mieć każdej klasy (np złodziej to klasa zakazana dla smoka, jak ustalicie rasę dowiecie się ode mnie o wszystkich jej plusach i minusach)
Edit-------------------------------------------
Dostępne klasy: Mag, Wojownik, Łowca, Palladyn, Mnich, Kapłan, Złodziej, Druid, niema sensu dawać mniej znanych klas dam wam wolną rękę przy wyboru czarów i umiejętności przy poziomach, tak więc mag będzie mógł mieć same czary nekromanckie, dalej będzie magiem ale możecie go nazwać jakkolwiek to samo z wojownikiem, niema barbarzyńcy ponieważ jedną z umiejętności wojownika dostępnych przy awansie będzie berserk, tym samym będziecie mogli dowolnie szkolić postać tak by spełniała wasze wymagania, ale uwaga nadal istnieją ograniczenia, chociaż niektóre klasy będą miały wspólne czary czy umiejętności to jednak niektóre będą zarezerwowane tylko dla jednej klasy, tak więc wojownik nigdy nie poczaruje a mag nigdy nie nauczy się umiejętności podwójne uderzenie
Edit----------------------------------------------
Ustalony system rzutu kostką na trafienie podczas walki wraz z modyfikatorami, ulepszony system losowania łupów ze skrzyń i potworów, będę się opierał na tym generatorze rzutu Kostką (dziękuję Irbisku
)
Edit--------------------------------------------
Pobierznie ustalona wartość klas w drużynie, każda ma swoje wielkie plusy (jeśli nie będziecie mieć złodzieja to pułapki będą się na was sypały jak grad a skrzynie pozostaną zamknięte, jeśli nie będziecie mieć maga to z każdym magicznym przedmiotem będziecie latali do sklepu by go zidentyfikować, bez wojownika słabsi członkowie dostaną baty itp)
Ustalone zostały Atrybuty oraz ich wpływ na przebieg gry, te atrybuty to siła, zręczność, kondycja, mądrość i inteligencja (z charyzmy zrezygnowałem) każdy Atrybut ma wpływ na postać (np siła dodaje obrażenia do Ataku przy walce wręcz a kondycja zwiększa liczbę punktów życia przy awansie na poziom) Został stworzony początkowy bestiariusz oraz zasady walki, przebieg bitwy zostanie podzielony na tury podczas których każdy gracz będzie mógł wykonać odpowiednią ilość akcji, kolejność podczas bitwy będzie zależała od szczęścia (będzie losowana) lub umiejętności oraz czarów, powoli powstają lokacje i przedmioty takie jak eliksiry, części zbroi i unikalne przedmioty, nadal poszukuję chętnych do pomocy przy opracowaniu Qestów oraz wątku głównego
Więcej szczegółów związanych z grą dowiecie się na gg, piszcie nawet jak mnie niema, odpowiem jak będę w stanie
Edit-----------------------------------------
Wprowadziłem możliwość kierowania futrzastymi rasami jak, Gnol, Wilkołak, Smok czy Rakszasa oczywiście w granicach rozsądku, każda rasa będzie miała plusy i minusy, np Smok będzie bardzo upośledzony jeśli chodzi o noszenie na sobie jakiejkolwiek zbroi ale będzie to nadrabiał mocą i pancerzem łusek polepszającymi się wraz ze wzrostem poziomu, smok także nie będzie mugł mieć każdej klasy (np złodziej to klasa zakazana dla smoka, jak ustalicie rasę dowiecie się ode mnie o wszystkich jej plusach i minusach)
Edit-------------------------------------------
Dostępne klasy: Mag, Wojownik, Łowca, Palladyn, Mnich, Kapłan, Złodziej, Druid, niema sensu dawać mniej znanych klas dam wam wolną rękę przy wyboru czarów i umiejętności przy poziomach, tak więc mag będzie mógł mieć same czary nekromanckie, dalej będzie magiem ale możecie go nazwać jakkolwiek to samo z wojownikiem, niema barbarzyńcy ponieważ jedną z umiejętności wojownika dostępnych przy awansie będzie berserk, tym samym będziecie mogli dowolnie szkolić postać tak by spełniała wasze wymagania, ale uwaga nadal istnieją ograniczenia, chociaż niektóre klasy będą miały wspólne czary czy umiejętności to jednak niektóre będą zarezerwowane tylko dla jednej klasy, tak więc wojownik nigdy nie poczaruje a mag nigdy nie nauczy się umiejętności podwójne uderzenie
Edit----------------------------------------------
Ustalony system rzutu kostką na trafienie podczas walki wraz z modyfikatorami, ulepszony system losowania łupów ze skrzyń i potworów, będę się opierał na tym generatorze rzutu Kostką (dziękuję Irbisku
![:-)k](/uploads/smil41d897bb29ff1.gif)
Edit--------------------------------------------
Pobierznie ustalona wartość klas w drużynie, każda ma swoje wielkie plusy (jeśli nie będziecie mieć złodzieja to pułapki będą się na was sypały jak grad a skrzynie pozostaną zamknięte, jeśli nie będziecie mieć maga to z każdym magicznym przedmiotem będziecie latali do sklepu by go zidentyfikować, bez wojownika słabsi członkowie dostaną baty itp)
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
![](/uploads/cavt4bd75099c4ed1.jpg)
Wilk Grzywiasty
Anthro
dobra, skoro zasady się zmieniły to ja wybieram:
Wilkołak - Palladyn
Wilkołak - Palladyn
Złodziej.
Nad rasą jeszcze się zastanawiam.
Nad rasą jeszcze się zastanawiam.
![](/uploads/cavt52a98fadbdecd.png)
Smok Serwisowy
powodzenie![:]](/uploads/smil3dbd4dcd7b9f4.gif)
![:]](/uploads/smil3dbd4dcd7b9f4.gif)
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.
I solve problems.
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
Prace posuwają się na przód ale wciąż za wcześnie by teoretyzować kiedy zakończenie
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
![](/uploads/cavt469fc42455e95.gif)
Kitsune/Rudy Lis
Zmiennokształtny
Geez, zalatuje mi to D&D
![](/uploads/cavt4889dffebd84c.gif)
Itty Bitty CYCLOPS MUTANT Kitty!
Zwierzę
a jak wiadomo - D&D ssie pałkę
![](http://img61.imageshack.us/img61/9308/kingcrimsonbannerlm0.jpg)
![](/uploads/cavt4bd75099c4ed1.jpg)
Wilk Grzywiasty
Anthro
sam ssiesz pałkę ^^
![](/uploads/cavt52a98fadbdecd.png)
Smok Serwisowy
foxia: niecierpliwością czekamy na twoja karciankę. jestem przekonany, że będzie wybitnie oryginalna i nie będzie sie na niczym wzorowała <geez>...
czekamy także na twój system... podobno ma wyjść zaraz po duke nukem forever
czekamy także na twój system... podobno ma wyjść zaraz po duke nukem forever
I'm Winston Wolfe.
I solve problems.
I solve problems.
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
Jasne że zalatuje D&D, znajdźcie mi kogoś kto w kilka dni wymyśli sam: nowy, oryginalny, na niczym nie wzorowany system wraz z całym światem w którym mógłby on funkcjonować.
Ja i tak całość wymyślam sam, jednak wzoruję się na innych grach, inaczej nie dał bym sobie rady
Ja i tak całość wymyślam sam, jednak wzoruję się na innych grach, inaczej nie dał bym sobie rady
0
(+0|-0)
Re: Prawdziwe Rpg
Wysłano: 15.08.2007 21:14:34
Wysłano: 15.08.2007 21:14:34
Daję cechy rasowe o które zostałem poproszony
Rakszasa: premia do zręczności kosztem kondycji, nie może używać ciężkich zbroi i broni dwuręcznych, noktowizja + kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, marny z niego byłby wojownik ale doskonały złodziej czy łowca, reszta klas tak sobie
Gnol: Premia do kondycji i siły kosztem inteligencji i zręczności, kara przy używaniu broni strzeleckich, premia do obrażeń przy walce bez broni, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, dobry na mnicha czy wojownika, na maga, łowcę czy złodzieja raczej się nie nada
Wilkołak: Pod postacią wilkołaka (w którego może zamieniać się zawsze gdy chce) otrzymuje premię do siły, kondycji i obrażeń (bez premii do zdrowia) kosztem inteligencji i mądrości, (im wyższy poziom tym większa premia i bonusy) nie może nosić żadnej broni ani ciężkiej zbroi oraz strzelać z łuku i czarować w wilczej postaci, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, najbardziej nadaje się na mnicha ale jako wojownik też będzie niezły na resztę klas raczej niepolecany
Smokowiec
Premia do mądrości, nie może używać żadnych zbroi, broni, oraz większości przedmiotów (jak wisiorki czy amulety) jego naturalną zbroją i bronią są łuski, oddech i pazury, (zwiększa się do nich premia przy każdym poziomie) naturalna odporność na czary (zarówno przyjazne jak i wrogie) i noktowizja, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, dobry na kapłana czy maga reszta klas raczej się nie sprawdzi
Minotaur
Premia do siły kosztem inteligencji, premia do walki toporem, kara do walki sztyletami, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, nadaje się świetnie na kapłana, wojownika i paladyna, niepolecany na maga
Equnis (koniowaty)
Premia do inteligencji kosztem kondycji, nie może używać ciężkich broni, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, dobry na maga i kapłana nie polecany na wojownika, reszta klas średnio
Uwaga! żadna rasa zwierzęca nie może używać standardowych hełmów i butów (ale istnieją unikaty dla poszczególnych ras choć są rzadkie)
Rakszasa: premia do zręczności kosztem kondycji, nie może używać ciężkich zbroi i broni dwuręcznych, noktowizja + kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, marny z niego byłby wojownik ale doskonały złodziej czy łowca, reszta klas tak sobie
Gnol: Premia do kondycji i siły kosztem inteligencji i zręczności, kara przy używaniu broni strzeleckich, premia do obrażeń przy walce bez broni, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, dobry na mnicha czy wojownika, na maga, łowcę czy złodzieja raczej się nie nada
Wilkołak: Pod postacią wilkołaka (w którego może zamieniać się zawsze gdy chce) otrzymuje premię do siły, kondycji i obrażeń (bez premii do zdrowia) kosztem inteligencji i mądrości, (im wyższy poziom tym większa premia i bonusy) nie może nosić żadnej broni ani ciężkiej zbroi oraz strzelać z łuku i czarować w wilczej postaci, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, najbardziej nadaje się na mnicha ale jako wojownik też będzie niezły na resztę klas raczej niepolecany
Smokowiec
Premia do mądrości, nie może używać żadnych zbroi, broni, oraz większości przedmiotów (jak wisiorki czy amulety) jego naturalną zbroją i bronią są łuski, oddech i pazury, (zwiększa się do nich premia przy każdym poziomie) naturalna odporność na czary (zarówno przyjazne jak i wrogie) i noktowizja, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, dobry na kapłana czy maga reszta klas raczej się nie sprawdzi
Minotaur
Premia do siły kosztem inteligencji, premia do walki toporem, kara do walki sztyletami, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, nadaje się świetnie na kapłana, wojownika i paladyna, niepolecany na maga
Equnis (koniowaty)
Premia do inteligencji kosztem kondycji, nie może używać ciężkich broni, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, dobry na maga i kapłana nie polecany na wojownika, reszta klas średnio
Uwaga! żadna rasa zwierzęca nie może używać standardowych hełmów i butów (ale istnieją unikaty dla poszczególnych ras choć są rzadkie)
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
![](/uploads/cavt53ee6bb8cef07.png)
Charyzmatyczny Nieznajomy z Imprezy
PERMABAN
RAKATAN pisał(a)):
Daję cechy rasowe o które zostałem poproszony
Smokowiec
Premia do mądrości, nie może używać żadnych zbroi, broni, oraz większości przedmiotów (jak wisiorki czy amulety) jego naturalną zbroją i bronią są łuski, oddech i pazury, (zwiększa się do nich premia przy każdym poziomie) naturalna odporność na czary (zarówno przyjazne jak i wrogie) i noktowizja, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, dobry na kapłana czy maga reszta klas raczej się nie sprawdzi
Minotaur
Premia do siły kosztem inteligencji, premia do walki toporem, kara do walki sztyletami, kilka umiejętności tylko dla tej rasy dostępnych do wyboru przy awansach, nadaje się świetnie na kapłana, wojownika i paladyna, niepolecany na maga
A ja zawsze myślałem że wielki przypakowany smok może być zajebistym barbarianem \m/
Z tym minotaurem toś dojebał
![:D](/uploads/smil3dbd4d4e4c4f2.gif)
![](http://i.imgur.com/YaLwA.jpg)
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
Smok a smokowiec to różnica, smokowiec (czyli wynik związku smoka z człowiekiem a raczej smoczycy z ludzkim mężczyzną bo innego wyjścia nie widzę, no chyba że opowieści o smoczych lancach są wynikiem smoczych kompleksów ;] ) jest z powodu smoczych łap i niekształtnego ciała marnym wojownikiem, nie przywdzieje żadnej zbroi a łapy nie są przystosowane do chwytania oręża, znowu łuska i siła nigdy nie dorównają naturalnej sile i zdolności smoków (dzięki kaprawym genom ludzkim) tak więc jedynymi jego atutami jest mądrość i magiczna odporność, spuścizna smoczej krwi w ich żyłach, nie bronię nikomu dawać smokowca na wojownika ale bez zbroi i broni które mogą być magiczne (co daje olbrzymią przewagę) będzie trudno grać taką postacią, o wiele lepiej nadaje się na maga czy kapłana, łuska zapewnia lepszą odporność niż pomniejsze zbroje a dech pozwala skutecznie razić gdy zabraknie już czarów (oprócz tego są jeszcze smocze umiejętności, myślę że połączenie klasy maga z rasą smoka daje nam Maga bitewnego zdolnego zarówno walczyć jak i czarować, wspaniałe połączenie)
Wyjaśnij Vetchu czemu dojebałem z Minotaurem ?
Edit----------------------------------------------------
Jak ktoś będzie chciał to mogę jeszcze zrobić Jaszczura
Wyjaśnij Vetchu czemu dojebałem z Minotaurem ?
Edit----------------------------------------------------
Jak ktoś będzie chciał to mogę jeszcze zrobić Jaszczura
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
![](/uploads/cavt53ee6bb8cef07.png)
Charyzmatyczny Nieznajomy z Imprezy
PERMABAN
Czyli minotaur to wynik związku krowy z człowiekiem. Jak i inne rasy, powinny być zdeformowane ze względu na błędy genetyczne itp. z resztą dlaczego inne "rasy" są jako rasa a ten jest "mieszańcem" ?
Czy wyobrażasz sobie żeby smoczyca dopuściła do siebie człowieka ? ;] Już bardziej podobają mi sie historie gdzie składane smokom w ofierze (prawie)dziewice są przetrzymywane przez smoki i wykorzystywane do spełniania ich zachcianek... np pucowania klejnotów i takich tam prac domowych![:D](/uploads/smil3dbd4d4e4c4f2.gif)
Czy wyobrażasz sobie żeby smoczyca dopuściła do siebie człowieka ? ;] Już bardziej podobają mi sie historie gdzie składane smokom w ofierze (prawie)dziewice są przetrzymywane przez smoki i wykorzystywane do spełniania ich zachcianek... np pucowania klejnotów i takich tam prac domowych
![:D](/uploads/smil3dbd4d4e4c4f2.gif)
![](http://i.imgur.com/YaLwA.jpg)
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
Nie
Minotaur nie jest wynikiem połączenia rasy ludzkiej z bykiem, są istotne różnice między minotaurem a Anthro bykiem to raz a dwa że to mój świat i mogę nawet elektryczne rzodkiewki wymyślić. Nie użyłem też nazwy mieszaniec, to po prostu krzyżówka i to całkiem fajna, ma miękką szeleszczącą łuskę, miłe usposobienie i uwielbia być drapana po brzuszku. Vethu zagraj z nami, będziesz grał rolę bohaterskiego Smokowca który lubi być tulony na dobranoc i drapany po brzuszku, dam ci umiejętność słodkie oczka i zniewalające mruczenie, będziesz berserkerem, codziennie będziesz mógł wpaść w berserk ... śmiechu :3
![:P](/uploads/smil4c3c8f7543ff3.gif)
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
![](/uploads/cavt4369e2c8caf80.png)
Wilk
Zwierzę
Przepraszam, wg. mitologii greckiej Minotaur -był- wynikiem zbliżenia pomiędzy bykiem a kobietą.
--sf.
![](/uploads/cavt53ee6bb8cef07.png)
Charyzmatyczny Nieznajomy z Imprezy
PERMABAN
sharpy pisał(a)):
Przepraszam, wg. mitologii greckiej Minotaur -był- wynikiem zbliżenia pomiędzy bykiem a kobietą.
![](http://sio.midco.net/sublime/home/pwned.jpg)
![](http://i.imgur.com/YaLwA.jpg)
Przepraszam, wg. mitologii greckiej Minotaur -był- wynikiem zbliżenia pomiędzy bykiem a kobietą.
Prawda - jeśli chodzi o Kreteńskiego Minotaura. Nie tyczy się to jednak minotarów z... ekhm... nazwijmy to, 'klasycznych realiów fantasy', które są stworzeniami zupełnie odmiennymi, stanowiącymi konkretny gatunek, a z mitologii zaś czerpiącymi w zasadzie tylko nazwę - biorąc pod uwagę fakt, że Minotaur był człowiekiem z głową byka, a minotaury mają wygląd bardziej zbliżony do byków anthro. No i nie potrzebują do życia ludzkiego mięsa..
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
Nasshnarah pisał(a)):
Prawda - jeśli chodzi o Kreteńskiego Minotaura. Nie tyczy się to jednak minotarów z... ekhm... nazwijmy to, 'klasycznych realiów fantasy', które są stworzeniami zupełnie odmiennymi, stanowiącymi konkretny gatunek, a z mitologii zaś czerpiącymi w zasadzie tylko nazwę - biorąc pod uwagę fakt, że Minotaur był człowiekiem z głową byka, a minotaury mają wygląd bardziej zbliżony do byków anthro. No i nie potrzebują do życia ludzkiego mięsa..
Dys ys rajt nyga
Wszyscy znamy tą bzdurną historie o klątwie, miłości do białego byka i szalonym Dedalu budującym sztuczne krowy, muszę jednak zaznaczyć że Kreteński minotaur dzieci nie posiadał, tak więc w jakkolwiek sposób zemną spokrewniony być nie mógł. Zobaczmy na genezę słowa minotaur, w pierwotnym znaczeniu określał Anthro byka czyli potomka człowieka i krowy, jednak wkrótce odkryto gatunek inny bardzo przypominający wyglądem minotaura jego także nazwano minotaur i stąd nieporozumienie, niedouczony plebs nie rozpoznawał obu gatunków, ma rogi ma ogon to musi być minotaur (albo diabeł ;] ) oba gatunki mają kilka cech wspólnych ale są miedzy nimi różnice w sprawach takich jak: kopyta, rogi, styl życia, wartości (i Atrybuty ;3 )
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
![](/uploads/cavt469fc42455e95.gif)
Kitsune/Rudy Lis
Zmiennokształtny
Ych, genezan słowa byka - Minos Taurus. Byk Minosa. Bardziej ściśle związanej z mitologią nazwy już chyba nie ma.
![](/uploads/cavt47ea734533a08.jpg)
Minotaur
Anthro
Ej proszę nie niszczyć oczywistymi faktami marzycielskiej opowiastki
Gdy świt wynosi najjaśniejszą z gwiazd a istoty patrzą z nadzieją na czas spokoju ja przygotowuję się by je chronić gdy oko Boga zgaśnie o zmierzchu
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków.
Możesz przeglądać wątki.
Nie możesz dodawać odpowiedzi.
Nie możesz edytować swoich postów.
Nie możesz kasować swoich postów.
Nie możesz dodawać ankiet.
Nie możesz głosować.
Nie możesz dodawać załączników.
Nie możesz pisać bez weryfikacji.